Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on muuten todella hienoa, että vaikka Markin stoorilta näkee, kuinka paljon porukkaa tuolla baarissa on ollut, en oo törmännyt yhteenkään kuvaan! En fani kuvaan, enkä salakuvaan.
Niin hyvä juttu, Suomi on <3. Mä en oikein lämmennyt joihinkin faneihin UK: ssa. Menivät boitsujen iholle kuvaamaan ja heittämään painostavaa, muka vitsikästä juttua.
Joo, ja inhoan sitä, kun artisteja hyppyytetään kuin sirkusapinoita sanomaan ja tekemään juttuja somea varten, mitä mm. UK:ssa tehtiin paljon. Täältä tullut vastaan lähinnä ihan tavallisia fanikuvia ja videoita keikoilta.
Ei Suomessakaan aina suju ihan niin hienosti, tulee vaan mieleen se legendaarinen videopuhelu fanien kanssa, missä Kn piti pahoitella aivan typerää juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ei ole enää mitään mitä odottaa, hiipuu osalla varmasti fanitus. Lahjoja antaneet odottavat vielä hetken, bongaavatko niitä, sit, heistä osalla, siinä se.
Osalla joo.. Minun JO-fiksaationi purkautui logomolla. Oli hyvä show, mutta en vain ole päässyt musiikkiin kiinni. Ehkä on aika irrottautua :) Mutta hei, se on elämää, mielenkiinnon kohteet vaihtuvat ja muuttuvat
Se uus biisi oli ihan ookoo Franz Ferdinand tyyliä ja sit 2-3 ihan ookoota. Mut liian paljon laivabuffetmaista taustatilutusta
On siinäkin analyysi. Mitähän sä teet tällä palstalla? Shippailu kiinnostaa vaikka bändin musa on mielestäsi noin jäätävää?
Ketjusta puuttuu kokonaan bändin musiikin analysointi tai ylipäätään puhe JOn musiikista. Kävin äkkiseltään läpi satoja ketjun kommentteja, mutta yhdessäkään ei puhuttu mitään edes tästä uudesta sinkusta. Kaikkea muuta kyllä on analysoitu pikkutarkasti ja moneen kertaan.
No oma mielipiteeni on, että JO musiikki vain paranee, kun sitä pääsee livenä kuuntelemaan. Ensi rytmistä lähtien tuli tanssittua keikat loppuun asti <3 Itse en juurikaan kuuntele JO studioversioita (paitsi sanoja harjoitellessa), mutta liventallenteina kyllä. Uusi sinkku hyvä lisä keikkalistaan ja kiva fiilistellä sitä. Muuten ei ole oma suosikkini musiikillisesti. Sanomana kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito kirjoitti:
Toi 31-ikähomma ei ole mun vääntöä.
Todista se. Muuten en usko sua.
Jos valvot sen takia ens yönä 3-4:ään niin voin yrittää. Tää huijariraportoijahan ei edes yritä
Joo. Mihkä sovitaan treffit. Oon aina siihen aikaan hereillä.
Samaan ketjuun Kaksplussalle. Mutta mut pitää ekana vakuuttaa siitä, ettet saa unta _tuon takia_. Alku ei ainakaan vaikuta mupaavalta kannaltasi.
En asu Suomessa, eli tohon aikaan ei kyllä yleensä vielä nukuta.
Kyllä mulle käy SUN aikaa 3-4:ltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on muuten todella hienoa, että vaikka Markin stoorilta näkee, kuinka paljon porukkaa tuolla baarissa on ollut, en oo törmännyt yhteenkään kuvaan! En fani kuvaan, enkä salakuvaan.
Niin hyvä juttu, Suomi on <3. Mä en oikein lämmennyt joihinkin faneihin UK: ssa. Menivät boitsujen iholle kuvaamaan ja heittämään painostavaa, muka vitsikästä juttua.
Joo, ja inhoan sitä, kun artisteja hyppyytetään kuin sirkusapinoita sanomaan ja tekemään juttuja somea varten, mitä mm. UK:ssa tehtiin paljon. Täältä tullut vastaan lähinnä ihan tavallisia fanikuvia ja videoita keikoilta.
Ei Suomessakaan aina suju ihan niin hienosti, tulee vaan mieleen se legendaarinen videopuhelu fanien kanssa, missä Kn piti pahoitella aivan typerää juttua.
Totta, aina ei mene täälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito kirjoitti:
Jos valvot sen takia ens yönä 3-4:ään niin voin yrittää. Tää huijariraportoijahan ei edes yritä
Samaan ketjuun Kaksplussalle. Mutta mut pitää ekana vakuuttaa siitä, ettet saa unta _tuon takia_. Alku ei ainakaan vaikuta mupaavalta kannaltasi.
Mut mistä tiedät, että en valehtele? Hyvinkäältä naputtelen vaikka muuta väitän.
Boitsu vieläkin hyperinä kotimatkalla 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito kirjoitti:
Mut mistä tiedät, että en valehtele? Hyvinkäältä naputtelen vaikka muuta väitän.
No sullahan se tarve oli. Jos nyt valehtelet, sinä siinä häviät.
Vierailija kirjoitti:
Julkaissut siis uuden storyn instassa. Autossa menossa kotia kohti.
Bojcin uusi stoori. 💚 Onneks haki Jeretoniinit Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari sillä jäi päälle toi, en kestä. Krisistä huomaa et valveilla on oltu viideltä aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko 31-vuotias? :D
ylänuoli: olen
alanuoli: muun ikäinen
Ei hitto xD Aidon salaliittoteoria kasvaa, kun on vain yksi 31-vuotias palstalla xD
Annetaan nyt oikeasti Aidon olla, eikä lisätä vettä lisää myllyyn.
Pakko antaa sekä Joker Outille että Käärijälle 10 pistettä täydellisestä katoamistempusta!
Nehän on kadonneet eilisen keikan jälkeen kuin pieru Saharaan, vaikka jätkiä on metsästetty palstalla kissojen ja koirien kanssa somea hyväksi käyttäen. Itse asiassa koko keikkaviikon jätkät pysyivät yllättävän hyvin piilossa uteliailta faneilta keikkojen välisenä aikana.
Miten tää on edes mahdollista, Suomi on pieni maa.
https://www.tumblr.com/casthefallenangel/729261153689223168?source=share
Tässä hieno esimerkki upeasta eturivilästen käytöksestä. Olen oikeesti ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Kun osaa käyttäytyä, saa sille myös vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kaivannut näitä Boitsun höpsöjä stooreja. 💚 Toivotaan, ettei tule enää mitään uusia kohuja niin, että joutuisi taas pakenemaan sosiaalisesta mediasta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei edes pörröttänyt B:n hiuksia tai mennyt koskemaan. Esim. Twitterissä näiden videoiden alle tullut kommentteja, et oisin pörröttänyt sen hiuksia tms., joten kaikki fanit ei varmasti käyttäytyisi samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hieno esimerkki upeasta eturivilästen käytöksestä. Olen oikeesti ylpeä.Kun osaa käyttäytyä, saa sille myös vastinetta.
Niinpä, juuri näin. On varmasti myös Blle hieno kokemus! Se oli myös hienoa silloin, kun K veti Kaivarilla yleisön seassa. Videot oli täynnä kommentteja ulkkiksilta, että miten tuo on edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Apua millaiseksi tämä ketju on mennyt tänään. Muualla somessa fiilistellään keikkoja ja kaikkea materiaalia mitä saatiin innolla ja rakkaudella ja täällä on tämmöinen meininki. Ei voi ymmärtää.
Just ajattelin ihan samaa, ei viddu mitä vääntämistä kohta 12 tuntia tänään. Taitaa jollakin/joillakin olla aika kova NT-kankkunen päällä. Missä kaikki kiva fiilistely. Vain onko kaikilta tolkun ihmisiltä mennyt viime viikolla kaikki mehut. Ei sillä, että täällä kukaan viihtyykään, kun on jollain jäänyt jankkauslevy pahasti päälle🙄 Toivotaan, että tästä vielä noustaan hyviin fiiliksiin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ei ole enää mitään mitä odottaa, hiipuu osalla varmasti fanitus. Lahjoja antaneet odottavat vielä hetken, bongaavatko niitä, sit, heistä osalla, siinä se.
Osalla joo.. Minun JO-fiksaationi purkautui logomolla. Oli hyvä show, mutta en vain ole päässyt musiikkiin kiinni. Ehkä on aika irrottautua :) Mutta hei, se on elämää, mielenkiinnon kohteet vaihtuvat ja muuttuvat
Se uus biisi oli ihan ookoo Franz Ferdinand tyyliä ja sit 2-3 ihan ookoota. Mut liian paljon laivabuffetmaista taustatilutusta
On siinäkin analyysi. Mitähän sä teet tällä palstalla? Shippailu kiinnostaa vaikka bändin musa on mielestäsi noin jäätävää?
Ketjusta puuttuu kokonaan bändin musiikin analysointi tai ylipäätään puhe JOn musiikista. Kävin äkkiseltään läpi satoja ketjun kommentteja, mutta yhdessäkään ei puhuttu mitään edes tästä uudesta sinkusta. Kaikkea muuta kyllä on analysoitu pikkutarkasti ja moneen kertaan.
Sille oli oma ketju ja ihan hyvä ketju olikin. Kymmeniä sivuja aiheesta kunnes eräänä päivänä pim ja se oli poistatettu.
Ei anna lainata, mutta multa ei kysynyt siis Jokrujen tyyppi.