Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108821/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullaki tuli tuosta Kn lahjakieltopostauksesta fiilis, että mun kutomat sukat on keikkapaikan roskiksessa.

Mä taas veikkaan, että ajatuksella ja käsintehdyt lahjat on kyllä varmasti tungettu matkalaukkuun mukaan! Ihan varmasti Joksut sellaisia osaa arvostaa. Sen sijaan "B <3 Swedish girls"-paita on aivan satavarmasti mennyt roskikseen tai keräykseen sen ainokaisen käyttökerran jälkeen.

Vierailija
108822/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kärtsä ja Härtsä (ja ehkä isompikin porukka) nyt mökkeilevät, niin tuli mieleen, että onkohan jossain vaiheessa ollut ajatus, että myös JO ehtii tuonne vielä keikkojen jälkeen? Juu voi olla myös, ettei liity JO mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108823/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.

Mutta miksi?

Vierailija
108824/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt saatana mitä se meinaa se Kärden vika story, ja en, en ole roikkunut tiktokissa?

No ei se meinaa yhtään mitään, on vain Ashkey, look at me-tanssitrendi tiktokista.

Vierailija
108825/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley jopa

Vierailija
108826/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, joko se äskei onnen Kris/Härtsä minifikki ehti poistua? xD Mun uusi suosikkipari, miksi joku vihaa niiden rakkautta näin kovasti? Lisää näitä!

Ei se ollu poistunu, sivut vaan etenee nopsaan.

Sehän sai jo yllättävän pienen sivukäänteenkin...eikä Härtsä taida vieläkään olla herännyt sieltä pukuhuoneen lattialta vaikka hänen poskiaan taputellaan hellästi Jurella.. 🤭🤭

Kris tulee nurkan takaa pukkariin ja näkee Härtsän Juren kanssa. Tuli syttyy silmissä..."He's mine!" hän huutaa.

Ja vähemmän casuaali nöpötys kohta taisteluvalmiudessa käy keppeineen Juren kalvakkaan, luisen pyllykän kimppuun....

Ja kalpeiden pyllynposkien luut kolisevat kuin Linnanmäen vuoristoradassa ruostuneet vaunut konsanaan, kun nöpötyksetön elin sullotaan kaksonkerroin kohti vitivalkoista kireääkin kireämpää ryppyreikää, joka värähtelee jännityksestä rytmikkäästi, kiinni, auki, kiinni, auki, kuin kalan suu kuivalla maalla happea haukkoen ...

No nyt!

Moraalimarketoille vähäksi aikaa kauhisteltavaa 🤭

Vierailija
108827/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kangaskassit mitä jotkut oli Poksuille tehnyt, niitähän ne esitteli igssa. Mihin ne niitäkin oikeesti käyttää. Sukkia kuitenkin voi käyttää.

Oletpa inhottava. Kangaskassit on kivoja. Sukat kans.

Vierailija
108828/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bn ig-storyssa neulottu pipo nyt Magnifico-papan päässä 😂

Kuka se pappa muuten on?

Aasinsiltana: miltähän Boitsun isä muuten näyttää? En hetkeäkään usko, että olis tuo herra kuvassa, mutta kovasti kiinnostelisi nähdä kuva. Ajatelkaa että se saattaa olla melko nuorikin vielä, 47-55 välillä veikkaan!!

LadySLO varmaan tietäisi, mutta hän on ehkä hylännyt meidät tämän kaiken nega mayheimin vuoksi. Toivottavasti ei ole.

Ja tästä saa ankeuttajat lisää syitä mielensäpahoittamiseen: kohta turmellaan jo Bojanin isäkin kauhealla s eksipakottamisella!! 😂😂 Onko kukaan enää turvassa kun kiimaiset naudat mylvivät???!! 😂😂 (huumoria)

His dad: https://365.rtvslo.si/arhiv/profil/174359260

Thanks, I knew I could count on you with this! And I was too lazy to search myself. He looks very friendly, sweet and nice but is waaaaay too old, so I'll stay team Bojan (& Käärijä) still.  Although I'm 50 years myself, so probably closer to his age than Bojan's. :D :D

50?

Niin? Ongelma oli mikä?

ikä.

Olisiko B enemmän äitinsä näköinen. Mä en näe yhdennäköisyyttä. yleensä näkyy, vaikka ovat eri ikäisinä.

Silmistä kyllä näkee, että isä ja poika.

Yritin katsoa. En näe yhtäläisyyksiä.

Vierailija
108829/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.

Mutta miksi?

Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.

Vierailija
108830/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kangaskassit mitä jotkut oli Poksuille tehnyt, niitähän ne esitteli igssa. Mihin ne niitäkin oikeesti käyttää. Sukkia kuitenkin voi käyttää.

No ne olikin tältä hollantilaiselta superfanilta ja hänen kaveriltaan.

Vierailija
108831/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt saatana mitä se meinaa se Kärden vika story, ja en, en ole roikkunut tiktokissa?

En ole asiantuntija, mutta varmaankin ihan vaan joku TikTok-trendi.

Vierailija
108832/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne olikin tältä hollantilaiselta superfanilta ja hänen kaveriltaan.

Ja ne oli super kivat.

Vierailija
108833/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä tuo K:n stoori lahjoista. En tajua muutenkaan mitä järkeä lahjoja on ostella artisteille (en puhu nyt itsetehdyistä villasukista, niissä oli ihan nätti ajatus) jotka ei oikeasti tarvitse niitä.

Kyllä. Tärkeä ulostulo. Erityisen hyvä ilmaista jo etukäteen. Ei sitä krääsäpaljoutta kukaan rupea tullaamaan ja kuljettelemaan maasta toiseen mukanaan. Ulkomaan kiertueensa kuluistahan K sanoi muutenkin tässä jossain haastattelussa kuittasi, että niin yllättäviä kuluja juuri noissa tullaushommissa etc, ettei sellaisia ollut osannut kuvitellakaan.

Eli valitettavasti luulen, että tuskin jokeritkaan muutamia laukkuun mahtuvia lahjoja enempää on vieneet mukanaan.

Suomen ja Slovenian välissä ei onneksi tullaamista tarvitse tehdä. Mutta muuten joo, tuskin heillä mitään ylimääräistä matkalaukkua oli pelkästään lahjoja varten kun muutenkin on niin hirveästi roudattavaa ja erilaisia vaatteita viikon keikkoja varten. Eikän niiillä edes kädet riittäis extralaukkujen raahaamiseen.

Voi olla, että tavarat laitetaan laatikkoon ja lähetetään postitse Sloveniaan.

He toivat ehdottomasti paljon tavaraa kotiin Iso-Britannian kiertueelta, näimme sen myöhemmin videoissa/valokuvissa.

Mietin samaa, mutta Suomessa postimaksut ovat 10x korkeampia kuin Balkanilla. :/ Jos olisi paljon upeaa pikkutavaraa niin joku kenkälaatikon kokoinen lähetys vielä menisi, mutta ei mitään isoa laatikollista.

Vierailija
108834/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että sukat on kyllä Jo mukana, eihän ne vie paljon tilaa, rintaliivejä eivät ehkä arvosta?

Minusta nimenomaan näyttävät tykkäävän, kun lavalle lentää rintaliivejä. Ja on kai niitä ottaneet mukaansakin, kun ainakin studiolla niitä näytti pyörivän.

Vierailija
108835/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se pappa muuten on?

Aasinsiltana: miltähän Boitsun isä muuten näyttää? En hetkeäkään usko, että olis tuo herra kuvassa, mutta kovasti kiinnostelisi nähdä kuva. Ajatelkaa että se saattaa olla melko nuorikin vielä, 47-55 välillä veikkaan!!

LadySLO varmaan tietäisi, mutta hän on ehkä hylännyt meidät tämän kaiken nega mayheimin vuoksi. Toivottavasti ei ole.

Ja tästä saa ankeuttajat lisää syitä mielensäpahoittamiseen: kohta turmellaan jo Bojanin isäkin kauhealla s eksipakottamisella!! 😂😂 Onko kukaan enää turvassa kun kiimaiset naudat mylvivät???!! 😂😂 (huumoria)

Thanks, I knew I could count on you with this! And I was too lazy to search myself. He looks very friendly, sweet and nice but is waaaaay too old, so I'll stay team Bojan (& Käärijä) still.  Although I'm 50 years myself, so probably closer to his age than Bojan's. :D :D

50?

Niin? Ongelma oli mikä?

ikä.

Olisiko B enemmän äitinsä näköinen. Mä en näe yhdennäköisyyttä. yleensä näkyy, vaikka ovat eri ikäisinä.

Onhan heissä paljonkin samaa. Silmissä, nenässä, korvissa, ilmeisesti hiuskuontalokin isältä. Tuskin kovin iäkäs oli, harmaantunut vain nuorena. B:n äidin kuvan nähneenä en heistä suuremmin samaa löytänyt.

Vierailija
108836/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se pappa muuten on?

50?

Niin? Ongelma oli mikä?

ikä.

Onhan heissä paljonkin samaa. Silmissä, nenässä, korvissa, ilmeisesti hiuskuontalokin isältä. Tuskin kovin iäkäs oli, harmaantunut vain nuorena. B:n äidin kuvan nähneenä en heistä suuremmin samaa löytänyt.

Bojan käynyt kauneusleikkauksessa? Jos kerta piirteet on niin erilaiset.

Vierailija
108837/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Kun se hullu ihastus kasvaa rakkaudeksi, noin parhaassa tapauksessa käy. Ei edelleekään tarvitse olla romanttisessa mielessä.

Vierailija
108838/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.

Vastasin tähän pari päivää sitten varmaankin samalla mitä olisit itse sanomassa, sain yli 30 yläpeukkua eikä poistettu, hienovarainen ilmaus selkeästi toimi. :P

Vierailija
108839/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Sunny Side of London Käärijästä? "No one cares about your money" viittaa siihen rahasta hokemiseen... "smoking green"... "Are you just looking for fun, or are you looking for love?

Are you straight"... Kuulostaa kuin laulettaisiin Liverpoolin kaduista, tilalle vain vaihdettu Lontoo. Ja sen singlen kansikuvassa on se ylimääräinen J*re. Onko tästä keskusteltu täällä? Ja olenko mä tosiaan näin mielikuvituksellinen, että näen tässä ainoastaan mitä haluan?

Sit siinä on smoking green (joo pilvenpoltto viittaus) mut myös smoking HOT greenman viittaus😁

Vierailija
108840/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Kuulisin mielelläni toisaalla. :)

Joo lähden koiran kanssa lenkille ja palaan asiaan vähän myöhemmin siellä.

Oi minä myös! Onko toisaalla se toinen paikka jonka tiedämme? Ja siellä puutarha vai NT nightshift?

Nightshift tietenkin. Putsku on totaalisen psykoottinen.

Tämä en ollut minä joka teoriaa lupasi aukaista. Enkä allekirjoita tätä lainattua mielipidettä ollenkaan. Puutarhassa kohta lisää.

Eiku Nightshiftissä! Ei Putskua kestä kukaan. Ei kukaan ilman psykoosilääkitystä. Mulla ei oo.

Ketju on lukittu.