Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kris: I'm not your number one hater anymore.
B: Oh wow. Thank you.
Kris: It's Jere's turn now.
B: Watafak
Häärijän postauksessa taas sen Johannan ottamia kuvia, ihana se vika kuva missä ovat Jeren kanssa! Ja kiva että Häärijä laittoi Kris kuvan myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.
Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.
Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.
Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.
Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.
Ja ikinä ennen ei ole KOKO bändi tykännyt Kn postauksesta. Kyllä teki Nordic (Suomen) tour tehtävänsä🥰
En muuten uskonut ennen kuin menin katsomaan. Jopa Kris on tykännyt K:n postauksesta. On kyllä ollut maaginen matkaopas Suomeen toi K, kun on saanut kaikki näin lumoihinsa.
K on paras, eikä tee mitään jos ei ole täysillä mukana!
Häärijä vaikuttaa olevan hyvää pataa JO kanssa kun myös postasi oman postauksen heistä :)
Vierailija kirjoitti:
Tiia on myös aiemmin discordissa valittanut erikseen monta kertaa että K ei julkaise hänen kuviaan, anna huomiota ja haukkunut Miken kuvia.
Ei pelkästään tää päivä, vaan muutenkin käsittämätöntä käytöstä "ammattilaiselta".
Ja vielä discordissa on valittanut että lopettaa kun ei artistit huomioi...
Toivottavasti nauttii nyt hetkestään siellä Kn feedissä sitten, koska voipi olla viimeinen kerta. Ei muuta.
Toivottavasti Aito ei näe Kn uutta stooria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin edelleen, että Kärtsä + crewlla ja JO:lla olis mahdollisuus yhteiseen Halloween keikkaan. Siellä sitten pistettäis kaikki esiintymisasut kiertoon ihan ristiin rastiin, yllättäisivät yleisön totaalisesti.
Ei tuo mun mielestä kyllä oikein toimisi.
Halloween on sitäpaitsi varattu K:lle ja T:lle, icipin kauhuleffateeman takia.
Miten ihmeessä teemaa voisi varata kellekään...? Ja onhan JOlla nyt ainakin kauhuteemainen Demoni-musavideo, jos Halloweenia haluaa ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.
Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.
Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.
Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.
Olen sen K:n Tavastialla pitämän puheen myötä aika vakuuttunut, että se kesällä nähty somehiljaisuus johtui ylimenneestä shippauksesta ja siitä miten paljon huomiota K&B veti puoleensa. Siinä jäi kummankin musiikki ja JO bändinä aika paitsioon, ja muusikoitahan nämä kuitenkin ovat.
En siis usko että heitä itseään shippaus on haitannut tai väleihinsä vaikuttanut, luultavasti ovat seuranneet koko touhua lähinnä huvittuneina. Mutta siinä kohtaa kun se alkaa tapahtua musiikin ym. kustannuksella, on ehkä tuumattu että parempi yrittää hetkeksi jäähdytellä. Ja nyt kun näkivätiä, että jengi tuli JO:n keikoille ihan heidän itsensä vuoksi, lauloi mukana jne, niin ehkä tuntuu että se "kirous" on kumottu ja voivat taas julkisestikin viestitellä.
Kn uusin stoori. Watafak x 10 💚😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoin ajattelen 😍 oon sun kans tällä risteilyllä forever 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris jakanut vuorostaan Härtsän postauksen stoorissaan.
Minä alan shipata Härtsää ja Krisiä. Heidän ahterinsa täydentävät toisiaan vastustamattomasti.
T. Titanicin ovi
Et ole ainoa!
https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729353178455441408?source=sh…
Siis mitä K:n uusi story meinaa? Mulle tulee mieleen pääsiäishanukas-sketsi tuosta asettelusta, mutta siitä ei taida olla kyse....
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta ei kyllä ole se paikka, missä diagnosoida yhtään ketään. K on itse sanonut, että hänen pää on niin täynnä, että asiat voi unohtua helposti. Ei välttämättä todellakaan tarkoita heti mitään neurohommia ja musta sitä ei täällä oo asiallista spekuloida.
Juu ei ookaan tietty. Mutta ekassa muistikommentissa olikin se pointti, että ei oo välttis kyse siitä, että K ei oo vaan vaivautunut opettelemaan muiden Jokerien/ muiden ihmisten nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sen K:n Tavastialla pitämän puheen myötä aika vakuuttunut, että se kesällä nähty somehiljaisuus johtui ylimenneestä shippauksesta ja siitä miten paljon huomiota K&B veti puoleensa. Siinä jäi kummankin musiikki ja JO bändinä aika paitsioon, ja muusikoitahan nämä kuitenkin ovat.
En siis usko että heitä itseään shippaus on haitannut tai väleihinsä vaikuttanut, luultavasti ovat seuranneet koko touhua lähinnä huvittuneina. Mutta siinä kohtaa kun se alkaa tapahtua musiikin ym. kustannuksella, on ehkä tuumattu että parempi yrittää hetkeksi jäähdytellä. Ja nyt kun näkivätiä, että jengi tuli JO:n keikoille ihan heidän itsensä vuoksi, lauloi mukana jne, niin ehkä tuntuu että se "kirous" on kumottu ja voivat taas julkisestikin viestitellä.
No nyt oli kyllä ihme tulkinta. Kyseisessä spiikissä K sanoo että we are brothers and maybe something more ei kuulosta siltä, että shippausta yritetään hillitä. Hän vain halusi korostaa bändiä ja teki sen hienosti.
Tuo uusi stoori xD mutta kun katsoo kuvaa, ja lukee ne tekstit niin näkee, että H edustaa K:ta. H on kuin sika, joka on laitettu pöydälle juhlakansan syötävöksi.. K on ihmiset, kaikki haluavat palan... Aika taiteellinen xD
Tähän tumppu-postaukseen kommentoinut on ajatellut, että se liittyy siihen valokuvatilanteeseen:
https://www.tumblr.com/wednesdayday/729353013958950912/what-the-fuck
Vierailija kirjoitti:
Kn uusin stoori. Watafak x 10 💚😂
Käärijä näyttää että tietää kyllä miten häntä roustataan...
Se olikin Häärijä joka meni suoraan JO:n poikien sydämiin jos instaa katsoo😂
Musta tää Kn stoori on huumorilla tehty mutta tosiasia. Nopea tulkinta ois se, että K on sanonut monta kertaa haluavansa olla rauhassa ja silti esimerkiksi myös siellä Ihkussa oli vissiin porukka yrittänyt lähestyä. Suukapula (hedelmä) viittais sitten siihen, ettei hänen toivetta kuunnella kuitenkaan.
Minä alan shipata Härtsää ja Krisiä. Heidän ahterinsa täydentävät toisiaan vastustamattomasti.
T. Titanicin ovi