Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Plääh taas hierotaan kommenteissa shippiä naamaan.
Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"
Mistä te tiedätte onko kaikki "Aitoon" viestit saman henkilön kirjoittamia? Kuitenkin anonyymi palsta
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"
Mutta se ei selkeästi heitä haittaa.
Väkisin tulee hymy huulille kun lukee JO, B ja K:n postauksia Nordic Tourista <3
Vierailija kirjoitti:
K on valinnut ne kuvat mitkä on valinnut 😂
Häärijän kommentti tohon K:n päivitykseen. Aww.
Mä en kestä noita kommentteja K:n postauksen alla, muutama on ehtinyt jo roastata sitä näistä kuvavalinnoista. xD
"All your team = Bojan"
"Thank you Bojan and *looks at smudged writing on hand*....eh.... joker band" 💚💚💚
"Käärijä: thank you joker out Also Käärijä: *posts pictures with only bojan*"
Vierailija kirjoitti:
Jere: Kiitos Jokerit!
Kuvissa vaan hän ja Bojan(No yhdessä näkyy vähän muita)
Kuva 3. :D
Vierailija kirjoitti:
Pojat hieroneet shippiä naamaan koko loppuviikon, joten en usko että ihan kauheasti haittaa.
Eikö sukkia pitänyt olla paljonkin?? Vai jäikö ajatustasolle..? 🤔[/quote]
Mä vein omani Tampereelle. Ovatkohan vielä edes avanneet kaikkia saamiaan lahjakasseja? Mutta kyllähän täällä ihan tulisilla hiilillä odottelen mahdollisia kuvia. Mä oon taantunut ihan pikkulapseksi. Pitäisi vissiin alkaa keräillä itseään kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin good all times instakommentteineen ja jakoineen, mutta nyt on tunne, että he tai lähinnä Bojan on paljon rennompi asian suhteen, en edes tiedä minkä asian mutta ehkä ymmärrätte
Vierailija kirjoitti:
No, onhan B jo valkoisissa pitseissä, eli ihan aiheellinen kysymys... (HUOM: VITSI) 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭
Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.
Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?
Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin good all times instakommentteineen ja jakoineen, mutta nyt on tunne, että he tai lähinnä Bojan on paljon rennompi asian suhteen, en edes tiedä minkä asian mutta ehkä ymmärrätte
En usko, että Bojanilla on koskaan ollut mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Väkisin tulee hymy huulille kun lukee JO, B ja K:n postauksia Nordic Tourista <3
Aika odotettua normitavaraa toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli K:n tilille kuvia kiertueelta
Tarkoitit kai tuli kuvia Bojanista ja hänestä 😅
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli hyvin sanottu, että Kärtsä on Joker Outin paras PR-manageri. Kyllähän hän hienosti promos bändiä ja tuotti somekontsaa. Arvostettavaa toimintaa kaverin bändin ja heidän menestyksen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Bojanilla on koskaan ollut mitään ongelmaa.
Eikö juuri Bojan poistunut instasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭
Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.
Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?
Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖
Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.
Aika kuuman katseen luo B sinne Kn niskaan tuossa ekassa kuvassa 🔥🥵