Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussalla olleen agentin kertoman ja tämän käyttäjän vahvistuksen perusteella pakko sanoa, että en usko meidän ajatusten olevan kuvitelmaa tai ainakaan kaukana totuudesta. Kyllähän me tiedostamme, että ei heillä mikään kiihkeä romanttinen suhde varmastikaan ole. Mutta jatkuva tarve olla toisen läheisyydessä, höpsötellä ja flirttailla. Kyllä siinä on tunteitakin mukana. Kaikki meistä on varmasti ollut ihastuneita joskus, kyllä tuon kaksikon käytös viittaa myös siihen suhteen. Halu olla toisen lähellä, kun toinen on vaan niin ihana.
niin siis täähän just DEBUNKKAA Kaksplussalla olleen henkilön väitteet rauhassa ja välillä myös ihan hiljaa kaksistaan sohvalla istumisesta!!!!!!!
"if i can say one thing about the karaoke bar night it's that the way jere and bojan act is Definitely not for the cameras only because they were doing the same shit the whole night."
t. Aito
Kaksplussan agentti juuri sanoi, että ovat TODELLA äänekkäitä. Eikä tuo twiitti eritellyt, että olisi välissä kahden minuutin hiljaisia hetkiä. Kokonaisuudessa he voivat silti vaikuttaa todella äänekkäiltä. 007 vain kertoi reaaliajassa mitä näki. Koitas nyt löysätä hattua Aito. Kaikki on hyvin. Tuon twiitin sisältö on käytännössä juuri sama mitä 007 kertoi raportissaan. Sinullakin on parempi olo, jos vain uskot siihen ja jätät vainoharhat siihen.
NO TÄMÄ. Olin ihan hölmistynyt, että tämänkin sai käännettyä päälaelleen, kun tässä oikeastaan sanotaan sitä ihan samaa asiaa.
No eihän sanota. Sen raportissa ne istuvat kaksistaan, missä noin pääsääntöisesti istuvat kaksistaan kameroiden edessä ?
Mistä kameroista säkin nyt jauhat? Siinä twiitissä viitattiin sanonnalla "kameroiden edessä" heidän some-sisältöönsä ja viisuklippeihin... Että ovat vapaa-ajallaan samanlaisia kuin niissä videoissa, joita olemme nähneet. Siellä ihkussa ei istuttu kameroiden edessä
Niin no, totta, en ajatellut heidän itse kuvaamaansa materiaalia, vaan sellaista, missä ovat muiden kuvaamina. Voihan se olla, että nouroblem viittasi myös heidän omaan someensa.
Pidän SILTI sitä raportoijaa valehtelijana innostuksen ilmentämisen puutteen tähden. Ei ollut lainkaan normaalia se hänen käytöksensä tilanteesta (muka) käsin fanittajalle. Ja pidän kaikkia, jotka jatkavat vielä tästä jankuttamista, että oli se totta, aivan todella tyhminä.
t. Aito
Sä taidat tehdä tulkintoja ja päätelmiä sen perusteella, mitä itse tekisit tuossa tilanteessa tai mitä sinä oletat, että kaikki muut tekisivät tuossa tilanteessa.
Newsflash: kaikki ihmiset eivät ajattele ja käyttäydy tietyssä tilanteessa samoin.
Esimerkiksi jos mä epäilen, että joku mulle tuntematon ihminen valehtelee anonyymipalstalla ja vieläpä asiasta, joka ei niitä asianomaisia vahingoita, niin mä en lähde kirjoittamaan palstalle ja yritä saada muita ymmärtämään tuo vale ja vaihtaa omaa mielipidettään. Saati toistaa tätä, ei vain pari kertaa vaan pari sataa kertaa.
Eli jos sinä tai vaikka sata muuta olisi käyttäytynyt ja kirjoittanut eri lailla kuin 007, se ei ole minkäänlainen todiste siitä että 007 olisi valehtelija. Ja voi hyvin olla, että yli 50% ihmisistä olisi reagoinut ja kirjoittanut kuin 007. Itselleni ainakin tuo 007:n tyyli tuntuu paljon samastuttammalta kuin sinun peräänkuuluttama tyyli kertoa tapahtumista.
Ihana kuva tuo Jure Aidon sukkien kanssa. :)
Ja kiva myös tuo Jere JO-lätsässä, toivottavasti näemme JO-kamoja joskus hänellä muutenkin kun JO:ssa useampi käyttää Kärtsä-paitoja.
Ottaakohan ne noita lahjoja mukaan lähtiessään?
Siis onko nää sukat nyt osa sitä projektia kun joku suunnitteli kutovansa kaikille sukat?
Mä oon vihdoin päässyt pois Tampereelta! Hitto, että on pitkä matka kotiin. Ottaisin silti uusiksi, anytime baby, anytime. Jos voisin kääntää aikakelloa, niin tulisin Treelle edellisenä iltana, ettei olisi tarvinnut samoilla silmillä vetää melkein vuorokautta. Jättäisin puolison kotiin ja hitto menisin sinne Ihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maniavaihe on kyllä pelottavaa seurattavaa, mutta tämäkin noudattaa ihan samaa kaavaa kuin mitä olen irl seurannut muutamalla, jotka on bipolaarisia. Sitten kun tämä menee ohi niin yleensä henkilö itsekin käsittää lopulta, että överiksi meni. Lääkitys tekisi Aidolle tässä kohtaa hyvää.
Mulla ei ole ikinä ollut mitään tarvetta millekään manian hoitamisille. Pystyn ns. huutamaan kun keskustelen, vaikken ole juurikaan yhtään emotionaalisesti (vaikea ilmaista sanoilla, paremman sanan puuteessa sanotaan nyt, että) vaikeuksissa. Ymmärrän kyllä, että tämä kaikki vaikuttaa kaoottiselta, ja sitä osin onkin tekstinä, kuulijoille.
Et näe käytöksessäsi mitään epänormaalia tai ymmärrä olevasi psykologisen avun tarpeessa? Tämähän selittääkin paljon susta.
Narsistit harvoin kokee olevansa sairaita. Koska narsismiahan tuo on, loukkaantua verisesti kaikesta turhasta jonka ottaa henkilökohtaisena loukkauksena ja katsoo oikeudekseen terrorisoida palstaa ottamatta muita lainkaan huomioon. Lisäksi jonkinlaista maanisuutta näyttäisi olevan, koska tää kestää aina päiviä/viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaaja muuten taitaa olla jo nautakarjaa 😉
Dat true! 😃 Ihania kuvia on.
Vierailija kirjoitti:
Aito, onko nää ne sun sukat? Kuva 3/4, Jure 😍
https://www.instagram.com/p/CxkgRQgNTXX/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
But it's great! How nice, they received them.
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
Oon pahoillani. Nyt ehkä tiedät, miltä minusta tuntuu, vaikkakin eri syistä. Toki se ei ole sinun elämäsi tarkoitus sitä tietää. Mutta on myös inhaa ajatella heti, että jos joku sanookin, että pitää jotakuta huijarina, johon sinä ehkä uskot tai et usko, että se joku on siis täysi mulkero. Koska en oo.
No ihan sama!
Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaaja muuten taitaa olla jo nautakarjaa 😉
Dat true! 😃 Ihania kuvia on.
Oiskohan noilla ammattikuvaajilla jotain muuta tekemistä ku roikkua täällä 🤣🤣 kivoja kuvia kyllä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vihdoin päässyt pois Tampereelta! Hitto, että on pitkä matka kotiin. Ottaisin silti uusiksi, anytime baby, anytime. Jos voisin kääntää aikakelloa, niin tulisin Treelle edellisenä iltana, ettei olisi tarvinnut samoilla silmillä vetää melkein vuorokautta. Jättäisin puolison kotiin ja hitto menisin sinne Ihkuun.
Kiva että pääsit turvallisesti kotiin!
Mä olen siellä henkisesti edelleen, laahustan Hämeenkatua edestakaisin ja ihmettelen mitä tässä oikein tapahtui xD
Voisitko Aito pyytää häneltä anteeksi, etkä minulta? 💚 Sori, viestisi lainaaminen ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on ilmeisesti tykännyt tästä K/B-editistä:
https://www.tumblr.com/duekko/729335146855202816?source=share
(Ja noi tägit tuossa alla!)
Tietysti<3
Bojan on kuin pyhä henki olisi koskettanut.
No niin, taas sitä mennään. Mä en ikinä pääse eroon tästä laivasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito, onko nää ne sun sukat? Kuva 3/4, Jure 😍
https://www.instagram.com/p/CxkgRQgNTXX/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
On!!!! Kylmikseeeetttt...!!!!
Aito
Eikö muita tunteita?
Ei vaan, kiva juttu oikeasti.
Ai että miten repesin tälle kommentille 😂
Mutta oikeasti mahtava juttu Aito! Hienot sukat ja Jure näyttää niin iloiselta 💚
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan helsingin säätä?
Puolipilvistä, 17c. Ihan kiva keli.
Toivottavasti on ottanut sukat mukaan ja pitää niitä kylmässä Sloveniassa <3
Mulla tuli niin iloinen olo siitä, kun näki, että Jure sai sukat. Kun täällä silloin tosi kivalla meiningillä ja innoissaan suunniteltiin aikanaan sukkia pojille ja nyt ne sai ne :)
Kärtsä taitaa viettää ansaittua lomaa, kun ei mitään kuulu. Vähän meinaa tulla vieroitusoireita tän viikon jälkeen, mutta ensi viikolla sillä alkaa taas keikat ja ansaitsee sometaukonsa.
Tulin juuri pitkästä työvuorosta palstalle ja siis kuka tää Aito on ja mikä kiusaamis juttu?
En pysy mukana...
No niin Aito, voisitko nyt viimeistään rauhoittua ja keskittyä fiilistelemään tuota villasukka-asiaa? Se on sinulle upea juttu niin voitko unohtaa muiden lyttäämisen nyt, kiitos.