Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kn uusin stoori. Watafak x 10 💚😂
Taas joku syvempi merkitys. Ihmiset valehtelee tai puhuu paskaa hänestä ja kaikki haluaa osansa ... Mutta hys hys ... Siitä ei ääneen saa puhua.
Miks ihmiset on ilkeitä. Toivottavasti ei liity mitenkään Jokereitten turneeseen tai Bojaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä näyttää että tietää kyllä miten häntä roustataan...
Esim siitä miten joskus unohtaa krediitit valokuvaajille ja heti lähdetään... Nythän ne on korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tänne jo aiemmin, että jos joku mies katsoisi mua samalla tavalla, kuin miten Bojan katsoo Jereä, niin asiassa ei jäisi mitään tulkinnanvaraa. Jos olisin Jeren paikalla, niin olisin nostanut Bojanin jo syliini ja kantanut kotiini. Sääli, ettei Jere näe ja koe asiaa samalla tavalla kuin Bojan. Asiasta he ovat varmasti jutelleet, epäselvyydet käsitelty ja nykyään heidän välillä valitsee pelkästään erittäin lämmin ystävyys. Voisin sanoa, että elämää suurempi ystävyys. Jeren takia tämä ketju tulee ehkä ikuisesti pysymään fiilistelyketjuna, mutta joskus asioiden kuuluu mennä niinkuin ne menevät. Kyllähän heidän ystävyyskin silti lämmittää tälläisen pervon romantikon mieltä. Tämä on sitten vain tälläisen säälittävän rakkautta etsivän gayn sepustus, joten sen painoarvo ei välttämättä ole 100%, vaan ehkä jopa lähempänä nollaa. Seuraavaksi Logomon pikkujoulut ja toivottavasti jotain muutakin siinä välissä.
Ihan tosi suloinen viesti sinänsä, mutta emme voi tietää, miten Jere kokee/näkee asiat.
Eikä me myöskään tiedetä Bojanin tunteiden oikeaa laitaa vaikka suurin osa täällä ajatteleekin hänen olleen/olevan edelleen ihastunut Jereen.
Siis pakko sanoa, että Jerelle on tullut minusta enemmän gay-maneereja (joo, kivittäkää tästä kommentista). Ei nyt yhtä läpinäkyvästi kuin Benjaminilta, kun se tuli kaapista, mutta kyllä silläkin on curious-puoli jo herännyt.
Mitä gay-maneereja? Sehän keimailee noin lavalla ja vetää tankotanssia jopa ihan tekokasvin ja mikrofoniständin kanssa. Mä luulen, et toi on sen tapa olla seksikäs lavalla, ihan sama kuka siinä on mukana :D. Toki lataus ja fiilis on erilainen Daltonien ja Jessen kanssa verattuna Bojaniin ja Tommyyn. Ja tiedän, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta jollain tavalla Tommyn kanssa lavalla oli ehkä eniten latausta kun taas Bojanin kanssa selvästi rennoin ja läheisin meno.
En niinkään puhu lavamaneereista, vaan puhetavasta, miten puhuu esimerkiksi haastatteluissa. Huomenta Suomen haastiksessa oli jotenkin innotaatiota enemmän ja sellaista pikusievistelyä. Kuin jos vertaa vaikka viime helmikuun haastatteluihin.
Mun mielestä se on opeteltu puhetapa joka juontaa viisuaikoihin ja jotenkin liittyy tuohon K:n homoerotiikkaitsensätoteuttamiseen. Nimittäin kirjoittelin tänne jo aiemmin että K käytti välillä samaa äänensävyä puhuessaan Wiwibloggsin Williamin kanssa. Sellainen hunajainen äänensävy. Ja se tekee sen ihan tahallaan koska tietää että se viehättää monia.
Varmaan on monia tulkintoja kuvasta, joista useimmat voivat olla oikeita. Näen kyllä kuvan teeman
Vierailija kirjoitti:
Musta tää Kn stoori on huumorilla tehty mutta tosiasia. Nopea tulkinta ois se, että K on sanonut monta kertaa haluavansa olla rauhassa ja silti esimerkiksi myös siellä Ihkussa oli vissiin porukka yrittänyt lähestyä. Suukapula (hedelmä) viittais sitten siihen, ettei hänen toivetta kuunnella kuitenkaan.
Tää oli myös mun eka ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku syvempi merkitys. Ihmiset valehtelee tai puhuu paskaa hänestä ja kaikki haluaa osansa ... Mutta hys hys ... Siitä ei ääneen saa puhua.
Miks ihmiset on ilkeitä. Toivottavasti ei liity mitenkään Jokereitten turneeseen tai Bojaniin.
En todellakaan usko, että liittyy NT:hen mitenkään, K ei ole sellainen kusipää, joka v*ttuilisi tällä tavalla ystävilleen.
Vierailija kirjoitti:
Se olikin Häärijä joka meni suoraan JO:n poikien sydämiin jos instaa katsoo😂
En ole ikinä nähnyt krisistä noin onnellista kuvaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Tuo uusi stoori xD mutta kun katsoo kuvaa, ja lukee ne tekstit niin näkee, että H edustaa K:ta. H on kuin sika, joka on laitettu pöydälle juhlakansan syötävöksi.. K on ihmiset, kaikki haluavat palan... Aika taiteellinen xD
Mä näen siinä ihmiset nälkäisinä petoina valmiina syömään Käärijän viimeistä murua myöten. Jokainen tosiaan haluaa sen palan hänestä, eikä mitään jää jäljelle. Aika raadollinen teos.
B kommentoinut sydämen Kärtsän uusimaan postaukseen (Nacen ja Juren jälkeen) 😁💚
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa alan toipua Treen keikasta. Oli kyllä upea kokemus. Bändi soitti ja kuulosti todella hyvältä ja Bojan tietysti oli taivaallinen ja jumalainen.
Myös etukäteen jännitetty desibelimittaus oli yks illan huippukohdista. Bojan rauhoitteli meitä, että älkää pettykö, jos ette tee ennätystä, eilinen keikkapaikka oli paljon isompi ja yleisöä reilusti enemmän. No mehän sitten täräytettiin ennätys heti, eikä uutta mittausta edes tarvittu. Poikien ilmeet ja hypyt jäi verkkokalvoille ikuisesti. Nyt on jo ikävä!💕
Mä vielä jatkan keikan prosessoimista. Huomasin nimittäin joltain tallenteelta että Häärijäkin oli paikalla. Vähän hävettää, mutta huvittaakin. Haamu indeed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.
Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.
Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.
Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.
Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.
Olen sen K:n Tavastialla pitämän puheen myötä aika vakuuttunut, että se kesällä nähty somehiljaisuus johtui ylimenneestä shippauksesta ja siitä miten paljon huomiota K&B veti puoleensa. Siinä jäi kummankin musiikki ja JO bändinä aika paitsioon, ja muusikoitahan nämä kuitenkin ovat.
En siis usko että heitä itseään shippaus on haitannut tai väleihinsä vaikuttanut, luultavasti ovat seuranneet koko touhua lähinnä huvittuneina. Mutta siinä kohtaa kun se alkaa tapahtua musiikin ym. kustannuksella, on ehkä tuumattu että parempi yrittää hetkeksi jäähdytellä. Ja nyt kun näkivätiä, että jengi tuli JO:n keikoille ihan heidän itsensä vuoksi, lauloi mukana jne, niin ehkä tuntuu että se "kirous" on kumottu ja voivat taas julkisestikin viestitellä.
Mä olen tästä samaa mieltä. Tietoisesti hyydyttivät ihmisten shippaushinkuja kesällä lähinnä Slovenian pään toiveesta. Ehkä siellä on mietitty juurikin Bojanin imagoa, onko haitaksi hänen Balkanin teinityttöidoliudelleen. Ja nyt päädytty lopputulokseen että antaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä K:n uusi story meinaa? Mulle tulee mieleen pääsiäishanukas-sketsi tuosta asettelusta, mutta siitä ei taida olla kyse....
Vitsailee, että hänet halutaan syödä elävältä? Omituista kylläkin, että Häärijä on syötävän roolissa & Käärijä haarukka kädessä. Varmaan vaan kuvanneet ilman erityistä ajatusta ja vasta julkaisun yhteydessä keksinyt tekstit ja emojit, jotka myös ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo uusi stoori xD mutta kun katsoo kuvaa, ja lukee ne tekstit niin näkee, että H edustaa K:ta. H on kuin sika, joka on laitettu pöydälle juhlakansan syötävöksi.. K on ihmiset, kaikki haluavat palan... Aika taiteellinen xD
Tämä mullekin tulee mieleen. Suu suljettu ettei voi itse päättää mitä haluaa ja aseteltu pöydälle esille kuin tarjottimella ihmisten syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan usko, että liittyy NT:hen mitenkään, K ei ole sellainen kusipää, joka v*ttuilisi tällä tavalla ystävilleen.
Että olet yksinkertainen. Tietenkään en tarkoittanut tätä. Vaan liittyen faneihin oli kommentti. Miten suhtautuu tähän kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tää Kn stoori on huumorilla tehty mutta tosiasia. Nopea tulkinta ois se, että K on sanonut monta kertaa haluavansa olla rauhassa ja silti esimerkiksi myös siellä Ihkussa oli vissiin porukka yrittänyt lähestyä. Suukapula (hedelmä) viittais sitten siihen, ettei hänen toivetta kuunnella kuitenkaan.
Tämähän se varmaan on. Täytyy olla aivan h elvetin raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli ekan katsomisen jälkeen oli tykännyt ja jakanut julkaisun sydämen kera stooriin ja sitten jotekin löytänyt itsensä katsomassa kuvia uudestaan ja päättänyt vielä kommentoida <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä K:n uusi story meinaa? Mulle tulee mieleen pääsiäishanukas-sketsi tuosta asettelusta, mutta siitä ei taida olla kyse....
Vitsailee, että hänet halutaan syödä elävältä? Omituista kylläkin, että Häärijä on syötävän roolissa & Käärijä haarukka kädessä. Varmaan vaan kuvanneet ilman erityistä ajatusta ja vasta julkaisun yhteydessä keksinyt tekstit ja emojit, jotka myös ihmetyttää.
Kyllä tässä on nimenomaan tainnut olla aika iso tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olikin Häärijä joka meni suoraan JO:n poikien sydämiin jos instaa katsoo😂
En ole ikinä nähnyt krisistä noin onnellista kuvaa 😅
Siinä Hojan videolla hyppii ja hymyilee soittaessaan. Kaunis on hymy ja nuorentaa häntä myös. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ekan katsomisen jälkeen oli tykännyt ja jakanut julkaisun sydämen kera stooriin ja sitten jotekin löytänyt itsensä katsomassa kuvia uudestaan ja päättänyt vielä kommentoida <3
Joo en kestä, että se on käynyt kattomassa ne uusiksi.
Onkohan K lähtenyt mökille kavereiden kanssa vai onko tuo jonkun kotoa? Joku täällä heitti kommenttia että lähtisikö K Tampereelta sukuloimaan keski-Suomeen.