Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108841/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.

Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚

Oot ihan superihana kun sanot näin! Olen yleensä varsin itsevarma ja rento tyyppi, mutta nyt olen todella horjahdellut tän asian kanssa. Ehkä se kertoo siitäkin kuinka iso merkitys tällä bändillä on mulle todella ollut. En ole vuosiin innostunut kenenkään musasta näin, ja tää kollektiivinen fanitus täällä aikuisosastolla on tosi kivaa!

Tosi kiva, että kirjoitit tuosta sukkien neulomisen aiheuttamasta häpeästä ja jälkimasennuksesta. Mulla on suurin piirtein sama tilanne ja sama ihmetyksen aihe, miten otin niin tosissani lahjojen tekemisen. Olen nyt päätynyt siihen, että olin valinnut ensinnäkin väärän värin. Enkä tiedä onko kutomiskäsiala tarpeeksi hyvä. Ja muut ovat varmaan tehneet paljon hienompia. Sukista ei ole kyse, niissähän väri ei ole niin oleellinen. Häpeä ja nolous on nyt päällimmäisenä tunteena. Ja juuri tuo, että miksi otin tämän lahjonnan niin tosissani. Mietin myös sitä, että enhän mä oikeastaan edes tiedä, mitä tyyliä tuon ikäiset haluaa. No aika neutraali tyyliltään se mun lahja, ettei ehkä ihan outo. Mietin myös sitä, menikö lahja edes perille. Toisaalta melkein toivon, että ei olisi mennyt, eipä tarttis hävetä. Kummallisuuksien sarjaan kuuluu myös se, että tuo bändi on noin tärkeäksi tullut, en ymmärrä sitäkään. No kohtalotoveri, ainakin me tehtiin jotain,🙂

Musta tuntuu, että osa on alitajuisesti kutonut jo senkin takia, että se rahoittaa mieltä, lievittää stressiä jne. On saanut tehdä käsillä jotakin konkreettista tämän laivassa oleilun ohella. Mikä sen parempi tapa valmistautua Jokereiden konserttiin. Tiedän kuitenkin ton tunteen, kun innolla ensin teen jotakin mun läheiselle ja jälkikäteen sitten ajattelen, että tämä läheinen piti mun työtä varmaan ihan kamalana.😂

Vähän ohis, mutta tykkään tehdä käsitöitä, ja samalla on kauhea ongelma, kun en niitä kehtaa lahjaksikaan antaa läheisille. Liian monta kertaa on käynyt niin, että näen hirveän duunin ja koko sydämelläni oon tehny jotain, ja sitten lahjan vastaanottaja ei arvostakaan sitä. Ei enää koskaan, teen sitten vaikka omaan varastoon pölyttymään. Samasta syystä en Jokereille sitten lähtenyt villasukkia tai kaulaliinoja neulomaan, vaikka mieli teki.

Mä tarvitsisin villasukat ja arvostaisin kovasti tuollaista lahjaa. Harmi kun ei ole yhtään kutojaa lähipiirissä. Taisin viimeksi ostaa parit villasukat Martoilta, mutta nekin alkaa tulemaan tiensä päähän.

Jep jos ovat oikean kokoiset ja niitä ei tulisi kymmeniä :D uskon, että jonkun sukat on matkaan päätynytkin, mutta ei varmaan  tietenkään kaikkien

Mä oon kuullu huhun, et JO tekee sukkien innoittamana tällaisen Red hot Chili peppers tyylisen performanssin Euroopan kiertueella. Kaikkien sukat pääsevät varmasti hyötykäyttöön.

Neuloihan joku toivottavasti Janille sellaiset Peppi Pitkätossu -malliset?

https://www.tippersvintageplates.co.uk/http/hor.happyvalentinesday2020…

Vierailija
108842/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kangaskassit mitä jotkut oli Poksuille tehnyt, niitähän ne esitteli igssa. Mihin ne niitäkin oikeesti käyttää. Sukkia kuitenkin voi käyttää.

Oletpa inhottava. Kangaskassit on kivoja. Sukat kans.

No enkä ole. En sanonut mitään 'kivoudesta'. Kivoja on kaikki. Sanoin et sukkia kuitenkin tulee oikeesti käytettyä. Kangaskasseja harvemmin (ainakaan miehet).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108843/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Kuulisin mielelläni toisaalla. :)

Joo lähden koiran kanssa lenkille ja palaan asiaan vähän myöhemmin siellä.

Oi minä myös! Onko toisaalla se toinen paikka jonka tiedämme? Ja siellä puutarha vai NT nightshift?

Nightshift tietenkin. Putsku on totaalisen psykoottinen.

Tämä en ollut minä joka teoriaa lupasi aukaista. Enkä allekirjoita tätä lainattua mielipidettä ollenkaan. Puutarhassa kohta lisää.

Mä en ymmärrä tätä muiden ketjujen kommentoijien solvaamista (viittaan siis kommenttiin, johon sinä vastaat). Moni meistä kommentoijista käy näissä muissakin ketjuissa, joten samoja ihmisiä näissä majailee. Puutarhan tai Kääriä ketjun tunnelma on eri, mutta ei niistä yksikään ole toistaan parempi.

Vierailija
108844/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.

Mutta miksi?

Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.

Vastasin tähän pari päivää sitten varmaankin samalla mitä olisit itse sanomassa, sain yli 30 yläpeukkua eikä poistettu, hienovarainen ilmaus selkeästi toimi. :P

Seksuaalista energiaa on vapautettu? Jotakin on tapahtunut

Vierailija
108845/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.

Mutta miksi?

Koska S E X. s e x. S e x. S E X.

Vierailija
108846/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parasta, jos lahjat pääsee antamaan suoraan pojille, esimerkiksi jonossa tai eturivistä. Ainakin tietää, että ovat menneet suoraan vastaanottajalle. Toki Suomessa tuota jonossa antamisen mahdollisuutta ei ollut, kun eivät tulleet moikkaamaan faneja ennen keikkaa.

Vierailija
108847/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Sunny Side of London Käärijästä? "No one cares about your money" viittaa siihen rahasta hokemiseen... "smoking green"... "Are you just looking for fun, or are you looking for love?

Are you straight"... Kuulostaa kuin laulettaisiin Liverpoolin kaduista, tilalle vain vaihdettu Lontoo. Ja sen singlen kansikuvassa on se ylimääräinen J*re. Onko tästä keskusteltu täällä? Ja olenko mä tosiaan näin mielikuvituksellinen, että näen tässä ainoastaan mitä haluan?

Sit siinä on smoking green (joo pilvenpoltto viittaus) mut myös smoking HOT greenman viittaus😁

Ja onhan siellä youtube-videon tägeissäkin #kaarija.. joo joo näkyvyyttä jne mutta siinä on videossa on paljon muutakin mitä ois voinut tägätä. Kyllä se ylimääräinen koru ainakin viittaa Jereen, kehen muuhun muka. Hienosti peitetty e siitä. Kun Juren koru siinä jo on. Ainakin on haluttu näin ihmisten ajattelevan

Vierailija
108848/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.

Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚

Oot ihan superihana kun sanot näin! Olen yleensä varsin itsevarma ja rento tyyppi, mutta nyt olen todella horjahdellut tän asian kanssa. Ehkä se kertoo siitäkin kuinka iso merkitys tällä bändillä on mulle todella ollut. En ole vuosiin innostunut kenenkään musasta näin, ja tää kollektiivinen fanitus täällä aikuisosastolla on tosi kivaa!

Tosi kiva, että kirjoitit tuosta sukkien neulomisen aiheuttamasta häpeästä ja jälkimasennuksesta. Mulla on suurin piirtein sama tilanne ja sama ihmetyksen aihe, miten otin niin tosissani lahjojen tekemisen. Olen nyt päätynyt siihen, että olin valinnut ensinnäkin väärän värin. Enkä tiedä onko kutomiskäsiala tarpeeksi hyvä. Ja muut ovat varmaan tehneet paljon hienompia. Sukista ei ole kyse, niissähän väri ei ole niin oleellinen. Häpeä ja nolous on nyt päällimmäisenä tunteena. Ja juuri tuo, että miksi otin tämän lahjonnan niin tosissani. Mietin myös sitä, että enhän mä oikeastaan edes tiedä, mitä tyyliä tuon ikäiset haluaa. No aika neutraali tyyliltään se mun lahja, ettei ehkä ihan outo. Mietin myös sitä, menikö lahja edes perille. Toisaalta melkein toivon, että ei olisi mennyt, eipä tarttis hävetä. Kummallisuuksien sarjaan kuuluu myös se, että tuo bändi on noin tärkeäksi tullut, en ymmärrä sitäkään. No kohtalotoveri, ainakin me tehtiin jotain,🙂

Musta tuntuu, että osa on alitajuisesti kutonut jo senkin takia, että se rahoittaa mieltä, lievittää stressiä jne. On saanut tehdä käsillä jotakin konkreettista tämän laivassa oleilun ohella. Mikä sen parempi tapa valmistautua Jokereiden konserttiin. Tiedän kuitenkin ton tunteen, kun innolla ensin teen jotakin mun läheiselle ja jälkikäteen sitten ajattelen, että tämä läheinen piti mun työtä varmaan ihan kamalana.😂

Vähän ohis, mutta tykkään tehdä käsitöitä, ja samalla on kauhea ongelma, kun en niitä kehtaa lahjaksikaan antaa läheisille. Liian monta kertaa on käynyt niin, että näen hirveän duunin ja koko sydämelläni oon tehny jotain, ja sitten lahjan vastaanottaja ei arvostakaan sitä. Ei enää koskaan, teen sitten vaikka omaan varastoon pölyttymään. Samasta syystä en Jokereille sitten lähtenyt villasukkia tai kaulaliinoja neulomaan, vaikka mieli teki.

Mä tarvitsisin villasukat ja arvostaisin kovasti tuollaista lahjaa. Harmi kun ei ole yhtään kutojaa lähipiirissä. Taisin viimeksi ostaa parit villasukat Martoilta, mutta nekin alkaa tulemaan tiensä päähän.

Jep jos ovat oikean kokoiset ja niitä ei tulisi kymmeniä :D uskon, että jonkun sukat on matkaan päätynytkin, mutta ei varmaan  tietenkään kaikkien

Mä oon kuullu huhun, et JO tekee sukkien innoittamana tällaisen Red hot Chili peppers tyylisen performanssin Euroopan kiertueella. Kaikkien sukat pääsevät varmasti hyötykäyttöön.

Neuloihan joku toivottavasti Janille sellaiset Peppi Pitkätossu -malliset?

https://www.tippersvintageplates.co.uk/http/hor.happyvalentinesday2020…

Mun lahja oli Janille pelkästään. Annoin paketin sille suoraan. Siinä oli 55cm pituinen itse virkattu munanlämmitin. Tein siitä sateenkaaren värisen, raidallisen, koska mulla oli vain jämälankoja kotona, enkä jaksanut käydä ostamassa uusia, ja kiveksille tein pienet 'korvat' ja sit virkkasin ketjun eli narun, jolla sen voi sitoa vyötärölle. Korttiin kirjoitin 'to Jan, I love you and your big dick, will you marry me'.

Vierailija
108849/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko SSOL-korussa

Ylänuoli: Jere

Alanuoli: Jure

Vierailija
108850/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Koska S E X. s e x. S e x. S E X.

No se! Selkeä asia.

Vierailija
108851/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan parasta, jos lahjat pääsee antamaan suoraan pojille, esimerkiksi jonossa tai eturivistä. Ainakin tietää, että ovat menneet suoraan vastaanottajalle. Toki Suomessa tuota jonossa antamisen mahdollisuutta ei ollut, kun eivät tulleet moikkaamaan faneja ennen keikkaa.

Jäin kyllä vähän pohtimaan tätä, että miksiköhän he eivät Suomessa tulleet yhdessäkään paikassa moikkaamaan faneja jonoon? Kaikki kohtaamiset fanien kanssa täällä olivat satunnaisia (tai fanien masinoimia, tumblrista luin että jotkut olivat ainakin odottaneet keikkapaikkojen takaovilla kohtaamisen toivossa...). Ehkä he sitten ajattelivat (oikein), että se fanihysteria on täällä niin paljon suurempaa, että kun yhdelle fanille alkaa jonossa puhua, niin loppua ei ole?

Vierailija
108852/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsä heräsi saunan pukuhuoneesta ja mietti oliko nähnyt unta. Ilmeisesti, koska pukuhuone oli tyhjä. Hän avasi kännykkänsä ja kuva oli vielä siellä. Puna nousi hänen kasvoilleen ja hän sulki kuvan nopeasti kuullessaan Kärtsän huilua ulkoa. Hän nousi ylös ja kohensi pyyhettään. Kärtsä saapui saunalle ja kysyi "Vieläkö saunassa on lämpöä?". Härtsä nyökkäsi vaivaantuneesti ja seurasi Kärtsää löylyihin.

Vierailija
108853/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko SSOL-korussa

Ylänuoli: Jere

Alanuoli: Jure

Miksi olisi erikseen Juren koru ja sit toinenkin Juren koru josta u peitetty?

Vierailija
108854/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olihan yksi J koru kädessä Norjassa tai Ruotsissa vai oliko molemmissa? Oliko jollain linkkiä tähän?

Vierailija
108855/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härtsä heräsi saunan pukuhuoneesta ja mietti oliko nähnyt unta. Ilmeisesti, koska pukuhuone oli tyhjä. Hän avasi kännykkänsä ja kuva oli vielä siellä. Puna nousi hänen kasvoilleen ja hän sulki kuvan nopeasti kuullessaan Kärtsän huilua ulkoa. Hän nousi ylös ja kohensi pyyhettään. Kärtsä saapui saunalle ja kysyi "Vieläkö saunassa on lämpöä?". Härtsä nyökkäsi vaivaantuneesti ja seurasi Kärtsää löylyihin.

Tästä sitten vielä jotain lisäosaa med Kärtsän huilu (joojoo oli varmaan huhuilu 😁) vääntämään 🤭

Vierailija
108856/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

On saanut tulla suihinotolle. Siksi.

Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.

Vierailija
108857/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän huilu listalle. :)

Vierailija
108858/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

On saanut tulla suihinotolle. Siksi.

Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.

Kärtsä tuli (!!!) lavalle vasta the majesteettisen pönötyksen jälkeen.

Vierailija
108859/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan tapaavani joskus näiden ketjujen kirjoittelijoita. Muutaman viinilasin jälkeen sitten nähdään, että ketkä ovat porukan Anna-Liisoja ja ketkä sitten näiden viestien poistelijoita.🤣

Vierailija
108860/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotolle on tultu. On lauennut kaikki jännitteet. Nyt K ulkoruokinnassa.

Ketju on lukittu.