Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106781/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.

Joo en jaksa innostua yhtään, vaikka onkin hienot sukat, mut kun tietää keneltä ne on... Niin paljon pahaa mieltä on tää kyseinen häirikkö aiheuttanut muille.

Vierailija
106782/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri pitkästä työvuorosta palstalle ja siis kuka tää Aito on ja mikä kiusaamis juttu?

En pysy mukana...

Kuinka pitkä sun työvuoro on ollut, jos et ole törmännyt häneen täällä aikaisemmin...? xD Vain oletko satunnainen palstailija? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106783/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten aika hauska, kun Juren peffa on varmasti noista kaikista pienin, mutta tässä näyttäisi peittoavan jopa Krisin ihan 6-0 🍑🤭🥰

Kyllä ne kuvakulmat voi välillä hämätä paljonkin

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3198805821680258786?utm_source…

Vierailija
106784/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.

Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭

Vierailija
106785/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri pitkästä työvuorosta palstalle ja siis kuka tää Aito on ja mikä kiusaamis juttu?

En pysy mukana...

Kuinka pitkä sun työvuoro on ollut, jos et ole törmännyt häneen täällä aikaisemmin...? xD Vain oletko satunnainen palstailija? 

Oon hoitoalalla ja tein eilen ja tänään pitkät vuorot enkä ennättänyt tänne :( käyn silloin tällöin mutta en joka sivua lue kun viestejä niin paljon

Vierailija
106786/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysy mukana...

Mä meinasin just kommentoida samaa. Aika pitkä työvuoro kyseessä, jos se on kestänyt jo parisen kuukautta.

Vierailija
106787/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, onko nää ne sun sukat? Kuva 3/4, Jure 😍

https://www.instagram.com/p/CxkgRQgNTXX/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

On!!!! Kylmikseeeetttt...!!!!

Aito

Ihana kuva ja ihanat sukat! Oon niin iloinen sun puolesta 😍

Vierailija
106788/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jure ei loukkaa itseään, kun pitää niitä villasukkia.

Vierailija
106789/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, onko nää ne sun sukat? Kuva 3/4, Jure 😍

https://www.instagram.com/p/CxkgRQgNTXX/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

On!!!! Kylmikseeeetttt...!!!!

Aito

Jure näyttää niin iloiselta. Tosi kivat sukat.

Vierailija
106790/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vihdoin päässyt pois Tampereelta! Hitto, että on pitkä matka kotiin. Ottaisin silti uusiksi, anytime baby, anytime. Jos voisin kääntää aikakelloa, niin tulisin Treelle edellisenä iltana, ettei olisi tarvinnut samoilla silmillä vetää melkein vuorokautta. Jättäisin puolison kotiin ja hitto menisin sinne Ihkuun.

Kiva että pääsit turvallisesti kotiin!

Mä olen siellä henkisesti edelleen, laahustan Hämeenkatua edestakaisin ja ihmettelen mitä tässä oikein tapahtui xD

Perillä on vielä edessäni jossain, koska oon fyysisesti vasta puolivälissä. Henkisesti en pääse sieltä Olympialta ulos ollenkaan.

Vierailija
106791/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois niin ihana tietää mitä se sanoi noista sukista, ja saikohan muut mitään lahjoja? Vai oliko vaan yhdet sukat

Vierailija
106792/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois niin ihana tietää mitä se sanoi noista sukista, ja saikohan muut mitään lahjoja? Vai oliko vaan yhdet sukat

Eikö sukkia pitänyt olla paljonkin?? Vai jäikö ajatustasolle..? 🤔

Vierailija
106793/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän bändin jäsenet ole saaneet reilusti lahjoja. Monet heistä vain saavat varmaan paljon enemmän, sekä koska ovat suositumpia että koska heille keksitään helpommin - esim. Nace saa gluteenittomia herkkuja ja Jan varmaan nykyään ties mitä sparklatiivista. Niin Jurelle varmaan spessua. :)

Vierailija
106794/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysy mukana...

Aito kuulemma kiusaa, en tiedä ketä, mutta kuulemma kiusaa. Näin ulkopuolisen silmissä vastapuolen kommentit vaikuttavat aggressiivisemmilta kuin tämän nti tai hra aidon. Jostain olemattomasta asiasta täällä on kinattu jo pitkään.

Vierailija
106795/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko täällä kaikki et Aito on .. aito? Kyse kuitenkin anonyymista keskustelupalstasta. Itse en näkisi vastaavaa vaivaa, mitä tää Aidoksi kutsuttu tapaus. Miksei tää "Aito" vaan jatka kirjoittelua ilman (palstan antamaa) nimimerkkiä? No. Kukin tavallaan.

Vierailija
106796/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysy mukana...

Mä meinasin just kommentoida samaa. Aika pitkä työvuoro kyseessä, jos se on kestänyt jo parisen kuukautta.

Käyn kyllä useamman kerran viikossa täällä, mutta ei täällä kovin usein oo mun mielestä puhuttu jostain kiusaamisesta? Noh, ihan sama, olkoot. Hämmentää vaan kun yhtä henkilöä syytetään

Vierailija
106797/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä ja vihjeenä, että Balkanilla neulotaan todella hienoja kuvioneulesukkia ohuesta villalangasta eikä mistään seiskaveikasta. Ei mitään paineita.

Vierailija
106798/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans muistikuva että piti olla paljon sukkia. Vai oliko tää joku eri projekti

Vierailija
106799/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.

Vierailija
106800/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysy mukana...

Aito kuulemma kiusaa, en tiedä ketä, mutta kuulemma kiusaa. Näin ulkopuolisen silmissä vastapuolen kommentit vaikuttavat aggressiivisemmilta kuin tämän nti tai hra aidon. Jostain olemattomasta asiasta täällä on kinattu jo pitkään.

Lueppas sivuja taaksepäin. Aito aloitti jo eilen aikaisin hyökkäyksen yöpalstan kirjoittajaa vastaa, koska pitää tätä... ylläty yllätys: valehtelijana! Vastailee kaikille eri mieltä oleville, haukkuu heidän älykkyyttään ja vänkää asioista. Hyökkää myös kaikkia nimimerkillä kirjoittavia vastaan aj väittää, että he kaikki ovat 31-vuotias sama henkilö (ja sama sen "valehtelijan" kanssa). Tätä jatkunut tuntikaupalla ja aito on myrkyttänyt palstan tunnelman. Minulla empatia loppui

Ketju on lukittu.