Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Sellainen asia tuli tässä mieleen liittyen someen ja shippiin ja siihen että ei saa hieroa shippiä kohteidensa naamalle (ainakaan liikaa).
Eli toivon että myös K jätetään rauhaan syksyn keikoilla Bojanin osalta, siis ettei yleisöstä tule vaan koko ajan B sitä B tätä. Se voi alkaa ärsyttämään meidän kuumakalle-Kärtsää ja sit se pian laittaa someen jotain kiukuissaan ja mitä siitäkin sitten seuraa. 🙁 Se on tietysti eri asia jos K itse ottaa välispiikeissään Bn puheeksi. Sitten asialle saa hurrata kybällä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymipalsta on aina anonyymipalsta. Muistakaa kuitenkin sekin.
Ei ole oikein myöskään anonyymipalstalla haukkua, vainota tai maalittaa ketään. Toki se on paljon helpompi anonyymisti tehdä, mutta en mä ainakaan sellaista katso sivusta tai hyväksy.
Sitä en tarkoittanutkaan. Täällä myös äärimmäisen vaikea tulla ymmärretyksi oikein. Edes vahingossa. Tai ymmärtää oikein.
Tarkoitan, että anonyymiys myös antaa mahdollisuuden aika monenlaiseen. Kuten aiemmin täällä jo puhuttu. Kaikki ei aina välttämättä ole sitä miltä näyttää tai haluaa näyttävän.
Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Käykää katsomassa ihan kannatuksen vuoksi. Kiva laulaja ja kappale. G kin tykkää.
Pirtsakka mimmi. Tuli muuten melkeen märy G stoorista ku ajattelin että senkin ois pitäny olla täällä. Tekikö kukaan sille niitä sukkia muistelen että joku aikoi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asia tuli tässä mieleen liittyen someen ja shippiin ja siihen että ei saa hieroa shippiä kohteidensa naamalle (ainakaan liikaa).
Eli toivon että myös K jätetään rauhaan syksyn keikoilla Bojanin osalta, siis ettei yleisöstä tule vaan koko ajan B sitä B tätä. Se voi alkaa ärsyttämään meidän kuumakalle-Kärtsää ja sit se pian laittaa someen jotain kiukuissaan ja mitä siitäkin sitten seuraa. 🙁 Se on tietysti eri asia jos K itse ottaa välispiikeissään Bn puheeksi. Sitten asialle saa hurrata kybällä!!
JUURI NÄIN!
Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵
Miks sekin tuntuu niin seksikkäältä, pikku kiukkuraivarit ja vttusaatanat - ah!
Listagay: lämmin osanotto ja voimia <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen.
Mä näen siinä vaan maailman söpöimmän Bojanin.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin usko, että se on tämän palstan harrastus, joka tätä tekee. Todennäköisesti suurin osa teinejä, aikuisten ihmisten pitäisi tietää, että sitä ei tungeta ihmisten kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵
Kumpikin osaa huutaa kuumat vttusaatanat kun laittavat toisiaan seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵
Jerenä on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen siinä vaan maailman söpöimmän Bojanin.
Ja minä maailman kuumimman Kärden seksipedon villahatussa. 🔥
Kiva että Käärijä on alkanut seurata madame cykaa. Selkeä syy on tietenkin se, että sieltä löytyy eniten Bojanin kuvia 💕
Hän on varmaan innoissaan Suomen reissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa on se koko asetelma! K Bulbasaur pipossaan katselee söpösti ylöspäin ja B hellästi alaspäin ja muut hymyilee ympärillä.
Hauska hetki olis myös, kun Härtsän peruukkia pörröteltiin 😊
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Käärijä on alkanut seurata madame cykaa. Selkeä syy on tietenkin se, että sieltä löytyy eniten Bojanin kuvia 💕
Hän on varmaan innoissaan Suomen reissun jälkeen.
Sen ihmisen täytyy olla joku JO lähipiiristä. Sillä on semmoisia videoita mitä ei olla missään muualla jaettu.
Kärtsä ollu viime yönä pikkasen päissään ja luullu jakaneensa kuvat hänestä ja Bojanista stooriin. Valkonen paita kummallakin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan innoissaan Suomen reissun jälkeen.Sen ihmisen täytyy olla joku JO lähipiiristä. Sillä on semmoisia videoita mitä ei olla missään muualla jaettu.
Eikä ole. Näin aina väitetään, mut oikeasti ne videot ovat muualta.
Ja sitten Jan sanoo yes siihen best boyfriends
Osanotto munkin puolesta, rakas Sir Listagay. 💚💙 Varmasti tosi raskasta kun samaan viikonloppuun on mahtunut sekä ihanaa (muistelen että olit kuitenkin ainakin yhdellä JO keikalla) että pahinta mahdollista (ystävän kuolema). Voimia ja halauksia!