Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105841/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito kirjoitti:

Toi 31-ikähomma ei ole mun vääntöä.

Todista se. Muuten en usko sua.

Jos valvot sen takia ens yönä 3-4:ään niin voin yrittää. Tää huijariraportoijahan ei edes yritä

Vierailija
105842/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei ole enää mitään mitä odottaa, hiipuu osalla varmasti fanitus. Lahjoja antaneet odottavat vielä hetken, bongaavatko niitä, sit, heistä osalla, siinä se.

Tässähän on vaikka mitä, mitä voi odottaa! Keikat alkaa ensi viikolla taas. Kn Euroopan kiertue lähestyy ja manifestoin Lontoon spessuvieraan sinne vetämään sunny side of Londonin. Yes Yes ja sit on meidän Jerellä synttärit sopivasti.

No tuleehan se. Aivan varmasti tulee. Special quest. Kuka muu se voisi olla?

Ja samalla juhlivat K:n 30-vuotispäivää.

Tommy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105843/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei ole enää mitään mitä odottaa, hiipuu osalla varmasti fanitus. Lahjoja antaneet odottavat vielä hetken, bongaavatko niitä, sit, heistä osalla, siinä se.

Tässähän on vaikka mitä, mitä voi odottaa! Keikat alkaa ensi viikolla taas. Kn Euroopan kiertue lähestyy ja manifestoin Lontoon spessuvieraan sinne vetämään sunny side of Londonin. Yes Yes ja sit on meidän Jerellä synttärit sopivasti.

No tuleehan se. Aivan varmasti tulee. Special quest. Kuka muu se voisi olla?

Ja samalla juhlivat K:n 30-vuotispäivää.

Må en kyllä usko tähän, eiks ne oo siellä Thaimaassa? On varmasti se Tommy

Eiköhän Tommy ole Virossa. Jokerit on kerran toukokuussa maininnut Thaimaan reissusta, ja sen jälkeen siitä täällä onkin vouhkattu.

Olisi kyllä ollut huippua, jos K olisi ollut mukana JO Thaimaan reissulla. Tulis taas hauskaa matkailukontsaa ja häröilyä. Mut tuskinpa on menossa, kun justhan se vasta oli lomalla siellä, ja lokakuussa muutenkin Euroopan kiertue ja muita keikkoja.

Olisi ollut? Eihän sitä ole vielä edes pidetty.

Vierailija
105844/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: oletko 31-vuotias? :D

ylänuoli: olen

alanuoli: muun ikäinen

Aah, nerokasta!

Vierailija
105845/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla joo.. Minun JO-fiksaationi purkautui logomolla. Oli hyvä show, mutta en vain ole päässyt musiikkiin kiinni. Ehkä on aika irrottautua :) Mutta hei, se on elämää, mielenkiinnon kohteet vaihtuvat ja muuttuvat

Se uus biisi oli ihan ookoo Franz Ferdinand tyyliä ja sit 2-3 ihan ookoota. Mut liian paljon laivabuffetmaista taustatilutusta

On siinäkin analyysi. Mitähän sä teet tällä palstalla? Shippailu kiinnostaa vaikka bändin musa on mielestäsi noin jäätävää?

Ketjusta puuttuu kokonaan bändin musiikin analysointi tai ylipäätään puhe JOn musiikista. Kävin äkkiseltään läpi satoja ketjun kommentteja, mutta yhdessäkään ei puhuttu mitään edes tästä uudesta sinkusta. Kaikkea muuta kyllä on analysoitu pikkutarkasti ja moneen kertaan.

Vierailija
105846/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on muuten todella hienoa, että vaikka Markin stoorilta näkee, kuinka paljon porukkaa tuolla baarissa on ollut, en oo törmännyt yhteenkään kuvaan! En fani kuvaan, enkä salakuvaan.

Niin hyvä juttu, Suomi on <3. Mä en oikein lämmennyt joihinkin faneihin UK: ssa. Menivät boitsujen iholle kuvaamaan ja heittämään painostavaa, muka vitsikästä juttua. 

Vierailija
105847/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito kirjoitti:

Jos valvot sen takia ens yönä 3-4:ään niin voin yrittää. Tää huijariraportoijahan ei edes yritä

Joo. Mihkä sovitaan treffit. Oon aina siihen aikaan hereillä.

Vierailija
105848/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaas tähän väliin tämä hieno videoeditti, nauroin:

https://www.tumblr.com/khihi/729260530315968512/id-like-to-apologise-to…

Repesin 🤣

Vierailija
105849/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa jos Kärtsäri ja Behm rakastuisivat.

Vierailija
105850/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla joo.. Minun JO-fiksaationi purkautui logomolla. Oli hyvä show, mutta en vain ole päässyt musiikkiin kiinni. Ehkä on aika irrottautua :) Mutta hei, se on elämää, mielenkiinnon kohteet vaihtuvat ja muuttuvat

Se uus biisi oli ihan ookoo Franz Ferdinand tyyliä ja sit 2-3 ihan ookoota. Mut liian paljon laivabuffetmaista taustatilutusta

On siinäkin analyysi. Mitähän sä teet tällä palstalla? Shippailu kiinnostaa vaikka bändin musa on mielestäsi noin jäätävää?

Ketjusta puuttuu kokonaan bändin musiikin analysointi tai ylipäätään puhe JOn musiikista. Kävin äkkiseltään läpi satoja ketjun kommentteja, mutta yhdessäkään ei puhuttu mitään edes tästä uudesta sinkusta. Kaikkea muuta kyllä on analysoitu pikkutarkasti ja moneen kertaan.

No et ole kyllä kovin tarkasti jaksanut lukea, sori vaan.

Vierailija
105851/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On puhuttu, mutta täällä keskustelu etenee niin nopeasti ja aiheet vaihtuu samankin sivun kohdalla niin monta kertaa, että et varmaan ole niitä vain huomannut. Plus joskus poistelija innostuu poistamaan kaikenlaista, niin sekin saattaa olla syynä.

-eri

Vierailija
105852/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ne villasukat. Miksei missään ole näkynyt niitä. Muita fanien tekemiä lahjoja kylläkin. Suomesta piti tulla kassikaupalla villasukkia!

Mä kans mietin menikö mun neulomuskassi perille Logomossa. Joku sen henkilökunnasta otti ja jonnekin vei. Olisi kiva jos menisi perille, se on sitten eri juttu käyttääkö vai ei. Ainakin siinä on nimi, jos jää jonnekin pyörimään.

Sinun nimesi? Vai saajan? 🙂🙂🙂

Saajan nimi, vaikka en usko, että lähettävät perässä, jos kassi jää Logomolle pyörimään. Itse haluan olla tuntematon 🙂ilmeisesti pitäisi lahjat antaa lavalle, kun muu perille toimittaminen on näin hankalaa.

Vierailija
105853/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: oletko 31-vuotias? :D

ylänuoli: olen

alanuoli: muun ikäinen

Ei hitto xD Aidon salaliittoteoria kasvaa, kun on vain yksi 31-vuotias palstalla xD

Joku kävi nopeaan painamaan toisenkin nuolen ylös! Toi on muuten totta, että ei heitä voi hirveän monta tässä noin 20-40 hengen porukassa olla :D

Vierailija
105854/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat voisivat esitellä pari kommenttia, joissa sanotaan jotakin järkevää ko. yhtyeen musiikista. 

Vierailija
105855/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito kirjoitti:

Samaan ketjuun Kaksplussalle. Mutta mut pitää ekana vakuuttaa siitä, ettet saa unta _tuon takia_. Alku ei ainakaan vaikuta mupaavalta kannaltasi.

Vierailija
105856/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli näistä lahjoista ja nimistä mieleen, että kun Kn merch kojulle oon joskus vienyt jotakin, niin lahjan eteenpäinviejä on kysynyt mun nimeä.

Vierailija
105857/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli näistä lahjoista ja nimistä mieleen, että kun Kn merch kojulle oon joskus vienyt jotakin, niin lahjan eteenpäinviejä on kysynyt mun nimeä.

Awww Multa ei kysynyt. Mut mä vaan tuuppasin pussukan sille, koska samalla piti mennä

saamaan hyvä paikka ja oli kiire!

Vierailija
105858/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat voisivat esitellä pari kommenttia, joissa sanotaan jotakin järkevää ko. yhtyeen musiikista. 

Mulla ei ainakaan ole aikaa lähteä käymään läpi yli 100 000 kommenttia sun takiasi, kiitos vain. Etsi itse. Olen itse osallistunut keskusteluun JO:n musiikista, niin tiedän kyllä, että sitä on täällä käyty.

Vierailija
105859/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on muuten todella hienoa, että vaikka Markin stoorilta näkee, kuinka paljon porukkaa tuolla baarissa on ollut, en oo törmännyt yhteenkään kuvaan! En fani kuvaan, enkä salakuvaan.

Niin hyvä juttu, Suomi on <3. Mä en oikein lämmennyt joihinkin faneihin UK: ssa. Menivät boitsujen iholle kuvaamaan ja heittämään painostavaa, muka vitsikästä juttua. 

Joo, ja inhoan sitä, kun artisteja hyppyytetään kuin sirkusapinoita sanomaan ja tekemään juttuja somea varten, mitä mm. UK:ssa tehtiin paljon. Täältä tullut vastaan lähinnä ihan tavallisia fanikuvia ja videoita keikoilta.

Vierailija
105860/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito kirjoitti:

Samaan ketjuun Kaksplussalle. Mutta mut pitää ekana vakuuttaa siitä, ettet saa unta _tuon takia_. Alku ei ainakaan vaikuta mupaavalta kannaltasi.

En asu Suomessa, eli tohon aikaan ei kyllä yleensä vielä nukuta.

Ketju on lukittu.