Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perästä täällä hiihtelen mutta tuolla ajat sitten oli bn isän haastattelu ja jumaliste sehän on GYNEKOLOGI!!! Mä ryhdyn niin käymään vuositarkastuksissa ljubljanassa! Pääsepähän edes yhdelle cvjeticaninin miehelle avautumaan
Oishan se vähän outoa, Boitsun faija ronkkimassa alapäätä. 😅
Se vasta olisi outoa jos poika olisi valinnut isänsä ammatin.
Slovenian terveysnetin asiakaskokemuksia: "Älkää menkö sille pitsipaitaiselle gynelle, viimeks jouduttiin keskeyttää tutkimuksen Imatran kosken padon murruttua"
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskeikasta: Jos keikkapalkkio on 15 000 euroa, ja muita kuluja esim. 25 000 euroa (ihan hatusta vedetty), ja yleisöä esim. 200, niin sehän tekee 200 euroa per nauta. Mikä olisi hyvä määrä yleisöä tuollaiselle keikalle? Ideana kai olisi että kaikki pääsisivät juttelemaan poikien kanssa, ja tunnelma olisi tosiaan kuin yksityistilaisuudessa (en haluaisi sanoa *intiimi*, no sanoin kuitenkin, tajuatte varmaan).
Tehdään gallup: Paljonko olisit valmis sijoittamaan rahaa, jotta saataisiin JO yksityiskeikalle Suomeen?
201-500 euroa: nuoli ylös.
Korkeintaan 200 euroa: nuoli alas.
Kommentoi jos voisit sijoittaa enemmän.
En usko, että muut kulut on noin isot. Hehän voisivat vetää vaikka akustisen keikan ja tuskin tarvii kovin paljon crewta matkaan. Itse voisin kyllä sijoittaa enemmänkin kuin 500e, ehkä n. 800 jos keikka järjestyy. 200 henkeä on jo melko iso keikka, ehkä puolet tuosta olisi hyvä?
Ei liian vähänkään porukkaa. Siinä ei pääse pakenemaan, jos ei uskallakaan kohdata. Olen tottunut pakenemaan Boitsun luota.
Sama ja ihan kokemuksesta puhun! Osuin Logomon pihaan just silloin kuin pojat sinne saapuivat, näin sen fanilauman niiden ympärillä...ja käännyin paniikissa toiseen suuntaan ja kävelin pois. En halunnut vähäistäkään mahdollisuutta sille, että nolaisin itseni.
JO:n yksityiskeikan pitäisi olla silloin, kun K on kalenteri tyhjä, että pääsee viemään boitsut rinteeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan kiroilee suomeksi. 🤩
https://twitter.com/arendellepeach/status/1706338449077231885?t=ICYHz1N…
Haluan naimisiin Bojanin v i tt u saa ta nan kanssa!
Sitä ei kyllä oltu häälistalle vielä kirjattu, eli anna palaa vaan 😁
Olikohan kostopitsi jo varattu? Mietin että voiko sen kanssa edes mennä naimisiin vai onko se vähän niinku jumalanpilkkaa?
Kostopitsi on varattu Bojanille omaksi hääasuksi. :D
Haittaako et nännit näkyy/tulee läpi?
Ellei nyt paavi ala maailmankumousta tehtailemaan niin tuskin ne pääsee menemään naimisiin missään roomalaiskatolisessa katedraalissa, eli veikkaan ettei hirveästi haittaa. Ja onhan ne nännit aika jumalaiset toisaalta eli yläkerran ukko tuskin panee pahakseen. Toivottavasti ei nyt kumminkaan nänneistä innostuen pane mitään/ketään muutakaan, ainakaan sen omissa häissä.
Kärdehän varmaan ottaa paidan kokonaan pois, vaikka sille semmoinen puettaisiinkin. Eli nännitx4 luvassa tässä seremoniassa.
Olin kirjoittamassa samaa katolisesta kirkosta, mutta Boitsu on niin jumalainen että Paavi varmaan muuttaa vaikka koko katolisen kirkon doktriinin tämän takia, eiks jeh. :D
Mulle on nyt epäselvää tää uskontohomma. Jossain haastattelussa tai lehtijutussa luki että b olisi ortodoksi. Kyse oli joulun vietosta vasta uutena vuotena ja siksi se mainittiin. Mietin vaan että onko paavilla tähän nyt mitään sanavaltaa.
Oi no sitten. En ole perillä kreikkalaisortodoksien (?) naimatavoista, voiko miespari mennä kirkossa naimisiin? Jumalaiset ne nännit kumminkin on niin sallittaneen missä vaan.
Ei voi, mutta maistraatissa hoituu naimahommat yes yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.
On saanut tulla suihinotolle. Siksi.
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Siis mitä, mä en nähnyt mitään! Mistä voin hakea todisteita?
Oletko nyt ihan varma haluavasi nähdä tuon? Se on sitten verkkokalvoilla (ja mielessä) ikuisesti. Puhun kokemuksesta.
Linkin avaaminen täysin sun omalla vastuulla. Eikä kannata julkisella paikalla avata. Jos pääsee jotain huokauksia suusta vaikka ääneen.
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=LM71johv6KeUP…
Tätä Plastikaa vaan ei pysty enää kuuntelemaan ilman, että tämä näkyy verkkokalvoilla😂
Oon yksin kotona mutta punastuin (Katsoin ton klipin ekaa kertaa)
Voi luoja! 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskeikasta: Jos keikkapalkkio on 15 000 euroa, ja muita kuluja esim. 25 000 euroa (ihan hatusta vedetty), ja yleisöä esim. 200, niin sehän tekee 200 euroa per nauta. Mikä olisi hyvä määrä yleisöä tuollaiselle keikalle? Ideana kai olisi että kaikki pääsisivät juttelemaan poikien kanssa, ja tunnelma olisi tosiaan kuin yksityistilaisuudessa (en haluaisi sanoa *intiimi*, no sanoin kuitenkin, tajuatte varmaan).
Tehdään gallup: Paljonko olisit valmis sijoittamaan rahaa, jotta saataisiin JO yksityiskeikalle Suomeen?
En usko, että muut kulut on noin isot. Hehän voisivat vetää vaikka akustisen keikan ja tuskin tarvii kovin paljon crewta matkaan. Itse voisin kyllä sijoittaa enemmänkin kuin 500e, ehkä n. 800 jos keikka järjestyy. 200 henkeä on jo melko iso keikka, ehkä puolet tuosta olisi hyvä?
Ei liian vähänkään porukkaa. Siinä ei pääse pakenemaan, jos ei uskallakaan kohdata. Olen tottunut pakenemaan Boitsun luota.
Sama ja ihan kokemuksesta puhun! Osuin Logomon pihaan just silloin kuin pojat sinne saapuivat, näin sen fanilauman niiden ympärillä...ja käännyin paniikissa toiseen suuntaan ja kävelin pois. En halunnut vähäistäkään mahdollisuutta sille, että nolaisin itseni.
Hieman naurattaa myös itseni. Olen se, jolla meni toimintakyky auton ratissa, kun osuin JO seurueen kanssa samalle taukopaikalle Turkuun ajaessa :D Mun ilme olisi pitänyt saada nauhalle siinä vaiheessa, kun näen eka Janin ja Nacen palloilevan parkkialueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perästä täällä hiihtelen mutta tuolla ajat sitten oli bn isän haastattelu ja jumaliste sehän on GYNEKOLOGI!!! Mä ryhdyn niin käymään vuositarkastuksissa ljubljanassa! Pääsepähän edes yhdelle cvjeticaninin miehelle avautumaan
Slovenian terveysnetin asiakaskokemuksia: "Älkää menkö sille pitsipaitaiselle gynelle, viimeks jouduttiin keskeyttää tutkimuksen Imatran kosken padon murruttua"
Just saatu Slovenian tulvat aisoihin ni Imatralla alkaa! Onkohan kukaan varmistanut oliko sillä iskällä oikeesti se taiston pitsipaita lainassa sillon elokuun alussa?
KUOLEN 😂😂😂
Äsken mun 20-vuotias poika kysäisi että mitä oikein naureskelen itsekseni. Sanoin sille että imatran koskea vaan. Se tuijotti hetken hiljaa ja mutisi sitten että ai tällasta tänään.
Yksityiskeikasta: tonnin voisin sijoittaa. Jumalainen, tyrmäävän täydellinen 50-vuotislahja itselleni🥵🥳! Olisipa sitten kroonikko-osastollakin muisto, jolla mut saisi revittyä dementian syvimmistäkin syövereistä. Demoni vaan soimaan, ja meikä-nauta suoltaisi sujuvaa sloveenia kurkku suorana!
Miehistä usein sanotaan, että niillä on kaikki paremmin tai helpompaa, mutta täytyy kyllä sanoa, että en ole kyllä kateellinen niille tästä nöpötysasiasta tai siitä että sitä voi olla hankala peittää. Varsinkin kun kaikki nykyään tallennetaan ja vielä suurennuslasin kanssa analysoidaan.😂
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pitkästä aikaa hauskaa!
Niin on, mekin tultiin.
T. Ake, Make ja Pera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Oletko nyt ihan varma haluavasi nähdä tuon? Se on sitten verkkokalvoilla (ja mielessä) ikuisesti. Puhun kokemuksesta.
Linkin avaaminen täysin sun omalla vastuulla. Eikä kannata julkisella paikalla avata. Jos pääsee jotain huokauksia suusta vaikka ääneen.
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=LM71johv6KeUP…
Tätä Plastikaa vaan ei pysty enää kuuntelemaan ilman, että tämä näkyy verkkokalvoilla😂
Oon yksin kotona mutta punastuin (Katsoin ton klipin ekaa kertaa)
Voi luoja! 😳
Joo siis arvatkaa, miten löysin ton linkin kun sitä tänään kyselitte?
Googlen hakuun "valtava elin Bojan Käärijä" ja sieltä se tuli kuin apteekin hyllyltä. Jäi nimittäin mieleen jonkun palstanaudan haltioissaan kirjoittama kommentti tohon linkkiin kun se ekan kerran jaettiin tänne.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi innostua näin paljon pitsipaitasesta miehestä ja erityisesti siitä et sen nännit näkyy paidasta läpi. 🥵
Et ole ainoa. Siihen kun lisää sen taisto valmiudessa olevan jorman, niin kyllähän tässä pää menee pyörälle.
Taistovalmiudessa oleva jorma listalle! Taitaa suurin osa mammoista olla ihan valmiita horny jailiin 😂
Taistovalmiudessa oleva jorma ei ole mun keksintö, joku muu keksi sen eilen.😂 Musta se oli vaan niin hupaisa ilmaisu.
Baby Bulbasaur hatuissa-fan art 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä siis kysyin kuvanottoluvan ja sitten pakenin paikalta. Otin siis kuvan ensin. Oon kyllä tyytyväinen että en yrittänyt puhua mitään, eihän siitä mitään järjellistä olisi syntynyt. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Hävettää, mutta tämän kanssa kyllä elää.
Vierailija kirjoitti:
JO:n yksityiskeikan pitäisi olla silloin, kun K on kalenteri tyhjä, että pääsee viemään boitsut rinteeseen :D
Balkanilla on niin hyvät laskettelumahikset lukuisine vuorineen, ettei ehkä kannata Lappi-aikaa käyttää tähän. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pitkästä aikaa hauskaa!
Todellakin! Hauskoja juttuja pullollaan, kiitos kaikille!
Joo, Blind channelin pojat vaan mukaan niin ois huikee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just saatu Slovenian tulvat aisoihin ni Imatralla alkaa! Onkohan kukaan varmistanut oliko sillä iskällä oikeesti se taiston pitsipaita lainassa sillon elokuun alussa?
Hajosin täysin kuvitelmalle bojanin isästä pitsipaidassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi?
Mä muuten näin Tavastialla b:n nöpötyksen!!! Ja se tosiaankin näkyi silloin kun k oli lavalla. En ihmettele kyllä yhtään, se tilanne oli tosi hot. Olin siis aika edessä vasemmassa reunassa ja bojanin sivuprofiilia tuli tutkiskeltua.
Siis onko B:llä alkanut useammalla keikalla näpäyttämään K:n seurassa? 👀 ollaankohan me ihan vainoharhaisia vai onko tämä kaikki totta?
Joo ja ketään ei pidä pakottaa (🤣) ottamaan käyttöön Amsterdamin metodeja.