Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108861/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan parasta, jos lahjat pääsee antamaan suoraan pojille, esimerkiksi jonossa tai eturivistä. Ainakin tietää, että ovat menneet suoraan vastaanottajalle. Toki Suomessa tuota jonossa antamisen mahdollisuutta ei ollut, kun eivät tulleet moikkaamaan faneja ennen keikkaa.

Jäin kyllä vähän pohtimaan tätä, että miksiköhän he eivät Suomessa tulleet yhdessäkään paikassa moikkaamaan faneja jonoon? Kaikki kohtaamiset fanien kanssa täällä olivat satunnaisia (tai fanien masinoimia, tumblrista luin että jotkut olivat ainakin odottaneet keikkapaikkojen takaovilla kohtaamisen toivossa...). Ehkä he sitten ajattelivat (oikein), että se fanihysteria on täällä niin paljon suurempaa, että kun yhdelle fanille alkaa jonossa puhua, niin loppua ei ole?

Onko ne jääny enää Uk-tourin ja sen bäkkärikohun jälkeen juttelemaan ollenkaan? Balkanillakin fanitapaamisessa oli aita välissä.

Vierailija
108862/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.

Mutta miksi?

Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.

On saanut tulla suihinotolle. Siksi.

Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.

Apua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108863/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan poikkeuksellisen hurja meno näin maanantaina alkuillasta. Ei meinaa perässä pysyä.

Johtuu siitä että emme ole vieläkään toipuneet nordic tourista 💙💚🔥🔥🔥

Mulle toi suomen osuus oli niin mykistävä kokemus, että pystyin vasta tänään tulemaan tänne. Olin siis kaikilla muilla keikoilla paitsi tavastian ekalla, enkä kyennyt avaamaan twitteriä enkä tätä kertaakaan niiden päivien aikana, enkä oikein viikonloppunakaan vielä. Jotain kuvia olen instasta ja tumpusta katsellut, mutta nyt vasta alkaa olla sellainen olo että voin pikkuhiljaa keskustella nordic tourin tapahtumista. Eli ei tosiaan olla toivuttu!

Oon muuten ihan varma että kohtasin logomon jonossa estronautoja, mutta koska asiasta ei ole soveliasta puhua julkisesti, en tietenkään kysynyt mitään. Mutta olitte tosi cooleja ja kivoja!

Kerrothan kokemuksiasi!

Ihan varmasti, paljon on kerrottavaa tulevina päivinä! Ja varmaan viikkkoina! On ihan hirveästi sulateltavaa kyllä. Alun perin en saanut lippuja yhdellekään keikalle ja lopulta pääsinkin kolmelle! Kaikissa olin melkein eturivissä, Tampereella oli ehkä kolme tyyppiä edessä mutta muissa höngin ihan eturiviläisten niskaan. Sekin on niin uskomatonta, varsinkin kun vain siellä tampereella älysin käydä kysymässä jonotuslappua (en tiennyt koko systeemiä aiemmin). Kun siis jälkikäteen näin kuvat Logomon ihmismassasta, meinasin todella pyörtyä omasta mäihästäni. Tosin olen aika lyhyt ja muutaman metrin taaempaa oisi ehkä nähnyt paremmin koko bändin, mutta koska olin ihan Janin edessä, millään muulla ei ollut niin hirveästi väliä.

Tavastialla olin taas ihan Krisin edessä. Kris oli ihanan itsevarma ja rohkea. Rakastan sen keijumaista liikehdintää! Sillä on ihan oma tapansa keinuttaa niitä pitkiä jalkoja. Kun bändi siellä tuli lavalle, häikäistyin siitä kuinka pitkiltä ne kaikki näyttivät. Siis myös Bojan! Toki se oli lyhyempi muita mutta ei millään tavalla mitenkään niin lyhyt kuin on vitsailtu. Olen kyllä ihan tottunut pitkiin miehiin, esim oma poikani on jotain 183 cm ja veljeni 195 cm, mutta olin ilmeisesti niin lumoutunut jokereitten ensinäkemisestä, että ne näyttivät kaikki vähintään kaksimetrisiltä 😂 Logomossa ne olivat jo vähän kutistuneet, ja Tampeereella olivat silmissäni ihan tavallisen kokoisia.

Tampereella olin taas siellä Krisin puolella, mutta siellä koko bändi näkyi kyllä erinomaisesti. Olympian lava oli niin pieni, että omalla numerollani ei ollut mitään saumaa ihan eteen, vaikka minua ennen sisään pääsi vain muutama kymmenen ihmistä. Kovin taakse ei kuitenkaan tarvinnut jäädä. Tykkäsin muutenkin siitä että vaikka yleisössä on aina liikehdintää ja jonkun paikka vaihtuu ja joku siirtyy parempaan kohtaan, yhdelläkään keikalla ei ollut mitään tungosta ja painetta takaapäin. Tampereen tunnelma oli aivan mieletön, minusta se oli kaikkein paras keikka! Siellä myös toimi jonotuksen ohjaus kaikkein parhaiten ja jonossakin oli hyvä meininki.

Vierailija
108864/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.

Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚

Oot ihan superihana kun sanot näin! Olen yleensä varsin itsevarma ja rento tyyppi, mutta nyt olen todella horjahdellut tän asian kanssa. Ehkä se kertoo siitäkin kuinka iso merkitys tällä bändillä on mulle todella ollut. En ole vuosiin innostunut kenenkään musasta näin, ja tää kollektiivinen fanitus täällä aikuisosastolla on tosi kivaa!

Tosi kiva, että kirjoitit tuosta sukkien neulomisen aiheuttamasta häpeästä ja jälkimasennuksesta. Mulla on suurin piirtein sama tilanne ja sama ihmetyksen aihe, miten otin niin tosissani lahjojen tekemisen. Olen nyt päätynyt siihen, että olin valinnut ensinnäkin väärän värin. Enkä tiedä onko kutomiskäsiala tarpeeksi hyvä. Ja muut ovat varmaan tehneet paljon hienompia. Sukista ei ole kyse, niissähän väri ei ole niin oleellinen. Häpeä ja nolous on nyt päällimmäisenä tunteena. Ja juuri tuo, että miksi otin tämän lahjonnan niin tosissani. Mietin myös sitä, että enhän mä oikeastaan edes tiedä, mitä tyyliä tuon ikäiset haluaa. No aika neutraali tyyliltään se mun lahja, ettei ehkä ihan outo. Mietin myös sitä, menikö lahja edes perille. Toisaalta melkein toivon, että ei olisi mennyt, eipä tarttis hävetä. Kummallisuuksien sarjaan kuuluu myös se, että tuo bändi on noin tärkeäksi tullut, en ymmärrä sitäkään. No kohtalotoveri, ainakin me tehtiin jotain,🙂

Musta tuntuu, että osa on alitajuisesti kutonut jo senkin takia, että se rahoittaa mieltä, lievittää stressiä jne. On saanut tehdä käsillä jotakin konkreettista tämän laivassa oleilun ohella. Mikä sen parempi tapa valmistautua Jokereiden konserttiin. Tiedän kuitenkin ton tunteen, kun innolla ensin teen jotakin mun läheiselle ja jälkikäteen sitten ajattelen, että tämä läheinen piti mun työtä varmaan ihan kamalana.😂

Vähän ohis, mutta tykkään tehdä käsitöitä, ja samalla on kauhea ongelma, kun en niitä kehtaa lahjaksikaan antaa läheisille. Liian monta kertaa on käynyt niin, että näen hirveän duunin ja koko sydämelläni oon tehny jotain, ja sitten lahjan vastaanottaja ei arvostakaan sitä. Ei enää koskaan, teen sitten vaikka omaan varastoon pölyttymään. Samasta syystä en Jokereille sitten lähtenyt villasukkia tai kaulaliinoja neulomaan, vaikka mieli teki.

Mä tarvitsisin villasukat ja arvostaisin kovasti tuollaista lahjaa. Harmi kun ei ole yhtään kutojaa lähipiirissä. Taisin viimeksi ostaa parit villasukat Martoilta, mutta nekin alkaa tulemaan tiensä päähän.

Jep jos ovat oikean kokoiset ja niitä ei tulisi kymmeniä :D uskon, että jonkun sukat on matkaan päätynytkin, mutta ei varmaan  tietenkään kaikkien

Mä oon kuullu huhun, et JO tekee sukkien innoittamana tällaisen Red hot Chili peppers tyylisen performanssin Euroopan kiertueella. Kaikkien sukat pääsevät varmasti hyötykäyttöön.

Neuloihan joku toivottavasti Janille sellaiset Peppi Pitkätossu -malliset?

https://www.tippersvintageplates.co.uk/http/hor.happyvalentinesday2020…

Mun lahja oli Janille pelkästään. Annoin paketin sille suoraan. Siinä oli 55cm pituinen itse virkattu munanlämmitin. Tein siitä sateenkaaren värisen, raidallisen, koska mulla oli vain jämälankoja kotona, enkä jaksanut käydä ostamassa uusia, ja kiveksille tein pienet 'korvat' ja sit virkkasin ketjun eli narun, jolla sen voi sitoa vyötärölle. Korttiin kirjoitin 'to Jan, I love you and your big dick, will you marry me'.

🤣

Vierailija
108865/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin odotan tapaavani joskus näiden ketjujen kirjoittelijoita. Muutaman viinilasin jälkeen sitten nähdään, että ketkä ovat porukan Anna-Liisoja ja ketkä sitten näiden viestien poistelijoita.🤣

Entä jos onkin kumpaakin...vuorotellen...

Vierailija
108866/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan parasta, jos lahjat pääsee antamaan suoraan pojille, esimerkiksi jonossa tai eturivistä. Ainakin tietää, että ovat menneet suoraan vastaanottajalle. Toki Suomessa tuota jonossa antamisen mahdollisuutta ei ollut, kun eivät tulleet moikkaamaan faneja ennen keikkaa.

Jäin kyllä vähän pohtimaan tätä, että miksiköhän he eivät Suomessa tulleet yhdessäkään paikassa moikkaamaan faneja jonoon? Kaikki kohtaamiset fanien kanssa täällä olivat satunnaisia (tai fanien masinoimia, tumblrista luin että jotkut olivat ainakin odottaneet keikkapaikkojen takaovilla kohtaamisen toivossa...). Ehkä he sitten ajattelivat (oikein), että se fanihysteria on täällä niin paljon suurempaa, että kun yhdelle fanille alkaa jonossa puhua, niin loppua ei ole?

Onko ne jääny enää Uk-tourin ja sen bäkkärikohun jälkeen juttelemaan ollenkaan? Balkanillakin fanitapaamisessa oli aita välissä.

Ruotsissa olivat menneet jonolle juttelemaan, Norjasta en nyt muista. Mutta ainakin Ruotsissa.

Vierailija
108867/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko SSOL-korussa

Ylänuoli: Jere

Alanuoli: Jure

Miksi olisi erikseen Juren koru ja sit toinenkin Juren koru josta u peitetty?

Ei kyllä se on Jare koru. Bojan on aivan lovena Cheekiin.

Vierailija
108868/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin odotan tapaavani joskus näiden ketjujen kirjoittelijoita. Muutaman viinilasin jälkeen sitten nähdään, että ketkä ovat porukan Anna-Liisoja ja ketkä sitten näiden viestien poistelijoita.🤣

Entä jos onkin kumpaakin...vuorotellen...

Jakomielitauti? 🤔

Vierailija
108869/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.

Mutta miksi?

Vastasin tähän pari päivää sitten varmaankin samalla mitä olisit itse sanomassa, sain yli 30 yläpeukkua eikä poistettu, hienovarainen ilmaus selkeästi toimi. :P

Seksuaalista energiaa on vapautettu? Jotakin on tapahtunut

Kiinnostava teoria, mutta missä välissä pojat olis ehtineet kaksistaan sinne vessaan? 😄

Vierailija
108870/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholmassa kävivät ainakin.

Vierailija
108871/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Vastasin tähän pari päivää sitten varmaankin samalla mitä olisit itse sanomassa, sain yli 30 yläpeukkua eikä poistettu, hienovarainen ilmaus selkeästi toimi. :P

Kiinnostava teoria, mutta missä välissä pojat olis ehtineet kaksistaan sinne vessaan? 😄

No kyllähän me tiedetään, miten "harjoitellusti" Tavastian yhteisesitys meni, niin ehkä K ja B on keksineet jotain parempaa tekemistä soundcheckin ajan. :D

Vierailija
108872/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko SSOL-korussa

Ylänuoli: Jere

Alanuoli: Jure

Miksi olisi erikseen Juren koru ja sit toinenkin Juren koru josta u peitetty?

Ei kyllä se on Jare koru. Bojan on aivan lovena Cheekiin.

Ei kyllä se on Jore, eli Jorma Marjaranta

Vierailija
108873/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Miksiköhän Käärijä unohti sanat, miksiköhän, hmmmm

Vierailija
108874/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole poistattanut yhtään viestiä ikinä. Tiedän mihin jengiin kuulun. Hyvä me, hyvä meidän joukkue!

Vierailija
108875/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Kuulisin mielelläni toisaalla. :)

Joo lähden koiran kanssa lenkille ja palaan asiaan vähän myöhemmin siellä.

Oi minä myös! Onko toisaalla se toinen paikka jonka tiedämme? Ja siellä puutarha vai NT nightshift?

Nightshift tietenkin. Putsku on totaalisen psykoottinen.

Tämä en ollut minä joka teoriaa lupasi aukaista. Enkä allekirjoita tätä lainattua mielipidettä ollenkaan. Puutarhassa kohta lisää.

Mä en ymmärrä tätä muiden ketjujen kommentoijien solvaamista (viittaan siis kommenttiin, johon sinä vastaat). Moni meistä kommentoijista käy näissä muissakin ketjuissa, joten samoja ihmisiä näissä majailee. Puutarhan tai Kääriä ketjun tunnelma on eri, mutta ei niistä yksikään ole toistaan parempi.

Putsku on aivan sairas. Oli siellä kirjoittajina keitå tahansa. NT-nightshift on ookoo.

Vierailija
108876/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
108877/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Varmaan siks et toisella seiso muna melkein sen suun edessä.

Vierailija
108878/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa olijat, kannattaa käydä vilkaisemassa sitä ketjua, missä on melkein sata viestiä. Käärijä kanava, Helsinki. Aloitus on kivoista discord kanavista.

Vierailija
108879/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Kostopitsi.

Vierailija
108880/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

No kyllähän me tiedetään, miten "harjoitellusti" Tavastian yhteisesitys meni, niin ehkä K ja B on keksineet jotain parempaa tekemistä soundcheckin ajan. :D

Siinähän ne meni ne sanatkin sekaisin ja unohduksiin sitten

Ketju on lukittu.