Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108781/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.

Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚

Oot ihan superihana kun sanot näin! Olen yleensä varsin itsevarma ja rento tyyppi, mutta nyt olen todella horjahdellut tän asian kanssa. Ehkä se kertoo siitäkin kuinka iso merkitys tällä bändillä on mulle todella ollut. En ole vuosiin innostunut kenenkään musasta näin, ja tää kollektiivinen fanitus täällä aikuisosastolla on tosi kivaa!

Tosi kiva, että kirjoitit tuosta sukkien neulomisen aiheuttamasta häpeästä ja jälkimasennuksesta. Mulla on suurin piirtein sama tilanne ja sama ihmetyksen aihe, miten otin niin tosissani lahjojen tekemisen. Olen nyt päätynyt siihen, että olin valinnut ensinnäkin väärän värin. Enkä tiedä onko kutomiskäsiala tarpeeksi hyvä. Ja muut ovat varmaan tehneet paljon hienompia. Sukista ei ole kyse, niissähän väri ei ole niin oleellinen. Häpeä ja nolous on nyt päällimmäisenä tunteena. Ja juuri tuo, että miksi otin tämän lahjonnan niin tosissani. Mietin myös sitä, että enhän mä oikeastaan edes tiedä, mitä tyyliä tuon ikäiset haluaa. No aika neutraali tyyliltään se mun lahja, ettei ehkä ihan outo. Mietin myös sitä, menikö lahja edes perille. Toisaalta melkein toivon, että ei olisi mennyt, eipä tarttis hävetä. Kummallisuuksien sarjaan kuuluu myös se, että tuo bändi on noin tärkeäksi tullut, en ymmärrä sitäkään. No kohtalotoveri, ainakin me tehtiin jotain,🙂

Musta tuntuu, että osa on alitajuisesti kutonut jo senkin takia, että se rahoittaa mieltä, lievittää stressiä jne. On saanut tehdä käsillä jotakin konkreettista tämän laivassa oleilun ohella. Mikä sen parempi tapa valmistautua Jokereiden konserttiin. Tiedän kuitenkin ton tunteen, kun innolla ensin teen jotakin mun läheiselle ja jälkikäteen sitten ajattelen, että tämä läheinen piti mun työtä varmaan ihan kamalana.😂

Vähän ohis, mutta tykkään tehdä käsitöitä, ja samalla on kauhea ongelma, kun en niitä kehtaa lahjaksikaan antaa läheisille. Liian monta kertaa on käynyt niin, että näen hirveän duunin ja koko sydämelläni oon tehny jotain, ja sitten lahjan vastaanottaja ei arvostakaan sitä. Ei enää koskaan, teen sitten vaikka omaan varastoon pölyttymään. Samasta syystä en Jokereille sitten lähtenyt villasukkia tai kaulaliinoja neulomaan, vaikka mieli teki.

Mä tykkään aina Suomessa käydessä ostaa käsintehtyjä sukkia, hanskoja jne kirpparilta. Oisko sun lähellä joku kiva pieni kirppis, jonne viedä myyntiin? Ei menisi ihan hukkaan, sääli 😢

Vierailija
108782/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityishenkilöt eivät edelleenkään kuulu tänne, eikä edes nimikirjaimet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108783/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan poikkeuksellisen hurja meno näin maanantaina alkuillasta. Ei meinaa perässä pysyä.

Johtuu siitä että emme ole vieläkään toipuneet nordic tourista 💙💚🔥🔥🔥

Mulle toi suomen osuus oli niin mykistävä kokemus, että pystyin vasta tänään tulemaan tänne. Olin siis kaikilla muilla keikoilla paitsi tavastian ekalla, enkä kyennyt avaamaan twitteriä enkä tätä kertaakaan niiden päivien aikana, enkä oikein viikonloppunakaan vielä. Jotain kuvia olen instasta ja tumpusta katsellut, mutta nyt vasta alkaa olla sellainen olo että voin pikkuhiljaa keskustella nordic tourin tapahtumista. Eli ei tosiaan olla toivuttu!

Oon muuten ihan varma että kohtasin logomon jonossa estronautoja, mutta koska asiasta ei ole soveliasta puhua julkisesti, en tietenkään kysynyt mitään. Mutta olitte tosi cooleja ja kivoja!

Kerrothan kokemuksiasi!

Vierailija
108784/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä tuo K:n stoori lahjoista. En tajua muutenkaan mitä järkeä lahjoja on ostella artisteille (en puhu nyt itsetehdyistä villasukista, niissä oli ihan nätti ajatus) jotka ei oikeasti tarvitse niitä.

Kyllä. Tärkeä ulostulo. Erityisen hyvä ilmaista jo etukäteen. Ei sitä krääsäpaljoutta kukaan rupea tullaamaan ja kuljettelemaan maasta toiseen mukanaan. Ulkomaan kiertueensa kuluistahan K sanoi muutenkin tässä jossain haastattelussa kuittasi, että niin yllättäviä kuluja juuri noissa tullaushommissa etc, ettei sellaisia ollut osannut kuvitellakaan.

Eli valitettavasti luulen, että tuskin jokeritkaan muutamia laukkuun mahtuvia lahjoja enempää on vieneet mukanaan.

Suomen ja Slovenian välissä ei onneksi tullaamista tarvitse tehdä. Mutta muuten joo, tuskin heillä mitään ylimääräistä matkalaukkua oli pelkästään lahjoja varten kun muutenkin on niin hirveästi roudattavaa ja erilaisia vaatteita viikon keikkoja varten. Eikän niiillä edes kädet riittäis extralaukkujen raahaamiseen.

Voi olla, että tavarat laitetaan laatikkoon ja lähetetään postitse Sloveniaan.

He toivat ehdottomasti paljon tavaraa kotiin Iso-Britannian kiertueelta, näimme sen myöhemmin videoissa/valokuvissa.

Vierailija
108785/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne joksut nyt lokakuussa menossa sinne thaimaahan lomalle? Vai lähteekö ne (tai ihan vaan se yksi) kiertämään käärijän kanssa eurooppaa?

Vierailija
108786/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö K pitää silmällä Härdeä jossain mökkireservaatissa, ettei se tee harkitsemattomia siirtoja sen Krisin dickpicin takia. Ei laske sitä mökiltä pois.

Kohta se triggeröityy tuosta makkarasta ja murtautuu Hki-Vantaan lentokentälle

Vierailija
108787/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vähän tuntuu että ne ei sitten loppujen lopuksi saaneetkaan niin paljon niitä sukkia kuin täällä tuntui.

Vierailija
108788/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Ne on olleet silleen...

Vierailija
108789/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi Sunny Side of London Käärijästä? "No one cares about your money" viittaa siihen rahasta hokemiseen... "smoking green"... "Are you just looking for fun, or are you looking for love?

Are you straight"... Kuulostaa kuin laulettaisiin Liverpoolin kaduista, tilalle vain vaihdettu Lontoo. Ja sen singlen kansikuvassa on se ylimääräinen J*re. Onko tästä keskusteltu täällä? Ja olenko mä tosiaan näin mielikuvituksellinen, että näen tässä ainoastaan mitä haluan?

Vierailija
108790/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muutkin viisukaverit huomasi K ja B kemian ja omanlaatuisen yhteyden

Eiks ne lähinnä huomanneet miten B juoksi K:n perässä (Selena esim.)

"He only has eyes for Käärijä" 💚

Vierailija
108791/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt vaan pääse yli noista keikoista (olin kahdella) tuntuu kauhealta, että vasta ensi kesänä (EHKÄ) pääsisi näkemään jokerit livenä. Mitähän taikapölyä ne levittää siellä keikoilla, kun on tuntuu että moni on ihan fiiliksissä yhä. 

Parhaassa tapauksessa saadaan Jokerit tänne muutamankin kerran ensi vuonna :D

Hehän sanoivat että haluavat kesällä festareille ja Lappiin katsomaan revontulia ja pilkkimään <3

No jospa joku naudoista onnistuu saamaan sen lottovoiton ja järkkää meille Jokereiden yksityiskeikan Lappiin. 🙏

WINALOTO, sanoo sexijumala. Can you believe it, brother, hän jatkaa.

Vierailija
108792/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Hääriä on järjestänyt Kärtsälle boot campin että saadaan ukko kuntoon kun keikat alkaa

Vierailija
108793/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://shared.jodel.com/aVLX804QnDb

Harmi että tässä kyseessä vain kuvakulma eikä todellisuus🥵🔥

Vierailija
108794/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.

Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚

Oot ihan superihana kun sanot näin! Olen yleensä varsin itsevarma ja rento tyyppi, mutta nyt olen todella horjahdellut tän asian kanssa. Ehkä se kertoo siitäkin kuinka iso merkitys tällä bändillä on mulle todella ollut. En ole vuosiin innostunut kenenkään musasta näin, ja tää kollektiivinen fanitus täällä aikuisosastolla on tosi kivaa!

Tosi kiva, että kirjoitit tuosta sukkien neulomisen aiheuttamasta häpeästä ja jälkimasennuksesta. Mulla on suurin piirtein sama tilanne ja sama ihmetyksen aihe, miten otin niin tosissani lahjojen tekemisen. Olen nyt päätynyt siihen, että olin valinnut ensinnäkin väärän värin. Enkä tiedä onko kutomiskäsiala tarpeeksi hyvä. Ja muut ovat varmaan tehneet paljon hienompia. Sukista ei ole kyse, niissähän väri ei ole niin oleellinen. Häpeä ja nolous on nyt päällimmäisenä tunteena. Ja juuri tuo, että miksi otin tämän lahjonnan niin tosissani. Mietin myös sitä, että enhän mä oikeastaan edes tiedä, mitä tyyliä tuon ikäiset haluaa. No aika neutraali tyyliltään se mun lahja, ettei ehkä ihan outo. Mietin myös sitä, menikö lahja edes perille. Toisaalta melkein toivon, että ei olisi mennyt, eipä tarttis hävetä. Kummallisuuksien sarjaan kuuluu myös se, että tuo bändi on noin tärkeäksi tullut, en ymmärrä sitäkään. No kohtalotoveri, ainakin me tehtiin jotain,🙂

Musta tuntuu, että osa on alitajuisesti kutonut jo senkin takia, että se rahoittaa mieltä, lievittää stressiä jne. On saanut tehdä käsillä jotakin konkreettista tämän laivassa oleilun ohella. Mikä sen parempi tapa valmistautua Jokereiden konserttiin. Tiedän kuitenkin ton tunteen, kun innolla ensin teen jotakin mun läheiselle ja jälkikäteen sitten ajattelen, että tämä läheinen piti mun työtä varmaan ihan kamalana.😂

Vähän ohis, mutta tykkään tehdä käsitöitä, ja samalla on kauhea ongelma, kun en niitä kehtaa lahjaksikaan antaa läheisille. Liian monta kertaa on käynyt niin, että näen hirveän duunin ja koko sydämelläni oon tehny jotain, ja sitten lahjan vastaanottaja ei arvostakaan sitä. Ei enää koskaan, teen sitten vaikka omaan varastoon pölyttymään. Samasta syystä en Jokereille sitten lähtenyt villasukkia tai kaulaliinoja neulomaan, vaikka mieli teki.

Mä tarvitsisin villasukat ja arvostaisin kovasti tuollaista lahjaa. Harmi kun ei ole yhtään kutojaa lähipiirissä. Taisin viimeksi ostaa parit villasukat Martoilta, mutta nekin alkaa tulemaan tiensä päähän.

Vierailija
108795/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, joko se äskeinen Kris/Härtsä minifikki ehti poistua? xD Mun uusi suosikkipari, miksi joku vihaa niiden rakkautta näin kovasti? Lisää näitä!

Ei se ollu poistunu, sivut vaan etenee nopsaan.

Sehän sai jo yllättävän pienen sivukäänteenkin...eikä Härtsä taida vieläkään olla herännyt sieltä pukuhuoneen lattialta vaikka hänen poskiaan taputellaan hellästi Jurella.. 🤭🤭

Kris tulee nurkan takaa pukkariin ja näkee Härtsän Juren kanssa. Tuli syttyy silmissä..."He's mine!" hän huutaa.

Mutta loppujen lopuksi heidän ei tarvitse riidellä. Härtsästä riittää rakkautta useammallekin. Kolmistaan he antautuivat intohimolle saunan tulen välkkyvissä varjoissa...

Vierailija
108796/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, joko se äskei onnen Kris/Härtsä minifikki ehti poistua? xD Mun uusi suosikkipari, miksi joku vihaa niiden rakkautta näin kovasti? Lisää näitä!

Ei se ollu poistunu, sivut vaan etenee nopsaan.

Sehän sai jo yllättävän pienen sivukäänteenkin...eikä Härtsä taida vieläkään olla herännyt sieltä pukuhuoneen lattialta vaikka hänen poskiaan taputellaan hellästi Jurella.. 🤭🤭

Kris tulee nurkan takaa pukkariin ja näkee Härtsän Juren kanssa. Tuli syttyy silmissä..."He's mine!" hän huutaa.

Ja vähemmän casuaali nöpötys kohta taisteluvalmiudessa käy keppeineen Juren kalvakkaan, luisen pyllykän kimppuun....

Ja kalpeiden pyllynposkien luut kolisevat kuin Linnanmäen vuoristoradassa ruostuneet vaunut konsanaan, kun nöpötyksetön elin sullotaan kaksonkerroin kohti vitivalkoista kireääkin kireämpää ryppyreikää, joka värähtelee jännityksestä rytmikkäästi, kiinni, auki, kiinni, auki, kuin kalan suu kuivalla maalla happea haukkoen ...

Vierailija
108797/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt 10 euroa kasassa Lapin konserttia varten.😂 Ostin viikonloppuna huvikseni luontoarvan.

Vierailija
108798/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä fiilistelen edelleen tätä herrojen toilailua, ovat aivan ihania yhdessä. Joku vissiin pahoitti siitäkin(kin) mielensä, että K sekoili sanoissa mutta ei se ketään ainakaan lavalla vaikuttanut haittaavan, hyväntuulisesti vain naureskelivat.

Ja voi herraisä tuo Bojanin ilme, kun Kärtsy tulee silittämään sen kasvoja tuossa lavan reunalla, tarvittaisiin kyllä jo palokuntaa 🥵🔥😍

https://www.instagram.com/reel/CxbUjWZNs8X/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Sama täällä! Brothers and maybe something more, ihan sama mitä se on ja tartteeko kaikelle edes olla sanoja. Ihanaa seurattavaa se on joka tapauksessa 🥰

(ja kyllä, ajoittain myös niin kuumaa että polttaa 🥵)

Minua kyllä kiinnostaisi pohtia miten nuo kolme asianosaista ovat selvitelleet tilannetta. Ihan oikeassa elämässä. Jos nyt lähdetään siitä että K ja B välillä on jotain muuta kuin perusystävyyttä ja se näkyy koko maailmalle. Tällaista pohdiskelua vaan ei pysty missään foorumilla käymään, koska yksityish. Minua ei yhtään kiinnosta shippailu, jossa häiriötekijät vaan unohdetaan ja jätetään ulkopuolelle.

No tässä on selkeä syy, miksi ainakin sun kannattaisi shippaaminen sit lopettaa. KAIKKI mitä täälläkin höpistään, perustuu vaan fantasiaan, oletuksiin ja yksittäisiin videoklippeihin. OIKEAN elämän tilanteita tai häiriötekijöitä ei kukaan ulkopuolinen voi oikeasti tietää eikä niitä siksi voida sen kummemmin pohtia. On myös enemmän kuin ymmärrettävää, että osapuoli, joka tosiaan on yksityishenkilö, pidetään keskusteluista pois. Olet itsekin (oletettavasti) yksityishenkilö, miltä sinusta tuntuisi, jos tuntemattomat ihmiset pohtisivat elämäsi eri asioita ja suhdetta julkisella kanavalla???

Vierailija
108799/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

When you can't beat them, join them.

Tehdään sitten ennenkuulumattoman karseeta ficciä H&J ..

Vierailija
108800/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Kuulisin mielelläni toisaalla. :)

Joo lähden koiran kanssa lenkille ja palaan asiaan vähän myöhemmin siellä.

Oi minä myös! Onko toisaalla se toinen paikka jonka tiedämme? Ja siellä puutarha vai NT nightshift?

Nightshift tietenkin. Putsku on totaalisen psykoottinen.

Ketju on lukittu.