Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106041/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja JO Discordiin on kuulemma nyt tullut extramateriaalia Nordic Tourilta. Mulle tulee ähky tästä kaikesta materiaalista, huoh, mutta...jos joku on siellä Discordissa, voi varmaan tiivistää meille muille, millaista settiä siellä sitten on. :D

Vierailija
106042/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja JO Discordiin on kuulemma nyt tullut extramateriaalia Nordic Tourilta. Mulle tulee ähky tästä kaikesta materiaalista, huoh, mutta...jos joku on siellä Discordissa, voi varmaan tiivistää meille muille, millaista settiä siellä sitten on. :D

Eikös ne tuu sinne Google docs folderiin, jonne LadySLO jakoi aikaisemmin linkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106043/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jännittää, mitä pätkiä tulevassa NT vlogissa on! Suomesta tuli niin hyvää materiaalia. Ihanan freesiä hauskanpitoa.

Vierailija
106044/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Visasta tulokseksi "jere kissing bojans neck". :D

Mä olin perukka lounastauolla 😗

Mikä se on?

Siis sori, porukka!

Vierailija
106045/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava ketju.

Mielenterveyspotilaiden kokoontumisajot. Yök.

Joker Outin Suomen keikat olivat näemmä joillekin vähän liikaa.

Vierailija
106046/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Message for the person who asked me about JO Discord

The Google folder for this week was:

https://drive.google.com/drive/folders/1-OVBJgxUGMEaL1eW4xBdXcjn-LERaZgZ

They publish a new one each week, so far it was on Mon/Tue.

The link is published in the create-your-video channel.

Does this help? How far did you get in Discord?

Let me know if you need more help, but maybe respond on Monday morning, I don't think I'll be reading the thread until then much, it seems it has been possessed by demons.

Tuolta löytyy ne ekstramatskut.

Vierailija
106047/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava ketju.

Mielenterveyspotilaiden kokoontumisajot. Yök.

Onko siellä jo paljon meitä? Sun lisäksi? Niuvanniemessä?

Vierailija
106048/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä K:lla jokin efekti B:hen on.. ehkä B:llä ei ole tuollaista ystävää, jonka kanssa voi hullutella ja hömpötellä niin kuin K:n kanssa :D Jotenkin B:n aura on ollut Suomessa täysin erilainen, energinen ja onnellinen. Wau! K:lla efekti ei ole yhtä selkeä, mutta siis selkeästi viihtyy tajuttoman hyvin B:n kanssa! On ne kyllä kaksikko

But K. was also more beautiful and happy. Just look back at the picture where he was standing in front of the window of the tour car with air on his face. It has never been so beautiful, carefree and relaxed.

Have to share this, but as an introvert person, I'm not really comfortable with People. Only ONE person in my life has had that kind of influence on me. With this person, I was "the best of me", relaxed, self confident and felt so good abt me. Never afterwards have I experienced that, this was a long time ago, but this "one" is still in my mind. This wasn't just a friend - if so, I'd love to have this person in my life.

Vierailija
106049/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Nace on seonnut? T: instaton

Jotain heiluu lentokoneessa ja hyperventiloi paperipussiin Markin stoorissa. 😅

Nace juhlii sitä, että B on palannut instaan ja nyt saa olla rauhassa :D Nacen puhelin siis :D

Vierailija
106050/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt siellä on Nace seonnut.

Missä? Tahtoo seonneen Nacen.

Vierailija
106051/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on yhä niin fiiliksissä tasan yhdestä syystä. Tai no ehkä parista, mut toi into ja onnellisuus varmaan kantaa hetken. Ihanan säteilevä ja riehakas Bojan, ihan kuten keväällä. Toivottavasti seuraavatkin päivät ja tulevat viikot kohtelevat häntä hyvin.

Vierailija
106052/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mark_pirc ig

Vierailija
106053/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut koko päivän ihan hirvee migreeni, vaikken ole ollut keikoilla, enkä ole juonut mitään. Olen joskus vitsaillut että koen muiden krapuloita energeettisesti. Ja nyt kun se kävi taas, alan kohta oikeasti uskoa siihen...

Vierailija
106054/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs asia, mikä minua ihmetyttää (sen lisäksi, että pojat näyttävät täydellisiltä myös sekä humalassa että krapulassa): He näyttävät täydellisiltä myös alhaaltapäin kuvattuina (silloin kun siis seisovat esim lavalla ja kuvaaja sellaisessa normaalisti kuvattavalle tosi epäedustavassa kulmassa). Vaikkapa tuo Krisin viuhkaklippi (tai melkein mikä tahansa Bojanista otettu eturiviklippi) esimerkkinä.

Jos minusta otettaisi kuva tuollaisesta kulmasta, näyttäisin lähinnä virtahevolta (vaikka olen hoikkarakenteinen ja painoltani jopa vähän keskiarvon alakantissa). 🦛

Mutta nämä jumalaiset olennot näyttävät täydellisiltä joka i k i s e s t ä kulmasta katsoen, en tajua 🤯🥵🥰😅💯

Vierailija
106055/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu Kärppä. Jokerit postasi jo kolme minuuttia sitten instaan.

Vierailija
106056/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mark_pirc ig

Missä Suomi-kuvat??

Vierailija
106058/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs asia, mikä minua ihmetyttää (sen lisäksi, että pojat näyttävät täydellisiltä myös sekä humalassa että krapulassa): He näyttävät täydellisiltä myös alhaaltapäin kuvattuina (silloin kun siis seisovat esim lavalla ja kuvaaja sellaisessa normaalisti kuvattavalle tosi epäedustavassa kulmassa). Vaikkapa tuo Krisin viuhkaklippi (tai melkein mikä tahansa Bojanista otettu eturiviklippi) esimerkkinä.

Jos minusta otettaisi kuva tuollaisesta kulmasta, näyttäisin lähinnä virtahevolta (vaikka olen hoikkarakenteinen ja painoltani jopa vähän keskiarvon alakantissa). 🦛

Mutta nämä jumalaiset olennot näyttävät täydellisiltä joka i k i s e s t ä kulmasta katsoen, en tajua 🤯🥵🥰😅💯

Sä et ole vain nähnyt niitä huonoja kuvia, ainoastaan hyvät on julkaistu.

Vierailija
106059/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan sano, et niil on välirikko.

Vierailija
106060/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hei, SSOL on saanut siis 100 000 streemia heti kättelyssä?! En nyt varsinaisesti epäilekään, mutta mistä ne on nuo luvut kiskaisseet, kun mun Spotifyssa ei ainakaan näy vielä tuollaisia lukemia (9853 näkyy mulla nyt)?

Ketju on lukittu.