Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Deanilta B&K kuvia! 💚
https://www.instagram.com/p/Cxnn3mjtx7q/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Oih tuo kuudes kuva! Tuo oli just se kohta kun k kosketti bojania olkapäästä ja bojan jähmettyi sillä siunaamalla tuohon asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.
On saanut tulla suihinotolle. Siksi.
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Kyllähän sun tietenkin pitää kuvitella, tai muuten alkaa sullakin kiristää mutta vaan se yläpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt 10 euroa kasassa Lapin konserttia varten.😂 Ostin viikonloppuna huvikseni luontoarvan.
Nyt kun meillä on potissa aloitussumma valmiina, niin pitäiskö jo alkaa tiedustelemaan millä summalla heidät tänne saisi? :D Kyllähän mä lomarahoillani muutakin tekisin, mutta tätä parempaa kohdetta en kyllä keksi.
Heh, voihan sitä oikeasti kysäistä. Joskus luin, että heidän keikkapalkkionsa olisi jotain 15 000?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deanilta B&K kuvia! 💚
Oih tuo kuudes kuva! Tuo oli just se kohta kun k kosketti bojania olkapäästä ja bojan jähmettyi sillä siunaamalla tuohon asentoon.
No kyllä taas ylitulkintojen äiti, osa 199 😃
Eihän tuossa ollut mitään ylitulkintaa, kun noinhan siinä hetkessä tismalleen tapahtui. K koskettaa Bojania ja Boitsu pysähtyy paikoilleen silmät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deanilta B&K kuvia! 💚
Eihän tuossa ollut mitään ylitulkintaa, kun noinhan siinä hetkessä tismalleen tapahtui. K koskettaa Bojania ja Boitsu pysähtyy paikoilleen silmät kiinni.
Tai silmät auki, mut ihan jähmettyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.
Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!
No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.
Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.
Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚Oot ihan superihana kun sanot näin! Olen yleensä varsin itsevarma ja rento tyyppi, mutta nyt olen todella horjahdellut tän asian kanssa. Ehkä se kertoo siitäkin kuinka iso merkitys tällä bändillä on mulle todella ollut. En ole vuosiin innostunut kenenkään musasta näin, ja tää kollektiivinen fanitus täällä aikuisosastolla on tosi kivaa!
Tietysti Boitsut arvostavat itsetehtyjä lahjoja eikä varmasti tekemäsi sukat ole poikkeus! Luulen etteivät ole vielä kunnolla ehtineet käydä läpi lahjoja, kun nyt varmaan viimepäivät on mennyt vaan levätessä.
Slovenialaiset saa paljon suominaisten kutomia villasukkia... ne vie suoraan lahjotukseen ja yleensä korruptoituneet maat lyö niillä rahoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa olijat, kannattaa käydä vilkaisemassa sitä ketjua, missä on melkein sata viestiä. Käärijä kanava, Helsinki. Aloitus on kivoista discord kanavista.
Niin mitä tuosta. Eihän tuossa ketjussa ollu kuin sättimistä ja negatiivista väninää.
Olin jo valmistautunut kieli pitkällä kuola valuen - mut äkkiä takaisin tänne, näiiin!
No mistä siellä vänistään? Noin suurinpiirtein, ei tartte mennä yksityiskohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deanilta B&K kuvia! 💚
No näitkö tämän? Paikan päällä tai videolta? Se meni just noin.
Vapautuneempi Bojan voi olla ihan sen seurausta, että on panostanut omaan mielenterveyteensä sometauon aikana, ahdistus kaikesta ulkopuolisesta on saatu kuriin. Ja ovat voineet jutella K:n kanssa myös asiat läpi mikäli erityisesti B:llä on ollut jotain tunteita K:ta kohtaan. Kun kumpikin tietää missä mennään ja että asiat ovat heidän välillään hyvin niin menokin on vapautunutta, rentoa ja läheisyyttä uskaltaa näyttää julkisestikin.
Ylivoimaisesti ollaan nyt sitä mieltä, että SSOL:n kannessa olevassa J*re-korussa lukee Jere, 38 uskoo niin ja kuuden mielestä se on (kannen toinen) Jure-koru.
Menkää pahansuovat pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon mt-ongelmista kärsiviä, kyllä sen huomaa näistä jutuistakin. Lohtuficcejä, mielialalääkkeitä ja olutta.
Ja hirveästi nettitrollausta. Voitko kuvitella!
Vierailija kirjoitti:
Vapautuneempi Bojan voi olla ihan sen seurausta, että on panostanut omaan mielenterveyteensä sometauon aikana, ahdistus kaikesta ulkopuolisesta on saatu kuriin. Ja ovat voineet jutella K:n kanssa myös asiat läpi mikäli erityisesti B:llä on ollut jotain tunteita K:ta kohtaan. Kun kumpikin tietää missä mennään ja että asiat ovat heidän välillään hyvin niin menokin on vapautunutta, rentoa ja läheisyyttä uskaltaa näyttää julkisestikin.
Kyllähän K:kin on näyttänyt ihan rakastuneelta esim. se karaokepätkä, en usko, että pelkästä juttelusta nyt olisi kyse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan parasta, jos lahjat pääsee antamaan suoraan pojille, esimerkiksi jonossa tai eturivistä. Ainakin tietää, että ovat menneet suoraan vastaanottajalle. Toki Suomessa tuota jonossa antamisen mahdollisuutta ei ollut, kun eivät tulleet moikkaamaan faneja ennen keikkaa.
Jäin kyllä vähän pohtimaan tätä, että miksiköhän he eivät Suomessa tulleet yhdessäkään paikassa moikkaamaan faneja jonoon? Kaikki kohtaamiset fanien kanssa täällä olivat satunnaisia (tai fanien masinoimia, tumblrista luin että jotkut olivat ainakin odottaneet keikkapaikkojen takaovilla kohtaamisen toivossa...). Ehkä he sitten ajattelivat (oikein), että se fanihysteria on täällä niin paljon suurempaa, että kun yhdelle fanille alkaa jonossa puhua, niin loppua ei ole?
Onko ne jääny enää Uk-tourin ja sen bäkkärikohun jälkeen juttelemaan ollenkaan? Balkanillakin fanitapaamisessa oli aita välissä.
Ruotsissa olivat menneet jonolle juttelemaan, Norjasta en nyt muista. Mutta ainakin Ruotsissa.
Veikkaan että käärijän takia ei ole haluttu mitään fanijutteluita. Sehän on lomalla. Ja ne kaikki mitä ilmeisimmin halusivat todella viettää aikaa sen ja häärijän kanssa. Tapasiko ne ruotsissa ketään artistia? Niillä kai oli joku lämppäri mutta oliko mitään oikeita kohtaamisia? Ei vissiin loreenia ainakaan.
Ei ole kyllä näkynyt vilaustakaan siitä Loreen-jankkaajasta, joka kovasti puhui siitä, että ehdottomasti L tulee tervehtimään "näyttävästi ja omalla tyylillään" Joksuja Ruotsiin. Hmmm. Taisi kuitenkin pitää ne merkit ihan paikkansa, että jos yksikään Joksuista ei seuraa L:llää Instassa, niin ei heillä taida kovin läheiset välit olla.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti ollaan nyt sitä mieltä, että SSOL:n kannessa olevassa J*re-korussa lukee Jere, 38 uskoo niin ja kuuden mielestä se on (kannen toinen) Jure-koru.
Mun mielestä se jere sopisi siksikin kun bojan on taatusti saanut miljoona jerekorua ja kansikuva on fanilahjoista. Joku twitterissä tunnistikin siitä jonkun antamansa pehmolelun vai mikä olikaan.
Bojan kiroilee suomeksi. 🤩
https://twitter.com/arendellepeach/status/1706338449077231885?t=ICYHz1N…
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt vaan pääse yli noista keikoista (olin kahdella) tuntuu kauhealta, että vasta ensi kesänä (EHKÄ) pääsisi näkemään jokerit livenä. Mitähän taikapölyä ne levittää siellä keikoilla, kun on tuntuu että moni on ihan fiiliksissä yhä.
Eikö niitä joulukuuksi millään saataisi tänne. Eikös Reko aikoinaan lupaillut, vaikka Reko nyt ei olekaan mukana enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan parasta, jos lahjat pääsee antamaan suoraan pojille, esimerkiksi jonossa tai eturivistä. Ainakin tietää, että ovat menneet suoraan vastaanottajalle. Toki Suomessa tuota jonossa antamisen mahdollisuutta ei ollut, kun eivät tulleet moikkaamaan faneja ennen keikkaa.
Jäin kyllä vähän pohtimaan tätä, että miksiköhän he eivät Suomessa tulleet yhdessäkään paikassa moikkaamaan faneja jonoon? Kaikki kohtaamiset fanien kanssa täällä olivat satunnaisia (tai fanien masinoimia, tumblrista luin että jotkut olivat ainakin odottaneet keikkapaikkojen takaovilla kohtaamisen toivossa...). Ehkä he sitten ajattelivat (oikein), että se fanihysteria on täällä niin paljon suurempaa, että kun yhdelle fanille alkaa jonossa puhua, niin loppua ei ole?
Onkohan noi suomalaiset, joita JO-pojat on alkaneet seurata instassa, näitä takaovella odottaneita? Luulin että ne seuraisi vain K:n muusikkotuttuja, mutta Jan ainakin alkanut seurata jotain naista joka ilmeisesti fani. Antaako ne fanit lahjan ja sen mukana viestin *mun IG on xyz, seuraa mua*, tai jos juttelevat onko ihan normaalia pyytää seuraamaan vai kysyykö ne fanilta IG tilin nimeä? Sorry jos outoja kysymyksiä, kunhan ihmettelen fanikulttuurin käytäntöjä.
Nyt kun meillä on potissa aloitussumma valmiina, niin pitäiskö jo alkaa tiedustelemaan millä summalla heidät tänne saisi? :D Kyllähän mä lomarahoillani muutakin tekisin, mutta tätä parempaa kohdetta en kyllä keksi.