Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tiia discordissa Tavastian jälkeen:
"Thank you. At least yall like them. The artists keep sharing from others so Im frustrated and sad again and might stop shooting gigs altogether."
Mikäs K:lla nyt meni noin tunteisiin? Onkohan jotain sattunut? Vaikea uskoa, että olisi nyt vain tuo valokuvien tägäys kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt hiton raskasta. En oo ikinä kenenkään suomalaisen julkkiksen kohdalla törmännyt tällaiseen sirkukseen. Hitonmoista juoruilua, haukkumista, stalkkaamista ja toiveita ei kunnioiteta ei pätkääkään. Et voi astua kotoa ulos ilman, että tiedät, ettet saa olla rauhassa.
Joo, uskon kanssa, että liittyy kaikkeen tähän, eikä mihinkään yksittäiseen tapahtumaan. Mun pää ei kestäisi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tänne jo aiemmin, että jos joku mies katsoisi mua samalla tavalla, kuin miten Bojan katsoo Jereä, niin asiassa ei jäisi mitään tulkinnanvaraa. Jos olisin Jeren paikalla, niin olisin nostanut Bojanin jo syliini ja kantanut kotiini. Sääli, ettei Jere näe ja koe asiaa samalla tavalla kuin Bojan. Asiasta he ovat varmasti jutelleet, epäselvyydet käsitelty ja nykyään heidän välillä valitsee pelkästään erittäin lämmin ystävyys. Voisin sanoa, että elämää suurempi ystävyys. Jeren takia tämä ketju tulee ehkä ikuisesti pysymään fiilistelyketjuna, mutta joskus asioiden kuuluu mennä niinkuin ne menevät. Kyllähän heidän ystävyyskin silti lämmittää tälläisen pervon romantikon mieltä. Tämä on sitten vain tälläisen säälittävän rakkautta etsivän gayn sepustus, joten sen painoarvo ei välttämättä ole 100%, vaan ehkä jopa lähempänä nollaa. Seuraavaksi Logomon pikkujoulut ja toivottavasti jotain muutakin siinä välissä.
Ihan tosi suloinen viesti sinänsä, mutta emme voi tietää, miten Jere kokee/näkee asiat.
Eikä me myöskään tiedetä Bojanin tunteiden oikeaa laitaa vaikka suurin osa täällä ajatteleekin hänen olleen/olevan edelleen ihastunut Jereen.
Siis pakko sanoa, että Jerelle on tullut minusta enemmän gay-maneereja (joo, kivittäkää tästä kommentista). Ei nyt yhtä läpinäkyvästi kuin Benjaminilta, kun se tuli kaapista, mutta kyllä silläkin on curious-puoli jo herännyt.
Mitä gay-maneereja? Sehän keimailee noin lavalla ja vetää tankotanssia jopa ihan tekokasvin ja mikrofoniständin kanssa. Mä luulen, et toi on sen tapa olla seksikäs lavalla, ihan sama kuka siinä on mukana :D. Toki lataus ja fiilis on erilainen Daltonien ja Jessen kanssa verattuna Bojaniin ja Tommyyn. Ja tiedän, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta jollain tavalla Tommyn kanssa lavalla oli ehkä eniten latausta kun taas Bojanin kanssa selvästi rennoin ja läheisin meno.
"... verattuna Bojaniin ja Tommyyn. Ja tiedän, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta jollain tavalla Tommyn kanssa lavalla oli ehkä eniten latausta kun taas Bojanin kanssa selvästi rennoin ja läheisin meno." Tuun sun rinnalle kivitysriviin. Sanon ihan samoin. Tommyn kanssa on myös jännitteitä, fiiliksiä ja positioita päälletysten niin, että silmissä vilistää. Panen edelleen toivoni Tommyyn, että koulii J/K-henkilöä, että alkaa Balkanin suunnallakin tapahtua. Mies (31), jonka "pronouns are train/trains", will deliver.
Samaa mieltä Tommystä! Hän on mentori ja mastermind kaiken taustalla ja valmistelee K:n kohtaamaan tiettyjä hmm asioita ja puolia itsessään. Tommy pakottaa!! Jos Nace kuitenkin on laivan kapteeni niin ehkä Tommy on laivan viihdepäällikkö /ohjelmistosuunnittelija. Tai sitten se joka lapio hiiliä konehuoneessa (jos meidän laiva on höyrylaiva niinkuin ehkä saattaa olla) 😅😅😅 💚💙
Mua kuvottaa teidän kirjoittelut. Ihan kuin Käärijä olisi joku lelu, jonka Tommy kouluttaa poikarakkauden saloihin, jotta Käärijä voi jatkaa niitä sitten Bojanin kanssa. Yritän hyppiä näiden kommenttien yli, mutta ne osuvat vaan pahasti silmään. Ei millään pahalla.
Se on shippiä, fiilistelyä ja ennen kaikkea HUUMORIA!! Ei niin vakavaa! Mutta sorry, sullakin on oikeus sun tunteisiin ja totta on että täällä lähtee jutut välillä vähän lapasesta. Itse kun matkustan K&B laivan lisäksi MYÖS Tommyn junassa, niin olen tottunut vähän karskimpaan menoon
T. Heteronainen mutta voi että jos olisin h
Onkohan tullut marinaa liikaa siitä, että K ei esiintynyt ekalla Tavastian keikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K nyt tägännyt Tiian ja Deanin. Ja jopa vastannut kommenteissa että pahoittelut, mutta mulle annettiin vain yhden kuvaajan tiedot. Ei tunnu hänkään arvostavan sitä, että toi tuotiin tolleen julkisesti kommentteihin tommosen sävyyn.
Liittyköhän toi K:n tarina tähän kuvaaja-juttuun, kun tuli heti K:n vastauksen jälkeen?
Itse veikkaan että liittyy. Ihmiset on heti aloittamassa paska-myrskyä kun tekee inhimillisen virheen. Oli vielä kommentoinut itse että teki ohjeiden mukaan eikä tiennyt asian oikeaa laitaa. Kyllä se varmaan kyrsii kun tekee mitä vaan niin aina arvostellaan. Tässäkin oli postaus tehty täydestä sydämestä ja kiitetty ihania ystäviä ja muistelu hienoja hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olikin Häärijä joka meni suoraan JO:n poikien sydämiin jos instaa katsoo😂
En ole ikinä nähnyt krisistä noin onnellista kuvaa 😅
Joku tuossa Häärijässä on mikä vetoaa. Varmasti tosi fiksu, sanavalmis ja hauska mies jonka seurassa on mukava olla. Ja niin pikkunen! Kris joutuu taipumaan melkein puoliksi kuvassa. :D
Mitähän siellä mökkireissulla on oikein meneillään? 🤭 K:n ig.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs K:lla nyt meni noin tunteisiin? Onkohan jotain sattunut? Vaikea uskoa, että olisi nyt vain tuo valokuvien tägäys kyseessä.
Eiköhän kyse ole siitä, kuinka häntä kohdellaan kuin jotain sirkuseläintä (just tää häirintä vapaalla, salakuvaus, kritiikki, juoruilu). Myös Jodelissa oli kivitetty tänään aika rankasti tästä valokuvaus jutusta, joka osoittautui tietämättömyydeksi ja Jodeliahan se lukee.
Vierailija kirjoitti:
Musta tää Kn stoori on huumorilla tehty mutta tosiasia. Nopea tulkinta ois se, että K on sanonut monta kertaa haluavansa olla rauhassa ja silti esimerkiksi myös siellä Ihkussa oli vissiin porukka yrittänyt lähestyä. Suukapula (hedelmä) viittais sitten siihen, ettei hänen toivetta kuunnella kuitenkaan.
Twitterissä oli että itse ovat lähestyneet twitteriläisiä joten tuskin on kyse ainakaan ihkusta. Toki voi olla että toisille on sanottu että ollaan vapaalla ja toisia on lähestytty sitten oma-aloitteisesti tai että K ei edes ole ollut mukana näissä lähestyneissä.
Joo, nyt kun näitä tulee enemmän niin eiköhän nää kaikki ole kuittia samasta asiasta. Kn tyyliin toteutettuna.
Nyt jatko-osa stoorille.. K hassuilla hiuksilla laitetaan pesään palamaan :D
En oo ollut Häärijä-fani yhtään. Yritän, mut en itse kyllä tiedä mikä siinä ihmisiä viehättää. Sekö et K mollaa sitä aina (vitsillä)?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta vaikuttaa siltä että kuppi on ns. mennyt nurin. Syödään elävältä, poltetaan elävältä ja p*skotaan päälle...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää Kn stoori on huumorilla tehty mutta tosiasia. Nopea tulkinta ois se, että K on sanonut monta kertaa haluavansa olla rauhassa ja silti esimerkiksi myös siellä Ihkussa oli vissiin porukka yrittänyt lähestyä. Suukapula (hedelmä) viittais sitten siihen, ettei hänen toivetta kuunnella kuitenkaan.
Twitterissä oli että itse ovat lähestyneet twitteriläisiä joten tuskin on kyse ainakaan ihkusta. Toki voi olla että toisille on sanottu että ollaan vapaalla ja toisia on lähestytty sitten oma-aloitteisesti tai että K ei edes ole ollut mukana näissä lähestyneissä.
Jokerikolmikko on joo usean lähteen mukaan ollut ihan messissä. K ilmaissut halunsa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Tiia discordissa Tavastian jälkeen:
"Thank you. At least yall like them. The artists keep sharing from others so Im frustrated and sad again and might stop shooting gigs altogether."
Kannattaakin kyllä lopettaa jos käy noin tunteisiin. Artisteilla ei ole velvoitetta jakaa kenenkään kuvia. Hänellä näyttää hommia olevan ihan hyvin kuitenkin niin pakko ei ole Kärtsää kuvata.
Luulen, että tuo valokuvajuttu sai K:n tekemään nuo postaukset, mutta ne postaukset itsessään ehkä kuvaavat suurempaa ilmiötä. Onhan K haastiksissa puhunut teemoista, joihin nuo kuvat oikein hyvin sopivat.
Kyllä siellä on ihmiset varmaan tukottanut sen dm:n taas noista kuvacrediteistä ja vähemmän mukavaan sävyyn. Mistä lie muustakin turhasta itketty taas. Hyvä kun kuittaa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta vaikuttaa siltä että kuppi on ns. mennyt nurin. Syödään elävältä, poltetaan elävältä ja p*skotaan päälle...?
Jeppp. Sama tulkinta.
Ei todellakaan liity NT olleihin faneihin yhtään. En usko ainakaan. "Kaikki haluavat hyötyä Käärijästä". Eli tuo tyyli, millä tavalla hänen virheestään huomautettiin omassa postauksestaan. Että se siitä kiitoksesta. Näin mulle tuli mieleen.