Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108241/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin mun piti kiittää sitä, joka eilen jakoi sen Ccc:n reaktiovideon! Ne kaksi miestä katsomassa sitä! Tulipa siitä ihan hiton hyvä mieli! Kiitos!!!

Se oli ihana

Vierailija
108242/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku spotify desktopin käyttäjä vois kertoa paljonko SSOLia on nyt striimattu? 🌞

Vajaat 124 000. Blankan Rodeo johtaa, 164 000.

Kuka olisi ikinä uskonut, että Blankasta tulee viisujen jälkeen noin suosittu. Blankahan on Rodeolla kuin uusi Dua Lipa.

Kannattaa muistaa että Puola (Blankan kotimaa) on Sloveniaa melkein 20 kertaa suurempi väkiluvulta (37 mil verrattuna 2 mil), eli Blanka ei tarvitse kotimaassaan edes mitään suurimpien artistien sijaa päihittääkseen JO:n kuulijakunnan helposti.  Hänellä on maassaan paljon vihaajia, koska heillä oli siellä se vähän K vs. L tyyppinen draama Blankan ja Jannin valinnan välillä, ja Blankaa haukutaan siksi nepotismin ja eliitin nostattamaksi artistiksi, mutta hänellä on myös massiivinen ihan aito fanikunta siellä. Ja menevää poppiahan se tekee, eikä muuttanut kieltä puolasta Englanniksi vaan aloitti suoraan englanniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108243/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Something more shippaajia 29 ja ystävyysajattelijoita 5, paljon meitä shippaajia vielä tuntuu olevan

Montako kertaa itse olet jo peukuttanut!

Vierailija
108244/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh no, kaikki eiliset saunaficit poistettu!

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.

Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.

Vauvan keskustelupalstalla on myös seksi osio. Meinaatko, ettei nuoret löydä sinne? Voithan pyytää, että tämä ketju siirretään sinne. Niin on mode on tehnyt ennenkin.

Tervemenoa vaan sinne!!! Ei tule ikävä.

Silti tulet sinne kuitenkin lukemaan tätä ketjua. Et taatusti osaa pysyä poissa.😂

Veikkaan samaa. Vaikka tämä ketju siirrettäisiin sinne, niin nämä paheksujat seuraavat kuitenkin perässä.

Ei sinne tarvitse koko ketjua siirtää, riittää, kun seksihullut siirtyvät sinne.

Taidat olla väärässä ketjussa. Mene Kääriä ketjuun, siellä jutellaan asiapitoisemmin. Jokereilla on/oli myös oma ketju.

Ei tää kyllä varsinaisesti mikään homoeroottisten kuvitelmienkaan ketju ole. Mistä tulee pakkomielle naittaa Käärijää ja Bojania? Luuletteko, että asianomaiset itse on näistä kuvista ja kuvitelmista mielissään?

eiköhän ne vaan ajattele, että öeivttu noi akkalaumat on simppeleitä

Aivan varmasti ajattelevat noin ja nauravat partoihinsa akkalauman simppeleitä, typeriä kuvitelmia. Samalla ajatellen että antaa niiden elää kuvitellen kuplassaan, kassavirtaahan se lisää.

Missä on sanottu, että kuvittelijat ovat naisia? Miksei miehiä?

Shippimiehet sulautuvat akkalaumaan.

Vierailija
108245/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se klippi, missä B valkoisessa pitsipaidassa istuu lavalla ja K tulee niin kauniisti sivelemään sen kasvoja, on niin ihanaa katseltavaa, oli se sit mikä performanssi tahansa tai hetken mielijohde, mut ne eleet on niin hellät ja hienovaraiset, kuin K koskettaisi varovasti jotain maailman kauneinta ja herkintä ja jotain helposti särkyvää ...

Ja B on ihanan lapsellinen, kun se pruittailee tota vettä. Sitä harrastaa muutenkin sitä aika usein.

Ja jotain maailman kauneintahan K siinä koskettaakin 💕

(Kuvailit muuten ihanasti tuon tilanteen 💕)

Rakas pikku kiusankappale.

Vierailija
108246/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku spotify desktopin käyttäjä vois kertoa paljonko SSOLia on nyt striimattu? 🌞

Vajaat 124 000. Blankan Rodeo johtaa, 164 000.

Kuka olisi ikinä uskonut, että Blankasta tulee viisujen jälkeen noin suosittu. Blankahan on Rodeolla kuin uusi Dua Lipa.

Kannattaa muistaa että Puola (Blankan kotimaa) on Sloveniaa melkein 20 kertaa suurempi väkiluvulta (37 mil verrattuna 2 mil), eli Blanka ei tarvitse kotimaassaan edes mitään suurimpien artistien sijaa päihittääkseen JO:n kuulijakunnan helposti.  Hänellä on maassaan paljon vihaajia, koska heillä oli siellä se vähän K vs. L tyyppinen draama Blankan ja Jannin valinnan välillä, ja Blankaa haukutaan siksi nepotismin ja eliitin nostattamaksi artistiksi, mutta hänellä on myös massiivinen ihan aito fanikunta siellä. Ja menevää poppiahan se tekee, eikä muuttanut kieltä puolasta Englanniksi vaan aloitti suoraan englanniksi.

Ulkomaisia faneja sai varmasti nyt viisuissa. Ja ne ei välitä tuosta draamasta. Itsekään en jaksa enää välittää. Alussa harmitti Janin puolesta mutta jotenkin Blanka sulatti mut siellä viisuissa kuitenkin. Ja ihan tarttuva biisi oli vaikkakin aika tavallinen.

Vierailija
108247/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Paljastui että kaverini isällä oli ollut 20 vuoden ajan suhde mieheen avioliittonsa ohella. Tämä ei nyt liity Käärijään ja Bojaniin mitenkään, mutta kunhan nyt vain kommentoin, että ei me voida tietää, mitä kaikkea ihmiset puuhastelevat parisuhteensa tai avioliittonsa ulkopuolella. Onhan niitä salalapsiakin paljastunut. No joo, mutta takaisin itse aiheeseen.

Vierailija
108248/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:sta ja B:stähän on ao3 yli 300 fanficciä, sekin kertonee jotakin

Tarkalleen ottaen 454 ficciä + ne jotka näkyvät vain sisäänkirjautuneille.

Aika vähän verrattuna tähän shippausketjuun 😂

Onkohan avainsana kirjautumispakko?

Onhan tuo iso määrä, varmaan tietävät itsekin, että näitä tuolla on, mutta tuskin lukevat, kertoo heille myös omasta suosiostaan jotakin varmaankin ja siitä K ja Jo fandomin yhteenkuuluvuudesta

Vierailija
108249/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se klippi, missä B valkoisessa pitsipaidassa istuu lavalla ja K tulee niin kauniisti sivelemään sen kasvoja, on niin ihanaa katseltavaa, oli se sit mikä performanssi tahansa tai hetken mielijohde, mut ne eleet on niin hellät ja hienovaraiset, kuin K koskettaisi varovasti jotain maailman kauneinta ja herkintä ja jotain helposti särkyvää ...

Ja B on ihanan lapsellinen, kun se pruittailee tota vettä. Sitä harrastaa muutenkin sitä aika usein.

Rakas pikku kiusankappale.

Oi miten kauniisti kirjoitettu 💕 Ja onhan B nimenomaan kauneinta maailmassa!

Vierailija
108250/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta ankeuttajat. Onneks K ja B on kauniita yhessä ja saa toisensa loistamaan.

Vierailija
108251/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuva täällä nyt on ollut jollekin liikaa, joku lumeanko? Tulin vasta paikalle eikä tullut vastaan. Poistelukin näyttää jatkuvan.

Vierailija
108252/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse fiilistelen sitä something more, eivätpä ole sitä ainakaan millään tapaa hillinneet

Niin kauan kuin Jerellä on gf niin en fiilistele muuta kuin spesiaalia ystävyyttä.

Juuri näin ajattelen itsekin. Niin kauan kuin hän on kuvioissa, ei K B ole muuta kuin ystävyyttä vaikka näyttäisi miltä. Gf on se todellinen mittari.

Mikä ihmeen mittari? Kyllä minä tajuan sen, että esim. Nace ja Jan ovat pelkkiä kavereita. Silti shippaan heitä. Eikä se näytä haittaavan heitä, lisäävät vaan löylyä pesään. Sä et nyt taida tajuta, mitä shippaus on. Se on mielikuvaa, fantasiaa, fiktionia. Ei siihen saa sekoittaa mukaan yksityishenkilöitä.

Mitä saat sadusta, jossa on todellisia ihmisiä? Jos uskot itse tuohon "this is only fantasy" -puolusteluusi, niin miksei silloin oikeat sadut riitä?

Miksi sua ottaa noin koville se, että mulla on fantasioita juuri Nacesta ja Janista? Etkö oikeasti ole koskaan haaveillut kenestäkään julkisuuden henkilöstä tai vaikka naapurin tytöstä/pojasta? Minusta olisi outoa, jos saisi fantasioida vain satuhahmoista. En minä ainakaan saa mitään kiksejä piirretystä prinsessa Ruususesta. Ehkä sitten sinä saat.

Tietysti olen salaa haaveillut julkisuuden henkilöistä, fanittaminen ja idolit kuuluu nuoren ja miksei aikuisempienkin henkiseen kasvuun.

Mutta en ole liitellyt julkisuuden henkilöitä mielivaltaisesti romanttisessa mielessä toisiinsa, julkisilla keskustelupalstoilla.

Olen ehkä muinaisjäänne, mutta minusta siinä on jotain kovaa ja ylikävelevää ja nykyajalle tyypillistä narsismia. Näissä aikuisten ihmisten digitaalisissa nukkeleikeissä. (Anteeksi tämä inflaation kärsineen sanan käyttö)

Edelleen. Ei ole pakko tulla shippausketjuun, jos sen sisältö ei miellytä. Kenenkään ei ole pakko olla täällä.

Tämä on fiilistelyketju. Ei shippausketju.

Vierailija
108253/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.

Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

Ao3 pääsee ihan vaan klikkaamalla että olen täysi-ikäinen jne. Samoin ihan oikeille prnosivuille. Pitäisi vahtia paremmin mitä ne alaikäiset netissä tekevät. Saattaa olla tämä fiilistelyketjun lukeminen sieltä siveimmäistä päästä.

Vierailija
108254/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saa ajatella vain kerran viikossa lauantaina pimeässä peiton alla ja totisessa lisääntymistarkoituksessa. Kaikkea pitää varoa ja hävetä, eikä mistään pidä innostua, koska kuitenkin itku pitkästä ilosta ja mitä ne naapuritkin ajattelee. Vanha kansa viisauksineen on totisesti kerääntynyt tähän ketjuun pelastamaan meidät hairahtuneet!

Vierailija
108255/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuva täällä nyt on ollut jollekin liikaa, joku lumeanko? Tulin vasta paikalle eikä tullut vastaan. Poistelukin näyttää jatkuvan.

Taitaa olla eiliset ficit, jossa eräät herrat s ekstailivat saunassa, jotka saaneet kupin nurin 😂

No ne näkyy kyllä lähteneen. Jossain kommentissa oli vaan että se kuva oli itselleen liikaa mutta saattoi olla että puhui jostain vanhemmasta kuvasta.

Vierailija
108256/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse fiilistelen sitä something more, eivätpä ole sitä ainakaan millään tapaa hillinneet

Niin kauan kuin Jerellä on gf niin en fiilistele muuta kuin spesiaalia ystävyyttä.

Juuri näin ajattelen itsekin. Niin kauan kuin hän on kuvioissa, ei K B ole muuta kuin ystävyyttä vaikka näyttäisi miltä. Gf on se todellinen mittari.

Mikä ihmeen mittari? Kyllä minä tajuan sen, että esim. Nace ja Jan ovat pelkkiä kavereita. Silti shippaan heitä. Eikä se näytä haittaavan heitä, lisäävät vaan löylyä pesään. Sä et nyt taida tajuta, mitä shippaus on. Se on mielikuvaa, fantasiaa, fiktionia. Ei siihen saa sekoittaa mukaan yksityishenkilöitä.

Mitä saat sadusta, jossa on todellisia ihmisiä? Jos uskot itse tuohon "this is only fantasy" -puolusteluusi, niin miksei silloin oikeat sadut riitä?

Miksi sua ottaa noin koville se, että mulla on fantasioita juuri Nacesta ja Janista? Etkö oikeasti ole koskaan haaveillut kenestäkään julkisuuden henkilöstä tai vaikka naapurin tytöstä/pojasta? Minusta olisi outoa, jos saisi fantasioida vain satuhahmoista. En minä ainakaan saa mitään kiksejä piirretystä prinsessa Ruususesta. Ehkä sitten sinä saat.

Tietysti olen salaa haaveillut julkisuuden henkilöistä, fanittaminen ja idolit kuuluu nuoren ja miksei aikuisempienkin henkiseen kasvuun.

Mutta en ole liitellyt julkisuuden henkilöitä mielivaltaisesti romanttisessa mielessä toisiinsa, julkisilla keskustelupalstoilla.

Olen ehkä muinaisjäänne, mutta minusta siinä on jotain kovaa ja ylikävelevää ja nykyajalle tyypillistä narsismia. Näissä aikuisten ihmisten digitaalisissa nukkeleikeissä. (Anteeksi tämä inflaation kärsineen sanan käyttö)

Edelleen. Ei ole pakko tulla shippausketjuun, jos sen sisältö ei miellytä. Kenenkään ei ole pakko olla täällä.

Tämä on fiilistelyketju. Ei shippausketju.

Luotu alunperin shippausta varten ja asia on tuotu esiin etusivulla.

Vierailija
108257/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla eiliset ficit, jossa eräät herrat s ekstailivat saunassa, jotka saaneet kupin nurin 😂

Ahaa, minäkin ihmettelin, että mikäs nyt taas. No sauna/suiku-aiheisiin ficceihin taisi eräs herra kyllä vähän itsekin kutsua niillä "we go shower together"-lohkaisuillaan 😂

Täällä sitten pöyristytään, kun joku nappaa...

Vierailija
108258/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin pyytämässä, että tämä ketju siirretään seksi osion alle.

Vierailija
108259/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitää laittaa uudelleen?

Siksi jos joku haluaa lukea ne. Sulle voi tärkeää nähdä omat kirjoituksesi täällä, monelle muulle on tärkeää lukea toisten. Itse kuulun jälkimmäisiin.

Vierailija
108260/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin pyytämässä, että tämä ketju siirretään seksi osion alle.

Miten sut saisi pyydettyä täältä toiseen ketjuun?

Ketju on lukittu.