Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden ig ihanat Nace ja Jan 💕
Aah Jan on söpönä tässä! Ja noi Nacen silmät on ihanat!!
https://x.com/honeygarfunkel/status/1705610997749133466?s=20
Onks kukaan huomannut tossa, kun K sanoi you are my boyfriend B oli me
Vierailija kirjoitti:
B on yhä niin fiiliksissä tasan yhdestä syystä. Tai no ehkä parista, mut toi into ja onnellisuus varmaan kantaa hetken. Ihanan säteilevä ja riehakas Bojan, ihan kuten keväällä. Toivottavasti seuraavatkin päivät ja tulevat viikot kohtelevat häntä hyvin.
Ihan pikkusen ärsyttää nää tyypit, jotka ei seuraa tavallisesti Joksuja ja nyt sitten tekevät tällaisia päätelmiä. Jos oisit seurannu Jokereita koko kesän, tietäisit, että Bojan on ollut jo pitkään ihana oma itsensä, jo kauan ennen nordic touria.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Message for the person who asked me about JO Discord
The Google folder for this week was:
https://drive.google.com/drive/folders/1-OVBJgxUGMEaL1eW4xBdXcjn-LERaZgZ
They publish a new one each week, so far it was on Mon/Tue.
The link is published in the create-your-video channel.
Does this help? How far did you get in Discord?
Let me know if you need more help, but maybe respond on Monday morning, I don't think I'll be reading the thread until then much, it seems it has been possessed by demons.
Tuolta löytyy ne ekstramatskut.
Selasin läpi, ei mitään kauhean kiinnostavaa. Suomesta vaan pari lyhyttä pätkää, K saapumassa Tavalle ja ikärajattomalta keikalta pari.
Mä nyt liityin Discordiin ja oon ihan hukassa. Haluan nähdä sieltä ainoastaan Boitsujen laittamat videot enkä chattiä niin mistä ne löytyy? :D
En ole ehtinyt lukea ja katsoa kaikkea, mutta muistin, että se B:n Tre kimallepaita oli mun ehdoton lemppari, kostopitsi tokana. Vieläkin epäilen Lady Slon henkilöllisyyttä... En ole ehtinyt katsoa Treen videoita, sen verran näin täältä, että B oli "elämänsä" liekeissä. Sydän sulaa.
Olin Logomossa, ja vieläkin niin fiiliksissä keikasta. Luin tänään sen Turun Sanomien arvostelun, ja se oli tosi ihana; miespuolinen toimittaja oli yllättynyt, miten hyvä JO oli ja ihmiset alusta asti niin mukana keikassa, ja kyllähän sen tunsi. Järjetön halli fiilistelee ihan täysillä mukana. Yleisönä lähinnä nuorisoa ja vähän varttuneempaa väkeä. Ja Logomossa tosiaan huomasi siellä taka-alalla, että oli kaiken ikäisiä (kaikki ei voi olla täältä).
Ylex sonnyn ohjelmassa soitetaan kohta kärtsää
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta tuli vaan tätä katsoessa mieleen, miten söpöjä ja vieraita ne oli tässä vaiheessa vielä toisilleen. Ja miten tuttuja he selkeästi nyt on toisilleen. Meen kohta parkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa et B sano "me"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on yhä niin fiiliksissä tasan yhdestä syystä. Tai no ehkä parista, mut toi into ja onnellisuus varmaan kantaa hetken. Ihanan säteilevä ja riehakas Bojan, ihan kuten keväällä. Toivottavasti seuraavatkin päivät ja tulevat viikot kohtelevat häntä hyvin.
Ihan pikkusen ärsyttää nää tyypit, jotka ei seuraa tavallisesti Joksuja ja nyt sitten tekevät tällaisia päätelmiä. Jos oisit seurannu Jokereita koko kesän, tietäisit, että Bojan on ollut jo pitkään ihana oma itsensä, jo kauan ennen nordic touria.
Kukaan ei voi silti kieltää, etteikö tää olisi nyt voimistunut. Ei vaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu Kärppä. Jokerit postasi jo kolme minuuttia sitten instaan.
Ja hei, SSOL on saanut siis 100 000 streemia heti kättelyssä?! En nyt varsinaisesti epäilekään, mutta mistä ne on nuo luvut kiskaisseet, kun mun Spotifyssa ei ainakaan näy vielä tuollaisia lukemia (9853 näkyy mulla nyt)?
Jotkut fanit ilmeisesti pyörittäneet biisiä about 24/7, joten en sinänsä ihmettele korkeita lukuja.
Ohis, mutta tuleeko ens vkolla joku lakko, pitääkö mennä töihin vai voiko jäädä kotiin fiilistelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut koko kesän minäkin. Sanoin vaan et tuli mieleen se kevät ja viisut tästä Bojanista. Älä takerru kaikkeen. Ei jaksa tollasia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Sonny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu Kärppä. Jokerit postasi jo kolme minuuttia sitten instaan.
Ja hei, SSOL on saanut siis 100 000 streemia heti kättelyssä?! En nyt varsinaisesti epäilekään, mutta mistä ne on nuo luvut kiskaisseet, kun mun Spotifyssa ei ainakaan näy vielä tuollaisia lukemia (9853 näkyy mulla nyt)?
Jotkut fanit ilmeisesti pyörittäneet biisiä about 24/7, joten en sinänsä ihmettele korkeita lukuja.
Striimiksi lasketaan vain yksi veto kerrallaan. Sit pitää kuunnella muita biisejä tietyn aikaa, ennen kun voi palata ja se nappaa uuden streamin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs asia, mikä minua ihmetyttää (sen lisäksi, että pojat näyttävät täydellisiltä myös sekä humalassa että krapulassa): He näyttävät täydellisiltä myös alhaaltapäin kuvattuina (silloin kun siis seisovat esim lavalla ja kuvaaja sellaisessa normaalisti kuvattavalle tosi epäedustavassa kulmassa). Vaikkapa tuo Krisin viuhkaklippi (tai melkein mikä tahansa Bojanista otettu eturiviklippi) esimerkkinä.
Jos minusta otettaisi kuva tuollaisesta kulmasta, näyttäisin lähinnä virtahevolta (vaikka olen hoikkarakenteinen ja painoltani jopa vähän keskiarvon alakantissa). 🦛
Mutta nämä jumalaiset olennot näyttävät täydellisiltä joka i k i s e s t ä kulmasta katsoen, en tajua 🤯🥵🥰😅💯Sä et ole vain nähnyt niitä huonoja kuvia, ainoastaan hyvät on julkaistu.
Voi kyllä niitä nimenomaan "siitä' kulmasta julkaistaan koko ajan 🤣😅
Mutta hyvältä näyttää, ei voi muuta sanoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On seurannut ja B poistui ig:sta ja on ollut poissaoleva ennen nt:a ja oli ihan mahtava K:n kanssa👍
Vierailija kirjoitti:
Ja hehkutti Kn viime viikon vierailua 😊
Se Discord on ihan hanurista. Samaten Kaksplussa.
Jokereiden ig ihanat Nace ja Jan 💕