Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudella Aidolle💖
Aito rakas, mikä ihme sua oikein vaivaa?
Murjot ja moukaroit meidän rakasta laivaa!
Joskus neulot sukkia ja kiltteydellä loistat,
Sit taas kiusaat ja rumaa jankkausta toistat,Laivassa on kyllä tilaa sullekin olla,
vaikka käytös on välillä tasan nolla,
Teit upeat lahjat kaikille jokereille,
Voisitko olla myös armollinen meille?Hengitä ja pysähdy kun tunteisiin menee,
Laske sataan ja mee vaikka ulos kävelee,
Saat mua ihan vapaasti haukkua ja vihata,
Mut lupaan et se ei sun oloa helpota,
Sun sydän on raskas ja taakallas painoo,
Kun pitää syytöntä Tarotarta ja ruusurouvaa vainoo,Kukaan ei tiedä mikä on totta ja varmaa,
Sinuna pikkusen varoisin pahaa karmaa,
Yritä vähän kevyemmin ja huumorilla ottaa,
Tiedän että rakastat Bojanii ja inhoot pottaa,Ymmärrän et hyökkäys on paras puolustus,
täs on kuitenki sulle yks hyvä opetus:
"Etsi aina elämässä kaunista ja hyvää,
Silloin kannat sydämessä onnen kultajyvää,Aiheutat meille suurta murhetta ja huolta,
Yritä joskus katsoa asian valoisampaa puolta,
Tosielämässä sulla voi olla huolta ja surua,
Harva jaksaa tukea noin vihaista murua,
Elämässä ei oo liikaa hyvyyttä ja rakkautta,
Jaksetaanko me muut sua kohta enää tukea?Luottamus on joskus kuin haurasta lasia,
Ja viha ja pelko on sama asia,
Mitä ihmettä sä koko ajan pelkäät?
Demoneitako vaan ympärilläsi näät?
Ei oo liian myöhästä opetella käyttäytyy,
Hymy huulessa laivankannella näyttäytyy,Leila💖
No, jos se valehtelija et ollut sinä, niin joku se kuitenkin oli, mieti sitä. Mitäs hän piittaa mielipahasta, mitä valehteleminen minulle aiheutti? Ei yhtään mitään.
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Mun Jere & Tiina -kommentti poistui vissiin. Uuups.
Ei ainakaan se alkuperäinen. Tuolla se oli. Sivut hyppii nyt muuten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä Bojan ei yritä iskeä Jereä, miten hänellä oli Suomessa kolmella keikalla päällä superseksikkäät paidat (mukaan lukien K18-Tavastialla se paita jota povattiin sinne ja seuraavalla keikalla toinen ennustettu paita) ja ainoa keikka jolla hänellä oli ei-niin seksikäs paita oli se, millä Kärtsä ei ollut mukana. :P
Mä en tykkää JOn vaatteista, mutta Suomen keikoilla Bllä oli parhaimmat ja sexyimmät vaatteet. 😍
Vierailija kirjoitti:
Visasta tulokseksi "jere kissing bojans neck". :D
Mä olin perukka lounastauolla 😗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
THE casual nöpötys, vai pitäisikö tälle lanseerata jo joku uusi termi? 😳
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=LM71johv6KeUP…
Joo. Meni jo numerotkin sekaisin sekaisin kun tähän koitti vastata. Kaksi sanaa: umazane misli.
Aaaa whaaaattt ... 👀
Se käsi käy haaroissa siinä jossain 18-20 sekunnin kohdalla eli yrittää kiskoa kangasta ... Eli kyllä se on THE Nöpötys tai Master of The nöpötykset.
Voisitko nyt mitenkään jo lopettaa tuon saman typeryyden toistamisen?
En oo ehtinyt edes vielä toisteleen mitään 🤭
Jaa NÖPÖTYS kö se sua ärsyttää? En mä sitä NÖPÖTYSTÄ ole toistellut, vielä, meitä on monta NÖPÖTYS -jankkaajaa täällä. Tsihihi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä Bojan ei yritä iskeä Jereä, miten hänellä oli Suomessa kolmella keikalla päällä superseksikkäät paidat (mukaan lukien K18-Tavastialla se paita jota povattiin sinne ja seuraavalla keikalla toinen ennustettu paita) ja ainoa keikka jolla hänellä oli ei-niin seksikäs paita oli se, millä Kärtsä ei ollut mukana. :P
Mä en tiedä yrittääkö iskeä mutta kieltämättä kiinnitin kyllä huomiota tähän hommaan ja itse asiassa kun olin Tavalla k-18 keikalla ja Bojan hyppäsi lavalle pitseissään mun eka ajatus oli että ihan varmasti on Jere mukana tällä keikalla😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistui minun Bojan ja Behm -kommenttikin.
Sen sijaan tuon yhden seksihullun kirjoituksia ei saada pois millään 😡
Kenen meistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä yrittääkö iskeä mutta kieltämättä kiinnitin kyllä huomiota tähän hommaan ja itse asiassa kun olin Tavalla k-18 keikalla ja Bojan hyppäsi lavalle pitseissään mun eka ajatus oli että ihan varmasti on Jere mukana tällä keikalla😂
Vaihtoko muut muuten paitaa Tavastian keikkojen välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Oisko se se perukka missä olivat tien varressa syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se master nöpötys muuten ennen Jeren kourimista?
Oli, Plastika tais olla oisko kolmas biisi ja CCC vasta myöhemmin.
Muuten, täällä ei ole kai keskusteltu siitä, miksi CCC oli väärässä kohdassa printatulla setlistillä, eikä edes kovin järkevän oloisessa kohdassa? Oliko se kuitenkin tarkoitettu vuotamaan?
Bojan ja Kris ovat kyllä myös erittäin suloisia (ja ajoittain kuumia) yhdessä, siitä mihinkään pääse..🤷🥵😍💖
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tarvinnut miettiä Joksujen lentoreittejä, jos olisi älynnyt katsoa Deanin instan NT-kohokohtia aiemmin. He lensivät viime sunnuntaina Italiasta (luultavasti Venetsiasta) Tukholmaan. Menivät bussilla Osloon ja tulivat Oslosta takaisin Tukholmaan junalla ja lensivät sitten Helsinkiin. Tänään aamulla he lensivät ensin Tukholmaan ja sieltä Italiaan (luultavasti Venetsiaan). Varmaankin noin on ollut kustannustehokkain matkustaa, koska eihän tuossa muuten ole mitään järkeä.
I think you confused Irish and Italian flag? Dean lives in Ireland and the story you're referring to was his trip.
JO travelled from Zagreb to Oslo, direct flight. We know this because it was shared on their IG stories.
Sorry, I confused Irish and Italian flag. As a small emoji size they look so similar. Then JO's trip makes sense. Today they obviously flew direct from Helsinki to Venice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistui minun Bojan ja Behm -kommenttikin.
Sen sijaan tuon yhden seksihullun kirjoituksia ei saada pois millään 😡
Kuka täällä on seksihullu?
Kiitos Aito kun rauhoitut -kommentoija, olet provosoiva idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Muuten, täällä ei ole kai keskusteltu siitä, miksi CCC oli väärässä kohdassa printatulla setlistillä, eikä edes kovin järkevän oloisessa kohdassa? Oliko se kuitenkin tarkoitettu vuotamaan?
Voinut myös vuotaa vahingossa ja siksi on paikkaa vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Jokerit lupasi nyt virallisesti instassa, et see you next year.
Suomen lippu ekana vaikka keikat oli vikana. Jaaha jaaha
Kohta on ketju lukossa kun sivu pomppii. Antakaa prkl niiden viestien olla ja hyppikää yli.
Ei kai?