Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaaja muuten taitaa olla jo nautakarjaa 😉
Dat true! 😃 Ihania kuvia on.
Oiskohan noilla ammattikuvaajilla jotain muuta tekemistä ku roikkua täällä 🤣🤣 kivoja kuvia kyllä
Eipä olekaan 😀
Vierailija kirjoitti:
Uskooko täällä kaikki et Aito on .. aito? Kyse kuitenkin anonyymista keskustelupalstasta. Itse en näkisi vastaavaa vaivaa, mitä tää Aidoksi kutsuttu tapaus. Miksei tää "Aito" vaan jatka kirjoittelua ilman (palstan antamaa) nimimerkkiä? No. Kukin tavallaan.
Miksi muuten käyttää nimimerkkiä, jos kaikki nimimerkit on saman henkilön kynästä?
Eikö sukkia pitänyt olla paljonkin?? Vai jäikö ajatustasolle..? 🤔[/quote]
Mä vein omani Tampereelle. Ovatkohan vielä edes avanneet kaikkia saamiaan lahjakasseja? Mutta kyllähän täällä ihan tulisilla hiilillä odottelen mahdollisia kuvia. Mä oon taantunut ihan pikkulapseksi. Pitäisi vissiin alkaa keräillä itseään kasaan.
Mitäs tehdään pojille kun tulevat seuraavan kerran... kukkaseppele kesäfestareille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri pitkästä työvuorosta palstalle ja siis kuka tää Aito on ja mikä kiusaamis juttu?
En pysy mukana...
Aito kuulemma kiusaa, en tiedä ketä, mutta kuulemma kiusaa. Näin ulkopuolisen silmissä vastapuolen kommentit vaikuttavat aggressiivisemmilta kuin tämän nti tai hra aidon. Jostain olemattomasta asiasta täällä on kinattu jo pitkään.
Lueppas sivuja taaksepäin. Aito aloitti jo eilen aikaisin hyökkäyksen yöpalstan kirjoittajaa vastaa, koska pitää tätä... ylläty yllätys: valehtelijana! Vastailee kaikille eri mieltä oleville, haukkuu heidän älykkyyttään ja vänkää asioista. Hyökkää myös kaikkia nimimerkillä kirjoittavia vastaan aj väittää, että he kaikki ovat 31-vuotias sama henkilö (ja sama sen "valehtelijan" kanssa). Tätä jatkunut tuntikaupalla ja aito on myrkyttänyt palstan tunnelman. Minulla empatia loppui
Ja vastapuoli on antanut hänelle erilaisia diagnooseja niin että nimikkeet alkavat loppua 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭
Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä taitaa viettää ansaittua lomaa, kun ei mitään kuulu. Vähän meinaa tulla vieroitusoireita tän viikon jälkeen, mutta ensi viikolla sillä alkaa taas keikat ja ansaitsee sometaukonsa.
Huh, työläisenä musta ois kammottavaa kun lomistani aprikoitas, että onko ANSAITTUA vai ei ja vastailenko ja postailenko faceen mitään, "kun ei siitä mitään kuulu". Vaikka nobody olenkin.
Aina vituttanu jos joku vaivaa lomillani päätään (=yrittää piilo-ohjelmoida tekemisiåni ja käymisiäni) Nyt kun sull on loma, niin voisit sitä ja tätä...
Tää nyt ihan todella offtopiccina vaan.
B käyttäytyy kyllä ihan kuin koiranpentu, kun Jan tulee rapsuttamaan. Puppy energiaa kertaa 1000 💯🥰💕
Miten te saitte annettua noita lahjoja pojille?
Nää suomen keikat rakastumaan B ja K vielä enemmän
Eturivi ois mulle kyllä ihan liikaa.
https://twitter.com/jerefromvantaa/status/1705866684551029126?t=1R3Uvoz…
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.
Nämä taitavat olla siitä hetkestä
https://www.tumblr.com/hunters-angel/729206227768377344
Olen nähnyt myös klipin vähän eri kulmasta jossa notko näkyy enemmän, mutta en taas muistanut missä. Pitäisi selvästi perustaa jokin arkistointijärjestelmä kaikelle kontentille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan noilla ammattikuvaajilla jotain muuta tekemistä ku roikkua täällä 🤣🤣 kivoja kuvia kyllä
Eipä olekaan 😀
Miks ammattikuvaajilla ei olisi aikaa, kai meillä kaikilla muillakin joku työ tai ammatti on ja silti täällä roikutaan. Tosin tän viikon jälkeen en oo enää varma että kauanko se työ on jos tää meno jatkuu. Onneksi JO seuraaviin Suomenkeikkoihin on oletettavasti melkein vuosi..😅
Mietin kans samaa että kuka noi lahjat hakee ja mistä? Ottaako manageri/järkkärit/kuvaajat ne vai miten? Ois pitänyt itsekin tehdä jotain
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
No, yrität neuloo tolla hämmennysenergialla vielä päheemmät sukat. Sanois joku amerikkalainen menesty elämässä - opas.
Tä on analysoitu täällä varmaan jo sata kertaa, mutta Kn uuden instapäivitykset kuva 2/4, mikä tää Bn reaktio oikeen oli?
Nyt tuli K:n tilille kuvia kiertueelta
K: Thank you Joker out
3/4 kuvista on hänestä ja Bojanista 💚😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä olekaan 😀
Miks ammattikuvaajilla ei olisi aikaa, kai meillä kaikilla muillakin joku työ tai ammatti on ja silti täällä roikutaan. Tosin tän viikon jälkeen en oo enää varma että kauanko se työ on jos tää meno jatkuu. Onneksi JO seuraaviin Suomenkeikkoihin on oletettavasti melkein vuosi..😅
Musta tuntuu että täällä on about 20 samaa ihmistä ja loppujen lopuksi aika harva tietää tän mystisen ketjun olemassa olosta missä ennustetaan tarot korteista
Seuraavalla kerralla pojat ovat sitten pukeutuneet meidän tekemiin Munsalan kansallispukuihin.😉