Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K: Huhuu, where are you?
B: Just chilling. Is everythin ok?
K: No. Yesterday was a terrible day. I got nervous with on guy. I missed you, I only thought about you and I couldn't take it anymore. It was band and now I feel so sorry.
B: Oh no. I miss you too.
K: If you were here, this wouldn't have happened. Can you come? Even tomorrow or at least on thursday? Come with me in Seinäjoki next friday.
B: Jere, you know, I can't. We just spent three days together.
K: Three days is nothing. I want to spend my whole life with you.
B: Awwww. Jere. Me too. But not now and not in Seinäjoki, maybe next year.
Siis mikävittu näissä on se juttu 🙄 öeii. Käyttekö ihan kybällä?
Tämähän oli ihan selkeä. Jerellä oli niin hirveä angsti Bojanin lähdöstä, että se heitti puhelinta seinään (siis alkoi räkkyämään sen valokuvaajan kanssa), nyt sitä kaduttaa ja se mouruaa Bojania tulemaan takaisin Suomeen, jotta saisi taas mielensä tasattua. Ja Seinäjoella on perjantaina Kärtsän keikka.
Onko tässä nyt jotain epäselvää? Ihan looginen ja hyvä tarina muutamasta kielioppivirheestä huolimatta :)
Eihän nämä tietysti ulkopuolisille ja satunnaisille kävijöille aukea, mutta ei näitä niille kirjoitetakaan. Tämä on kuplan sisäistä viestintää ja sellaisena aivan ihanaa. Ilolla näitä lukee ja ihastelee sitä, miten jotkut pystyvät ilmaisemaan muutamalla virkkeellä isojakin asioita.
Jaa-a, en tiedä sun lukutottumuksista mutta ite pidän hieman laadukkaampaa tekstin tuottamista ihailtavana asiana.
Nämä ilmaisut täällä...niin, lähinnä märkiä pieruja. Mutta jos sun mielestä ihailtavaa niin ok.
Jaahas, tänään täällä jankataan siis tästä. Onko minificcit typeriä ja lapsellisia ja saako niitä kirjoittaa. Jos ei kiinnosta eikä jaksa lukea, jätä välistä. Vaihda vaikka johonkin toiseen keskusteluun - tuossahan näkyy olevan esim. Sukupuolineutraalit urheilukisat tai Joko on suunnitelmia jouluksi -ketjut, oisko siellä sulle mukavampaa ja fiksumpaa seuraa?
Siis ketä suomalaista Kris seuraa ig? Meni ohi. Käväisin muualla ja tää jäi kesken....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ketjun kirjoittajista notkuu täällä Kelan tuilla.
No tuskinpa täällä joku aivokirurgi tai yksityisyrittäjäkään roikkuu.
Ööö. Tota, itse asiassa roikkuu 😂! Okei, ei aivokirurgi, mutta riittävän paljon siihen rinnastettava 😂.
LadySLO, do people go naked to sauna in Slovenia? I mean is it common like here? Felt so weird that Mark stormed there with a freaking camera! 😳
Vierailija kirjoitti:
LadySLO, do people go naked to sauna in Slovenia? I mean is it common like here? Felt so weird that Mark stormed there with a freaking camera! 😳
Vastasi jo aiemmin, että kyllä Sloveniassa on saunoja ja käyvät siellä alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on nytten jäänyt mieleen se "someting more" lause
Mä oon miettinyt, että olivat vasta juuri tavanneet pitkän tauon jälkeen, kun K selitti Ylen haastattelussa, miten heidän välillään on jotain, joka tuntuu rinnassa / sydämessä. Ja lavalla sitten sanoi heti tuon maybe something more. Eivät varmaan olleet B:n kanssa ehtineet paljon vielä edes kahdestaan jutella tuossa vaiheessa, mutta silti halusi taas kaikille useampaan kertaan kertoa siitä, miten heidän välillään on jotain erityistä.
Varmaan myös siitä syystä, etteivät olleet vielä ehtineet keskenään jutella, haki ainakin haastattelussa B:n hyväksyntää sille, mitä voi sanoa ja mitä ei. B halusin ainakin siinä vaiheessa korostaa enemmän ystävyyttä tai veljeyttä, mutta mietin, että olisiko hänkin myöhemmässä vaiheessa touria ollut valmis avautumaan enemmän tuosta "something more" osasta, kun tuntui, että seuraavina päivinä Suomessa ollessaan oli jotenkin todella vapautunut. Ja että olivat kyllä keskenään "samalla viivalla" tämän asian suhteen.
Ja oli heidän välillä sitten mitä tahansa, niin todella läheisiä tuntuvat olevan ja varmasti ovat todella paljon olleet yhteydessä kesänkin aikana, vaikka fyysisesti ovat olleet kaukana toisistaan ja kiirettä on ollut molemmilla.
Niin. On huomiota herättävää, miten monesti hän on puhunut Bojanista nimenomaan liittyen siihen, että heidän välillään on jotain aivan erityistä ja sen tiesi oikeastaan välittömästi kun näkivät toisensa ensimmäistä kertaa. Aika jännä tapa puhua ystävyydestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä suomalaista Kris seuraa ig? Meni ohi. Käväisin muualla ja tää jäi kesken....?
Mercedes ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä roikun täällä lääkäri/proffamieheni rahoilla, kelpaako se? Terkut tutuille 😅
Mä oon lääkäri ja dosentuuri ihan kohta kasassa 😂. Ei pliis taas lähdetä tähän keskusteluun! Kaikki mahtuu palstalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mercedes ainakin.
Jaa notta kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt, että olivat vasta juuri tavanneet pitkän tauon jälkeen, kun K selitti Ylen haastattelussa, miten heidän välillään on jotain, joka tuntuu rinnassa / sydämessä. Ja lavalla sitten sanoi heti tuon maybe something more. Eivät varmaan olleet B:n kanssa ehtineet paljon vielä edes kahdestaan jutella tuossa vaiheessa, mutta silti halusi taas kaikille useampaan kertaan kertoa siitä, miten heidän välillään on jotain erityistä.
Varmaan myös siitä syystä, etteivät olleet vielä ehtineet keskenään jutella, haki ainakin haastattelussa B:n hyväksyntää sille, mitä voi sanoa ja mitä ei. B halusin ainakin siinä vaiheessa korostaa enemmän ystävyyttä tai veljeyttä, mutta mietin, että olisiko hänkin myöhemmässä vaiheessa touria ollut valmis avautumaan enemmän tuosta "something more" osasta, kun tuntui, että seuraavina päivinä Suomessa ollessaan oli jotenkin todella vapautunut. Ja että olivat kyllä keskenään "samalla viivalla" tämän asian suhteen.
Ja oli heidän välillä sitten mitä tahansa, niin todella läheisiä tuntuvat olevan ja varmasti ovat todella paljon olleet yhteydessä kesänkin aikana, vaikka fyysisesti ovat olleet kaukana toisistaan ja kiirettä on ollut molemmilla.
Mä en tiedä puhuivatko he mistään syvällisemmin reissun aikana, tuskin, kun aikamoista juhlimista näytti olevan. Mutta siitå olen samaa mieltä että että meno näytti todella vapautuneelta, ja että myöskään B:tä ei näyttänyt yhtään haittaavan se, että tiesi kyllä että hidastukset yms taas leviää. Hymyili vaan onnellisena lavalla. Musta fiilis oli nyt sekä reissun aikana että reissun jälkeisissa somepostauksissa huomattavasti parempi ja vapautuneempi kuin viime Suomen reissun jälkeen. Ja itse asiassa luulen, että he saattavat kyllä vielä syksyn aikanakin nähdä. Edelleenkään en tiedä, en tiedå tietåvätkö itsekään mitä se maybe something more voisi olla, mutta en usko että sillå on väliå. Jos joskus on sen aika, sitten on. Jos ei, niin tilanne näyttää silti hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mercedes ainakin.
Jaaha. Mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tästä ao3sta tuli nyt puhe niin joko se yksi joka hankki tunnukset sen enough ficin(kin) takia on lukenut sen? Aikoi palata sitten kertomaan oliko tunnuksien arvoinen. Vai onko se juminut kokonaan sinne ao3?
Oli tunnusten arvoinen, mutta ei niin hyvä kuin lätkäficci.
t. ei se alkuperäinen
Mikä lätkäficci
Put me together, thread a needle (tms), kirjoittajana mitochondriencocktail. Erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Tota, itse asiassa roikkuu 😂! Okei, ei aivokirurgi, mutta riittävän paljon siihen rinnastettava 😂.
Neurologi? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tästä ao3sta tuli nyt puhe niin joko se yksi joka hankki tunnukset sen enough ficin(kin) takia on lukenut sen? Aikoi palata sitten kertomaan oliko tunnuksien arvoinen. Vai onko se juminut kokonaan sinne ao3?
t. ei se alkuperäinen
Mikä lätkäficci
Put me together, thread a needle (tms), kirjoittajana mitochondriencocktail. Erinomainen.
Ehkä siellä naitetaan lätkä-äijiä? En tunne alaa hyvin.
Tuitui ankeuttaja. Koita ottaa päikkärit ja herätä päivään toisella jalalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. On huomiota herättävää, miten monesti hän on puhunut Bojanista nimenomaan liittyen siihen, että heidän välillään on jotain aivan erityistä ja sen tiesi oikeastaan välittömästi kun näkivät toisensa ensimmäistä kertaa. Aika jännä tapa puhua ystävyydestä. :)
Mä usein mietin sitä videota, missä K kesken haastattelun katsoo hihittävää ja yskivää B:tä (+jokereita). Käärijä menee hetkeksi aivan pois tolaltaan. Ihan kuin olisi yllättäen nähnyt elämänsä rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ei se alkuperäinen
Mikä lätkäficci
Taidan olla nähnyt tähän liittyvän kuvan 😳. Pitää siis myös lukea. Kiitos .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä usein mietin sitä videota, missä K kesken haastattelun katsoo hihittävää ja yskivää B:tä (+jokereita). Käärijä menee hetkeksi aivan pois tolaltaan. Ihan kuin olisi yllättäen nähnyt elämänsä rakkauden.
Siis mikä video? Mäkin haluan nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neurologi? 😅
Ja huolestuttaako sua yhtä paljon omien aivojesi terveys kuin meitä muita? Siis ainakin minua, nimenomaan siitä johtuen että roikun täällä jo ties kuinka monetta kuukautta 😁
T. Monta kymmentä senttiä Jania. Ja siis miksei kirjaston täti kieltäytynyt lainaamassa tätä mulle 12-vuotiaana. Siksi ehkä nämä elinikäiset arvet ja täälläkin pitää mt-potilaiden seassa heilua shippaamassa 🤣