Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt liityin Discordiin ja oon ihan hukassa. Haluan nähdä sieltä ainoastaan Boitsujen laittamat videot enkä chattiä niin mistä ne löytyy? :D
Löytyvät tuolta Google drive folderista, linkki edellisellä sivulla.
Mä en ainakaan pysty niitä tällä hetkellä katsomaan, ilmeisesti liikaa katsojia.
Kärppä on kyl aika osuva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu Kärppä. Jokerit postasi jo kolme minuuttia sitten instaan.
Ja hei, SSOL on saanut siis 100 000 streemia heti kättelyssä?! En nyt varsinaisesti epäilekään, mutta mistä ne on nuo luvut kiskaisseet, kun mun Spotifyssa ei ainakaan näy vielä tuollaisia lukemia (9853 näkyy mulla nyt)?
Jotkut fanit ilmeisesti pyörittäneet biisiä about 24/7, joten en sinänsä ihmettele korkeita lukuja.
Striimiksi lasketaan vain yksi veto kerrallaan. Sit pitää kuunnella muita biisejä tietyn aikaa, ennen kun voi palata ja se nappaa uuden streamin sitten.
Onko todella näin? Ja kaikissa striimauspalveluissa, ei pelkästään Spotifyssa? Itselleni uusi juttu, mutta hyvä tietää jos kerta pitää paikkansa! Entä riittääköhän jos käyttää välillä pausella, vai pitääkö tosiaan kuunnella jotain muuta välissä? Itsellä kyllä ollut repeatilla eilisaamusta asti, ei kylläkään viime yönä. Välillä olen ollut hetkiä kuuntelematta, mutta en ole sulkenut sovellusta välissä. Tuleekohan mun toiminnasta siis heille mitään hyötyä?
Sivistynyt Bojan sylkee vettä Kärpyn päälle.
https://twitter.com/onaplstika/status/1705600301586104609?t=0MFR5OuLa3i…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on yhä niin fiiliksissä tasan yhdestä syystä. Tai no ehkä parista, mut toi into ja onnellisuus varmaan kantaa hetken. Ihanan säteilevä ja riehakas Bojan, ihan kuten keväällä. Toivottavasti seuraavatkin päivät ja tulevat viikot kohtelevat häntä hyvin.
Ihan pikkusen ärsyttää nää tyypit, jotka ei seuraa tavallisesti Joksuja ja nyt sitten tekevät tällaisia päätelmiä. Jos oisit seurannu Jokereita koko kesän, tietäisit, että Bojan on ollut jo pitkään ihana oma itsensä, jo kauan ennen nordic touria.
B on K seurassa, ei vaan ihana oma itsensä, vaan paras versio itsestään <3 Sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta tuleeko ens vkolla joku lakko, pitääkö mennä töihin vai voiko jäädä kotiin fiilistelemään?
Luojan kiitos, että sitä pääsee välillä töihin lepäämään. Tämä palstailu vaatii veronsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt liityin Discordiin ja oon ihan hukassa. Haluan nähdä sieltä ainoastaan Boitsujen laittamat videot enkä chattiä niin mistä ne löytyy? :D
Mä en ainakaan pysty niitä tällä hetkellä katsomaan, ilmeisesti liikaa katsojia.
Mulle tuli myös joku ilmoitus, että liikaa lataajia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on yhä niin fiiliksissä tasan yhdestä syystä. Tai no ehkä parista, mut toi into ja onnellisuus varmaan kantaa hetken. Ihanan säteilevä ja riehakas Bojan, ihan kuten keväällä. Toivottavasti seuraavatkin päivät ja tulevat viikot kohtelevat häntä hyvin.
Ihan pikkusen ärsyttää nää tyypit, jotka ei seuraa tavallisesti Joksuja ja nyt sitten tekevät tällaisia päätelmiä. Jos oisit seurannu Jokereita koko kesän, tietäisit, että Bojan on ollut jo pitkään ihana oma itsensä, jo kauan ennen nordic touria.
Olen seurannut koko kesän minäkin. Sanoin vaan et tuli mieleen se kevät ja viisut tästä Bojanista. Älä takerru kaikkeen. Ei jaksa tollasia ihmisiä.
Tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/honeygarfunkel/status/1705610997749133466?s=20
Onks kukaan huomannut tossa, kun K sanoi you are my boyfriend B oli me
B oli niin ihanan ujo vielä huhtikuussa
Jokohan se titityy on päässy nukkumaan? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/honeygarfunkel/status/1705610997749133466?s=20
Onks kukaan huomannut tossa, kun K sanoi you are my boyfriend B oli me
B oli niin ihanan ujo vielä huhtikuussa
Taitaa vähän molemmat olla vielä tässä vaiheessa. Ja silti niin vetäneet puoleensa. Tiesivät, et kyl tää on se toinen puolikas aivosolusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ehtinyt lukea ja katsoa kaikkea, mutta muistin, että se B:n Tre kimallepaita oli mun ehdoton lemppari, kostopitsi tokana. Vieläkin epäilen Lady Slon henkilöllisyyttä... En ole ehtinyt katsoa Treen videoita, sen verran näin täältä, että B oli "elämänsä" liekeissä. Sydän sulaa.
Olin Logomossa, ja vieläkin niin fiiliksissä keikasta. Luin tänään sen Turun Sanomien arvostelun, ja se oli tosi ihana; miespuolinen toimittaja oli yllättynyt, miten hyvä JO oli ja ihmiset alusta asti niin mukana keikassa, ja kyllähän sen tunsi. Järjetön halli fiilistelee ihan täysillä mukana. Yleisönä lähinnä nuorisoa ja vähän varttuneempaa väkeä. Ja Logomossa tosiaan huomasi siellä taka-alalla, että oli kaiken ikäisiä (kaikki ei voi olla täältä).
Mitä epäilyksiä herää meidän Slovenian vahvistuksen kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu Kärppä. Jokerit postasi jo kolme minuuttia sitten instaan.
Ja hei, SSOL on saanut siis 100 000 streemia heti kättelyssä?! En nyt varsinaisesti epäilekään, mutta mistä ne on nuo luvut kiskaisseet, kun mun Spotifyssa ei ainakaan näy vielä tuollaisia lukemia (9853 näkyy mulla nyt)?
Jotkut fanit ilmeisesti pyörittäneet biisiä about 24/7, joten en sinänsä ihmettele korkeita lukuja.
Striimiksi lasketaan vain yksi veto kerrallaan. Sit pitää kuunnella muita biisejä tietyn aikaa, ennen kun voi palata ja se nappaa uuden streamin sitten.
Ei pidä paikkaansa. Voi kuunnella repeatilla ja jokainen lasketaan omaksi striimauskerraksi, itse asiassa riittää että kuuntelee biisiä vain 30 sekuntia. Tieto löytyy helposti googlettamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Tän loppu on ihana. Molemmilta tippuu lavaroolit hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta tuleeko ens vkolla joku lakko, pitääkö mennä töihin vai voiko jäädä kotiin fiilistelemään?
Luojan kiitos, että sitä pääsee välillä töihin lepäämään. Tämä palstailu vaatii veronsa.
Joo nyt on kyllä ollu melkoista haipakkaa. Mutta eiköhän me viimeistään ens viikolla palata arkeen ja kiistellä taas poikien välirikosta ynnämuista kestoaiheista. Jankkarit palaavat omiin aiheisiinsa ja välillä ihmetellään poistuvia viestejä. Kärtsyn postaukset aiheuttaa spontaaneja kuolaushetkiä osassa porukkaa ja osa porukkaa taas juttelee Krisin kanssa puoli viideltä. Jodelilaiset käy trollaamassa meitä ja me taas kritisoidaan twitterteinejä. Things as usual.
Jotku muistelee haikeasti tätä viikkoa ja The Nordic Touria vielä ensi vuonnakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän loppu on ihana. Molemmilta tippuu lavaroolit hetkeksi.
Ja kapteeni nauraa takana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi? 😂
Kumpi aivosolun puolisko?
Olihan toi kesän loppupuoli erikoista aikaa. Ei niinkään ehkä K:n ja B:n välillä vaan yleisesti. Oli kaikki Twitter kohut ja siitä seurannut somesta katoaminen. Tiputuksessa oleminen ja paniikkikohtaus. Sittemmin B oli parempaan päin ja selvästi entistä enemmän säteillyt vanhaa energiaa tälleä Nordic Tourilla ympärilleen.