Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108581/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kurja poistattaa kaikki ficit?

En itse ole täältä poistellut mitään, mutta eikö teidän mielestä ole vähän kyseenalaista kirjoittaa tuollaista kuumaa tarinaa käyttäen henkilöiden oikeita nimiä, kun kyseessä on avoin keskustelupalsta? Nämä tekstit tulevat hyvin google-haussa näkyviin. Joku ao3 on eri asia, kun ne ei löydy googlella ja sinne ei muutenkaan kuka tahansa eksy.

Hate to break it to you, mutta AO3 löytyy kyllä kanssa ihan googlella. Eli se argumentti ei ihan toimi tässä.

Niin toki se foorumi löytyy, mutta ne tekstit ei löydy tekstihaulla. En ainakaan itse saanut niitä näkyviin, kun tein joitain olennaisia sanahakuja.

Olen löytänyt kyllä pari kateissa ollutta ficciä AO3:sta juurikin Googlella. :)

Vierailija
108582/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe mitään samaa Bojanin isässä. Tai siis Bojanissa kuin isässään. Liekö enemmän äitinsä näköinen. Ihan vaan totean tämän.

Minusta hänellä on isänsä silmät ja myös tavassa puhua jotain samaa.

Missä te olette tavanneet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108583/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketjussa siis päivisin viisikymppisiä muijia unelmoimassa Käärijästä ja Bojanista?

On

Vierailija
108584/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe mitään samaa Bojanin isässä. Tai siis Bojanissa kuin isässään. Liekö enemmän äitinsä näköinen. Ihan vaan totean tämän.

Minusta hänellä on isänsä silmät ja myös tavassa puhua jotain samaa.

Missä te olette tavanneet? 

Ylempää löytyy linkki isän televisiohaastatteluun.

Vierailija
108585/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää kun ficeissä nauretaan seksin jälkeen. Musta se on jotenkin todellisuudelle vierasta ja pinnallista, ei oo sit kummosen räjäyttävä kyyti ollu. . Raukeahan siinä on ja tyyni.

Tai sit meitä vaan on moneen junaan.

Vierailija
108586/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mistä löytyy Sirpan aineistosta (ig?) kohta, jossa B kiroilee suomeksi? Katsonko kaikki reelsit läpi vai olisiko jollain suorakin linkki?😦

Sirpan viimeisin reels (se ylimpänä oleva) ja sieltä ihan lopusta kun ovat vetäneet CCC:n ja K huudattaa yleisöä. Ja siinä samassa on se Bn hetkittäinen muistamattomuus settilistasta.

Kiitos!😌 Nyt olen onnellinen. Kiva saada asiallinen ja ystävällinen vastaus, arvostan.💙💚 Ajattelinkin, että tuskin minun tarv Sirpalta kysyä, niinkuin joku aiemmin ehdotti.

Vierailija
108587/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitäkin juttuja katsottaisi ihan eri tavalla jos täällä miehet kuolaisi jotain nuorta naisartistia ja kirjoittaisi siitä jotain s*ksifantasioita...

Mae Muller ja Alessandra tulivat viisujen aikana hyvin juttuun keskenään, mutta miettikääs, jos heistä levitettäisiin joka päivä shippausjuttuja.

Vierailija
108588/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketjussa siis päivisin viisikymppisiä muijia unelmoimassa Käärijästä ja Bojanista?

No, no, I'm 51. And, so for your information I'm 135 I. Q.

Vierailija
108589/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitäkin juttuja katsottaisi ihan eri tavalla jos täällä miehet kuolaisi jotain nuorta naisartistia ja kirjoittaisi siitä jotain s*ksifantasioita...

Mae Muller ja Alessandra tulivat viisujen aikana hyvin juttuun keskenään, mutta miettikääs, jos heistä levitettäisiin joka päivä shippausjuttuja.

Mistä tiedät ettei levitetä. Myös naispareja shipataan.

Vierailija
108590/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisivat reagoineet toisiinsa kuten K ja B, niin varmasti levitettäisiinkin.

Vierailija
108591/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole täältä poistellut mitään, mutta eikö teidän mielestä ole vähän kyseenalaista kirjoittaa tuollaista kuumaa tarinaa käyttäen henkilöiden oikeita nimiä, kun kyseessä on avoin keskustelupalsta? Nämä tekstit tulevat hyvin google-haussa näkyviin. Joku ao3 on eri asia, kun ne ei löydy googlella ja sinne ei muutenkaan kuka tahansa eksy.

Hate to break it to you, mutta AO3 löytyy kyllä kanssa ihan googlella. Eli se argumentti ei ihan toimi tässä.

Niin toki se foorumi löytyy, mutta ne tekstit ei löydy tekstihaulla. En ainakaan itse saanut niitä näkyviin, kun tein joitain olennaisia sanahakuja.

Okei, myönnän että en sitten osaa hakea oikeilla sanoilla. Mutta vaikka unohdetaan se ao3 argumentti, niin siitä ei pääse mihinkään että vauva-palstan tekstit ainakin löytyy todella hyvin. Jos niitä on pakko kirjoittaa, niin käyttäkää henkilöistä edes pelkkiä alkukirjaimia tai keksikää mieluummin ihan uudet nimet. Nyt puhutaan kuitenkin oikeista ihmisistä, joilla on omakin elämä ja omat läheiset.

Vierailija
108592/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

On. Paitsi että mä en ainakaan unelmoi niistä niin että itse haluaisin olla kummankaan kanssa, vaan että ne saisivat toisensa :D Jos ei se nyt vielä ollut jollekin tullut selväksi, että siitä täällä enimmäkseen keskustellaan.

Vierailija
108593/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan sekshurjastelijat luoda tuonne seksiosioon oman ketjun K & B sänkyfiilistelyketju tms. Vähän itseäkin tökkii kun lukee ketjua ja yhtäkkiä nenän edessä on joku saunapano.

Vierailija
108594/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

On. Paitsi että mä en ainakaan unelmoi niistä niin että itse haluaisin olla kummankaan kanssa, vaan että ne saisivat toisensa :D Jos ei se nyt vielä ollut jollekin tullut selväksi, että siitä täällä enimmäkseen keskustellaan.

Miksi pitää keskustella sellaisesta mikä ei ole totta tai ei koskaan toteudu?

Vierailija
108595/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

TÄMÄ!!!!!! 

Vierailija
108596/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, myönnän että en sitten osaa hakea oikeilla sanoilla. Mutta vaikka unohdetaan se ao3 argumentti, niin siitä ei pääse mihinkään että vauva-palstan tekstit ainakin löytyy todella hyvin. Jos niitä on pakko kirjoittaa, niin käyttäkää henkilöistä edes pelkkiä alkukirjaimia tai keksikää mieluummin ihan uudet nimet. Nyt puhutaan kuitenkin oikeista ihmisistä, joilla on omakin elämä ja omat läheiset.

Nyt en ihan ymmärrä. Niinhän täällä yleensä tehdäänkin? Mistä kuvittelet näiden kaikkien lempinimien kuten Boitsu, Kärtsä yms. syntyneen?

Ja vaikkei lempinimiä käytettäisi, niin edelleen, mikäli kirjoittaja ei ole lukinnut ao3:ssa olevia tekstejä, niitä pääsee kuka tahansa katselemaan. Ja verrattuna ao3 vauvapalstalla olevat jutut on kyllä todella kesyä tasoa, mitä nyt läpänheitto voi olla aika surkeaa välillä. Eikä tunnu ihan siltä, että K tai muut jaksaisi kauheasti näistä jutuista pahastua. K itse pyörii Jodelissa (tosin kun en siellä ole, en tiedä millaista juttua siellä voi pahimmillaan lentää), ja B on sanonut haastattelussa ettei häntä kiinnosta, vaikka hänestä ja K:sta kirjoittetaan tarinoita. En usko, että heitä kiinnostaa pätkän vertaa etsiä tällaista jutustelua käsiinsä, ja vaikka sellaista lävähtäisi silmille, niin osaavat sen sulkea pois.

-eri

Vierailija
108597/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjoja kiertueelle sanoo Käärijä!

Vierailija
108598/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah, like others already shared Magnifico is a musician. 

My favourite song of his is Tivoli which he did years ago but recently re-did it with Nina:

And yeah, it's again that  show, B's ex as the host, Nace in the backup band (though he must have left by this episode). 😅

Vierailija
108599/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää kun ficeissä nauretaan seksin jälkeen. Musta se on jotenkin todellisuudelle vierasta ja pinnallista, ei oo sit kummosen räjäyttävä kyyti ollu. . Raukeahan siinä on ja tyyni.

Tai sit meitä vaan on moneen junaan.

Minä en epäile yhtään, että Bojan ja Kärtsä pystyisivät nauramaan ihan missä vain tilanteessa. :D

Vierailija
108600/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Miksi pitää keskustella sellaisesta mikä ei ole totta tai ei koskaan toteudu?

Miksi ihmiset lukee fiktiokirjallisuutta, katsoo fiktiivisiä tv-sarjoja ja elokuvia ja keskustelee niistä?

Ketju on lukittu.