Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109121/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityiskeikasta: Jos keikkapalkkio on 15 000 euroa, ja muita kuluja esim. 25 000  euroa (ihan hatusta vedetty), ja yleisöä esim. 200, niin sehän tekee 200 euroa per nauta. Mikä olisi hyvä määrä yleisöä tuollaiselle keikalle? Ideana kai olisi että kaikki pääsisivät juttelemaan poikien kanssa, ja tunnelma olisi tosiaan kuin yksityistilaisuudessa (en haluaisi sanoa *intiimi*, no sanoin kuitenkin, tajuatte varmaan).

Tehdään gallup: Paljonko olisit valmis sijoittamaan rahaa, jotta saataisiin JO yksityiskeikalle Suomeen? 

201-500 euroa: nuoli ylös.

Korkeintaan 200 euroa: nuoli alas.

Kommentoi jos voisit sijoittaa enemmän.

Jos oikeasti on tulossa sellainen elämys, että päästään nauttimaan Lapin taiasta Jokereiden kanssa, niin sanoisin, että yöpymiseen kaikkineen max. tonni. Jos tällainen mahdollisuus tulee, niin haluan kyllä tavata sinne lähtevän porukan etukäteen vaikka whatsapp puhelun välityksellä.

Satapäisen nautalauman yhteinen whatsapp puhelu.

Vierailija
109122/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään linkkiä siihen videoon missä jan on astunut bojanin päälle ja B vaan huohottaa

https://vm.tiktok.com/ZGJveNfAf

OO ÄM GEE en ollut nähnyt tätä versiota!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109123/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityiskeikasta: Jos keikkapalkkio on 15 000 euroa, ja muita kuluja esim. 25 000  euroa (ihan hatusta vedetty), ja yleisöä esim. 200, niin sehän tekee 200 euroa per nauta. Mikä olisi hyvä määrä yleisöä tuollaiselle keikalle? Ideana kai olisi että kaikki pääsisivät juttelemaan poikien kanssa, ja tunnelma olisi tosiaan kuin yksityistilaisuudessa (en haluaisi sanoa *intiimi*, no sanoin kuitenkin, tajuatte varmaan).

Tehdään gallup: Paljonko olisit valmis sijoittamaan rahaa, jotta saataisiin JO yksityiskeikalle Suomeen? 

201-500 euroa: nuoli ylös.

Korkeintaan 200 euroa: nuoli alas.

Kommentoi jos voisit sijoittaa enemmän.

Jos oikeasti on tulossa sellainen elämys, että päästään nauttimaan Lapin taiasta Jokereiden kanssa, niin sanoisin, että yöpymiseen kaikkineen max. tonni. Jos tällainen mahdollisuus tulee, niin haluan kyllä tavata sinne lähtevän porukan etukäteen vaikka whatsapp puhelun välityksellä.

Satapäisen nautalauman yhteinen whatsapp puhelu.

Mylvintä kuuluu avaruuteen asti.

Vierailija
109124/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin mukana!!! Ei jumantsuka!

Vierailija
109125/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuo cas nöpö -jutut menee aivan liian pitkälle. Ihan sama mitä ficceihin kirjoitetaan, koska ne on mielikuvitusta, mutta noilla kuvilla ja videoilla rikotaan B:n yksityisyyttä ja kehorauhaa ja ne on todella epäkunnioittavia häntä kohtaan. Kannattaa palautella mieleen että puhutaan kuitenkin 24-vuotiaasta, ei sillä että tuo olisi hyväksyttävää kenenkään kohdalla.. Ajatelkaa jos bändissä olisi nuori nainen ja keikan eturiviläiset faneiksi itseään kutsuvat zoomailisivat hänen haaroväliin ja täällä ihasteltaisiin sitä miten hyvin hänen cameltoe näkyy. Ei varmaan olisi kenenkään mielestä ok. Mun mielestä ei myöskään voi puolustautua sillä että jollain toisella palstalla kirjoitetaan törkyisempiä juttuja. Me ollaan vastuussa tästä sisällöstä.

Mulla kävi äsken juuri sama asia mielessä. Oltaisiin tässä asiassa kunnioittavampia tällä palstalla. En usko, että se veisi mitään pois tämän ketjun kiinnostavuudesta. Siis jätetään nämä anatomian tunnit pois.

Vierailija
109126/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo yksityiskikka käytännössä toteutettaisiin rahaliikenteen kannalta, että ihmiset voivat luottaa ettei joku kavalla kymppitonneja jne? Yrityksen kai vaatisi yms.

Vierailija
109127/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO:n yksityiskeikan pitäisi olla silloin, kun K on kalenteri tyhjä, että pääsee viemään boitsut rinteeseen :D

Kaikki osanottajat allekirjoittaa salassapitolomakkeen, jossa luvataan olla kertomatta K:n läsnäolosta ja että hänen annetaan olla täysin omissa oloissaan, niin saadaan Kärtsäkin mukaan fiilistelemään.

Vierailija
109128/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mua pelottaa tää yksityiskeikka homma, koska Logomon aitio idea lähti muistaakseni ihan vitseistä ja päädyitte sitten oikeasti toteuttamaan sen! Onko tällä yksityiskeikalla sama kaava? ;D

On.

Vierailija
109129/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään linkkiä siihen videoon missä jan on astunut bojanin päälle ja B vaan huohottaa

https://vm.tiktok.com/ZGJveNfAf

OO ÄM GEE en ollut nähnyt tätä versiota!!!!

https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/729277764539236352?source=sh…

Tässä toinen

Vierailija
109130/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olis Lapissa hieno keikkapaikka? Onko Kemin Lumilinnassa muuten ikinä keikkoja?

Vierailija
109131/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks persaukinen nauta nyt jättäytyy pois tästä keikkasuunnitelmasta. Liveä voisi sitten joku laittaa jos oikeasti tämä jalostuu ihan oikeaksi jutuksi. Tai edes jonkun koko keikan pituisen tallenteen.

Vierailija
109132/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olis Lapissa hieno keikkapaikka? Onko Kemin Lumilinnassa muuten ikinä keikkoja?

Ei noita kuumia slovenialaisia sinne ainakaan voisi viedä, sehän sulaisi alta aikayksikön. :D

Vierailija
109133/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tää yksityiskeikka-ajatus tuskin kovin nopealla aikataululla onnistuu. Hyvin ehtii mukaan, jos ens vuoden puolella tämä sitten yllättäen vaikuttaa toteutuvan. Kai se pitää ruveta säästämään, kaiken varalta...

Vierailija
109134/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakslauttasessa Saariselällä on ne hienot lasi-iglut, mutta maksaa suht paljon yöltä. En tiedä onnistuisiko jossain siellä päin?

Vierailija
109135/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oooo, kansainvälisyys sen kus lisääntyy, nyt on jo Made in Italykin linjoilla.

?????????

Trolls, dont care

Yes, unfortunately there are 1-3 trolls here, or just people who don't like others to be happy and have fun. Just ignore them and continue sailing in this ship with us! <3

Miksi säkin kyyhkit jollakin suomalaisella keskustelupalstalla? Kuinka löysit?

Mä oon suomalainen joka vastaa Made in Italylle. Oon löytänyt Vauva.fi -palstan noin 15 v. sitten, että revi siitä.

Onko vauvapalsta niin vanha?!? Apua, onko täällä sellaisia jotka ovat oikeasti tuhertaneet palstalla näin pitkään?

Mä oon tullut tänne 2012, että toisella vuosikymmenellä jo minäkin 💪

(Pitäiskö vihdoinkin sanoa, että ehkä tää sittenkin kannattikin?

Palstan vakio-ongelma on, ettei täältä pääse pois, vaikka ketjut miten ällöttäisivätkin itseä. Tämän ketjun kanssa on toisin, tää on kaikesta aikaavievyydestään huolimatta ollut aarre ja helmi löytö)

Mä oon palstaillut koko tän vuosituhannen, mahdollisesti jo edelliselläkin. Ei täältä todellakaan pääse pois.

Vierailija
109136/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mua pelottaa tää yksityiskeikka homma, koska Logomon aitio idea lähti muistaakseni ihan vitseistä ja päädyitte sitten oikeasti toteuttamaan sen! Onko tällä yksityiskeikalla sama kaava? ;D

On.

Jos tätä oikeesti joku järjestää olen mukana!

Vierailija
109137/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-v ei ole kuitenkaan mikään lapsi enää. Ja aivan jokaista laulajaa tai muuta esiintyjää kuolataan taatusti enemmän tai vähemmän julkisissa paikoissa. Samat säännöt pätee kuin shippaukseen, eli pysytään siihen tarkoitetuilla alustoilla, esim foorumit, eikä viedä kuolausta asianosaisen someen tms. Tietty mitään v*kivaltafantasioita tai muuta laitonta ei pidä sallia missään.

Tämä on täällä tosiaan aika kesyä esim tumppuun verrattuna.

Vierailija
109138/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Jos tätä oikeesti joku järjestää olen mukana!

Samoin! 🙋

Vierailija
109139/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää pätkä aikas ihana b&k

https://vm.tiktok.com/ZGJvJXvgL/

Ilmeet ennen h-hetkeä. Ihanat 😍

Vierailija
109140/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuo cas nöpö -jutut menee aivan liian pitkälle. Ihan sama mitä ficceihin kirjoitetaan, koska ne on mielikuvitusta, mutta noilla kuvilla ja videoilla rikotaan B:n yksityisyyttä ja kehorauhaa ja ne on todella epäkunnioittavia häntä kohtaan. Kannattaa palautella mieleen että puhutaan kuitenkin 24-vuotiaasta, ei sillä että tuo olisi hyväksyttävää kenenkään kohdalla.. Ajatelkaa jos bändissä olisi nuori nainen ja keikan eturiviläiset faneiksi itseään kutsuvat zoomailisivat hänen haaroväliin ja täällä ihasteltaisiin sitä miten hyvin hänen cameltoe näkyy. Ei varmaan olisi kenenkään mielestä ok. Mun mielestä ei myöskään voi puolustautua sillä että jollain toisella palstalla kirjoitetaan törkyisempiä juttuja. Me ollaan vastuussa tästä sisällöstä.

Samaa mieltä, tämmönen epäkunnioittava yksityisyyden rikkominen on jo hieman ahdistavaa. Fiktio on fiktiota, jätetään oikeiden ihmisten kehot rauhaan.

Ketju on lukittu.