Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käärijä ja Bojan fiilistelyketju. T. ap
ps. matskua on nyt enemmän kuin tarpeeksi...
Mitähän tossa B:n tarinassa sanotaan, harmi kun ei osata sloveniaa😅 jotain kre motomoo se siinä hokee
Vierailija kirjoitti:
Tuo Matti-video on niin päätön, että Kärtsä voisi sen melkein postata jos se olisi jonkun stooreissa myös. :D Kun miettii että postasi Grindr hiton Mayheminkin.
Mitähän Matti haluais?
Hei, miten ne meidän joukkohäät? Lähtikö pojat hakemaan hääpukuja ja naimisiin meneviä perheenjäseniään? Kai ne tulee pian takaisin???
Mä oon huomanut miten vapautunut B on ollut k:n kanssa ja miten sen estot on lähtenyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tarvinnut miettiä Joksujen lentoreittejä, jos olisi älynnyt katsoa Deanin instan NT-kohokohtia aiemmin. He lensivät viime sunnuntaina Italiasta (luultavasti Venetsiasta) Tukholmaan. Menivät bussilla Osloon ja tulivat Oslosta takaisin Tukholmaan junalla ja lensivät sitten Helsinkiin. Tänään aamulla he lensivät ensin Tukholmaan ja sieltä Italiaan (luultavasti Venetsiaan). Varmaankin noin on ollut kustannustehokkain matkustaa, koska eihän tuossa muuten ole mitään järkeä.
Tuo on siis Deanin matkustussuunnitelma ja hän lensi Irlannista Tukholmaan.. Bändi lensi Zagrebista Osloon lauantaina. Tieto löytyi jonkun crewn jäsenen instasta, muistaakseni Kikin.
Vanhaa tietoa. Missä he ovat nyt?
Näistä gifeistä tulee mieleen...ajatuksia
https://www.tumblr.com/khihi/729264181750251520?source=share
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huomanut miten vapautunut B on ollut k:n kanssa ja miten sen estot on lähtenyt
Ja tää tapahtuu molempiin suuntiin. K on ollut tosi valoisa jotenkin nyt Bn kanssa ollessaan. Ja se mustavalkokuva heistä sen pöydän ääressä, en oo nähnyt Kta sen oloisena pitkään pitkään aikaan. Musta tuntuu että nää on toistensa hengähdystauko.
Rakkaudella Aidolle💖
Aito rakas, mikä ihme sua oikein vaivaa?
Murjot ja moukaroit meidän rakasta laivaa!
Joskus neulot sukkia ja kiltteydellä loistat,
Sit taas kiusaat ja rumaa jankkausta toistat,
Laivassa on kyllä tilaa sullekin olla,
vaikka käytös on välillä tasan nolla,
Teit upeat lahjat kaikille jokereille,
Voisitko olla myös armollinen meille?
Hengitä ja pysähdy kun tunteisiin menee,
Laske sataan ja mee vaikka ulos kävelee,
Saat mua ihan vapaasti haukkua ja vihata,
Mut lupaan et se ei sun oloa helpota,
Sun sydän on raskas ja taakallas painoo,
Kun pitää syytöntä Tarotarta ja ruusurouvaa vainoo,
Kukaan ei tiedä mikä on totta ja varmaa,
Sinuna pikkusen varoisin pahaa karmaa,
Yritä vähän kevyemmin ja huumorilla ottaa,
Tiedän että rakastat Bojanii ja inhoot pottaa,
Ymmärrän et hyökkäys on paras puolustus,
täs on kuitenki sulle yks hyvä opetus:
"Etsi aina elämässä kaunista ja hyvää,
Silloin kannat sydämessä onnen kultajyvää,
Aiheutat meille suurta murhetta ja huolta,
Yritä joskus katsoa asian valoisampaa puolta,
Tosielämässä sulla voi olla huolta ja surua,
Harva jaksaa tukea noin vihaista murua,
Elämässä ei oo liikaa hyvyyttä ja rakkautta,
Jaksetaanko me muut sua kohta enää tukea?
Luottamus on joskus kuin haurasta lasia,
Ja viha ja pelko on sama asia,
Mitä ihmettä sä koko ajan pelkäät?
Demoneitako vaan ympärilläsi näät?
Ei oo liian myöhästä opetella käyttäytyy,
Hymy huulessa laivankannella näyttäytyy,
Leila💖
Vierailija kirjoitti:
Näistä gifeistä tulee mieleen...ajatuksia
https://www.tumblr.com/khihi/729264181750251520?source=share
Umazane misli?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tossa B:n tarinassa sanotaan, harmi kun ei osata sloveniaa😅 jotain kre motomoo se siinä hokee
Nyt mä sen selvitin "gre motor mov"= moottori liikkuu / the engine is running. Eli varmaan joku muotoilu et täällä mennään eteenpäin kotia kohti 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Matti-video on niin päätön, että Kärtsä voisi sen melkein postata jos se olisi jonkun stooreissa myös. :D Kun miettii että postasi Grindr hiton Mayheminkin.
Mitähän Matti haluais?
Paha sanoa tuntematta ihmistä, mutta yllättyisin suuresti jos pahastuisi. Kärtsähän toki hänet tietää ja osaa arvioida pahastuisiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Matti haluais?
Paha sanoa tuntematta ihmistä, mutta yllättyisin suuresti jos pahastuisi. Kärtsähän toki hänet tietää ja osaa arvioida pahastuisiko.
Matti itkisi varmaan aivan kuten Bojan aina, kun Kärtsä se vaan jakaa shippijuttuja. Eiku.
Vierailija kirjoitti:
THE casual nöpötys, vai pitäisikö tälle lanseerata jo joku uusi termi? 😳
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=LM71johv6KeUP…
Jesus Maria🙈🤩
Mä en kestä, sekä Kris että Nace on jakaneet stooreissaan jonkun tekemän "Which moment from Nordic Tour"-kyselyn ja tuloksensa. Taisivat kyllä kaikki pojat tykätä reissusta, ihanaa!
Nämä ukothan antavat itsestään julkisuuteen vain ja ainoastaan sen, mitä itse haluavat julkisuuteen, ei mitään muuta. Joitain hassuja videoita keikkabussista ja fanit on onnesta soikeina.
Suurin osa tämänkin ketjun sisällöstä on pelkkää mielikuvituksen tuotetta.
Oon huomannut,että B on menettänyt seuraajia ennen tilin poistamista hänelle oli 202k ja kun avasi tilin uudelleen 201k ja nyt on vain 200k
Vierailija kirjoitti:
Aito kirjoitti:
Toi 31-ikähomma ei ole mun vääntöä.
Todista se. Muuten en usko sua.
Musta tuntuu siltä, että kyseinen henkilö räyhää eri ketjuissa niin paljon ja siksi ei edes muista kaikkea kirjoittamaansa tai sitten vaan valehtelee. Hänhän on räyhännyt ainakin 17 tuntia putkeen. Multa olisi jo turnauskunto loppunut.🙈 Ihmeen sitkeä ja jaksavainen tyyppi, huh. Toivottavasti Aito hakee johonkin tosi-tv ohjelmaan, lupaan katsoa.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakkeko silloin jotkut sanoivat, että K seura B:lle ei olisi hyvää ja nytten hän hehkuu ja onnellinen
Niin onnellinen ja hymyilevä B K:n seurassa🥰 Sitä jeretoniini teettää. Tiinatimanttinenkin kommentoinut, että K yksi universumin mukavimmista ja parhaista ihmisistä.
Tiinatimanttinen näyttää aika auliisti roikkuvan K:ssa noissa kuvissa yleensä. No kai roikkuisin minäkin, jos olisi mahdollisuus.
🤦🤦🤦