Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas iloinen fiilistely vaihtuu tän yhden kilipään ragettamiseen ja trollaamiseen. Häpeäisit.
Toivottavasti väsyy nopeammin kuin viimeksi. Tais kilahdella täällä melkein viikon putkeen :(
Olin juuri kysymässä että kuinka kauan viimeksi kesti. Miten mielialat voi vaihdella noin rajusti samalla ihmisellä 🤔
Koska hänellä on selvästi mt-ongelmia. Bipolaarinen on mun veikkaus ja nyt maaninen vaihe taas menossa.
Näihin ei auta lääkitys? Vai ilman lääkitystä olevat oireilee näin ja joku asia laukaisee sitten maanisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin läsnä yöketjussa, mutta en ole se agentti. Kyllä siellä oli monta kirjoittajaa paikalla. Älkää aina olko niin kyynisiä ja skeptisiä! Eihän siellä mitään sen kummempaa edes tapahtunut! Mulle riittää että K&B on saaneet viettää kunnolla aikaa keskenään. Ja tykkäävät toisistaan. Se on enemmän kuin tarpeeksi!! 💙💚
No, eivät viettäneet mahdollisesti viime yönä yhtään hetkeä kaksistaan. Vaikka se agentti raportoi, miten ovat sohvalla KAHDEN. Ja juttelevat ja osaavat välillä olla myös hiljaa. Ja Jeren englantikin sujui todella hyvin.
Minusta tuollaisen kirjoittelu, keksien ihan omasta päästään, ja ilmeisesti kirjoittaen myös täysin kritiikittömästi omaa paskaansa uskovien kommentit, kertoo henkisesti aika häiriintyneestä ihmisestä.Joku keksii stooria ja valehtelee. Jonkinlainen pätemisen tarve, eikä ansaitse olla tässä ketjussa.
Jep, ja se on Tarotar, RR, Leila
Krapulainen kaksvitonen olen. 😂
Ja myös hengenpelastaja ja palstan kunniajäsen.,🙂
??
Niin, tuollalailla taisi yöllä itsestään ketjussa kirjoittaa muka ketjua seuraavana palstalaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä huvittavaa lukea monta sivua spekulointia omista teksteistä, kun faktaksi olen aamuyöhön asti siellä ollut ja niin hulluksi en ole tullut, että näkisin omiani edes kännissä. Jos keksisin asioita niin kyllä siellä ois kuulkaa pussailtu ja tehty vaikka mitä muuta jännää. Nyt kahvii.
Hei, muistatko enää juttua joka sun piti kertoa, mutta et voinut, koska olisit joutunut paljastamaan missä olet? Ja pyysit muistuttamaan myöhemmin.
Niin joo, mikä tämä juttu oli?
Vierailija kirjoitti:
Eilinen gallup:
VIELÄKÖ SHIPPAAT-gallup!
Eli jos shippaat poikia edelleen parhaimpina ystävinä, platonisena bromancena tai mahdollisesti jonain suurempanakin, peukku ylös.
Jos pidät poikia hyvinä kavereina, jotka vetävät fanserviceä ja yhteydenpitokin tulee olemaan vain satunnaista NT:n jälkeen.
ylös 118
alas 3
Todellakin shippaus jatkuu ja uusia aaltoja kohti!
Rakas 007, laita sitä raporttia sitten jossain vaiheessa kun on hyvä hetki! Olin läsnä yöllä ja tiedän ettet ollut Leila! Eikä muutenkaan ole mitään syytä olla uskomatta sua! 💙💚 BS HKI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen keikalla mutta takana ja katoin nyt vasta pätkiä demonihuudosta. Tämän nähtyäni ymmärrän, mitä siellä lavan edessä kiljuttiin, kun Bojan katosi näkyvistä ja Jan asteli keskemmälle:
https://twitter.com/siitviis/status/1705327935798776175/mediaViewer?cur…
Onko toi mies todellinen 🥵🥵🥵
Toi "huutohan" siis tulee nauhalta.
Tuleeko? Se on erilainen joka kerta.
Jokaisella keikalla oli dblmittaus. Turussa huudettiin kovempaa kuin Helsingissä. Tampereen tulos ei ole tiedossa.
On tiedossa. JO:n IG.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen keikalla mutta takana ja katoin nyt vasta pätkiä demonihuudosta. Tämän nähtyäni ymmärrän, mitä siellä lavan edessä kiljuttiin, kun Bojan katosi näkyvistä ja Jan asteli keskemmälle:
Onhan se vaikea uskoa, mutta näin Bojanin eilen läheltä. Todellinen on! Ja olen täällä hehkuttanut koko kevään, että B on jumalainen ja taivaallinen. Eilen totesin, ettei se ollut yhtään liioiteltua! Sanat ei riitä kuvaamaan tuota miestä!💕💖🔥
Lyhyenläntä rumahampainen törösuu , jolla silmät lähekkäin. 😂
Ja suunsa menee hymyillessä vinksin vonksin ja hevosen ikenet.
T.mr finland tuomari
Jos pidetään kaikki nyt taukoa palstasta ja palataan myöhemmin, vaikka vasta illemmalla? Jos jankkaaja sitten olisi rauhoittunut? Ei tunnu nyt loppuvan tää sekoilu.
Mulla onneksi nyt muuta hommaa niin täytyy pistää palsta kiinni. Katsellaan illemmalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Leilan kimppuun hyökkääjä se sama joka hyökkäsi RR:n kimppuun?
Moi Leila!
En ole Leila. Sori, pilata sun illuusiosi, not!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä Leila pelastaa sun nahkaa. Kolme kertaa sama kaava; kyseessä on yksi ja sama valehtelija.
Näin satunnaisena palstan lukijana kovasti ihmettelen, miten voi anonyymi keskustelupalsta mennä näin tunteisiin. 🙄
Tätä minäkin ihmettelen. En ole aiemmin osunut paikalle, kun kyseinen henkilö on riehunut. Nyt kun tämän näkee itse, ei ole ihan normaalia reagointia. Huolestuttavaa.
On väärin antaa lukijan ymmärtää jotain, mitä ei ole. Se suututtaa.
Herää kysymys, miksi ylläpidetään ketjua joka perustuu suurelta osin valehteluun ja epärehellisyyteen. Onko tässä mitään järkeä. Tuollaiset leilat pilaavat ketjun. Kuka haluaa enää olla Valehtelijoiden klubissa?
T:Eri
Hei hei vain "eri" 😂😂😂 olet tuo kusetus-jankkaaja, ja nyt olet itsekin valehtelija! Olet itsekin kusettaja! 😂😂😂
Ei se ole. Se on joku eri kirjoittaja.
t. Aito
Allekirjoitatte samalla kaavalla. Olette sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä trollaat! Eihän se koskaan edes kuulosta samalta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella keikalla oli dblmittaus. Turussa huudettiin kovempaa kuin Helsingissä. Tampereen tulos ei ole tiedossa.
Onhan se tiedossa ja Tampere voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas iloinen fiilistely vaihtuu tän yhden kilipään ragettamiseen ja trollaamiseen. Häpeäisit.
Toivottavasti väsyy nopeammin kuin viimeksi. Tais kilahdella täällä melkein viikon putkeen :(
Olin juuri kysymässä että kuinka kauan viimeksi kesti. Miten mielialat voi vaihdella noin rajusti samalla ihmisellä 🤔
Koska hänellä on selvästi mt-ongelmia. Bipolaarinen on mun veikkaus ja nyt maaninen vaihe taas menossa.
Näihin ei auta lääkitys? Vai ilman lääkitystä olevat oireilee näin ja joku asia laukaisee sitten maanisuuden?
On siihen lääkitystä, mutta se pitää ottaa, jotta siitä on apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tiedossa. JO:n IG.
Ja tuossa aiemmin puhuttiin siis Demoni-huudosta, ei scream as loud as you canista.
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken lukemassa plussan ketjua. Ihana ja hauska tunnelma ollut siellä aamuyöstä. Kiitos paljon raportoijalle. Fiilis on tällä hetkellä uskomaton, vaikka en edes päässyt yhteenkään konserttiin. Seuraavalla kerralla sitten. Nyt sitten analysoidaan täällä mikroilmeitä, liikkeitä, vaatteita jne. seuraavaan keikkaan asti.😂😅
Materiaalia riittää reilusti Jouluun asti ja mitä kaikkea vielä tapahtuukaan, kun B:kin on takasin Instassa :)
Vierailija kirjoitti:
Rakas 007, laita sitä raporttia sitten jossain vaiheessa kun on hyvä hetki! Olin läsnä yöllä ja tiedän ettet ollut Leila! Eikä muutenkaan ole mitään syytä olla uskomatta sua! 💙💚 BS HKI
BS Hki? Bullshit Hesa? Mitä, aika osuva nimimerkki tällä yhdellä Leilan persoonista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Leilan kimppuun hyökkääjä se sama joka hyökkäsi RR:n kimppuun?
Kyllä on, Leila on nyt hänen kolmas vainonsa kohde. Toiselta palstalta onnistui ajamaan pois yhden nimimerkillisen, syytösten kaava täysin sama.
Luin baariraportoinnin aamulla, eikä tullut mieleenkään että olisi feikkiä. Mutta nyt toki tulee vähän epävarma olo, että olenko näin helppo? Ja huono fiilis muutenkin upean viikon päätteeksi. Itse uskoisin pikemminkin, että kontenttia olisi tullut, jos olisivat matkalla ja tolpillaan. Mutta niin tai näin, mikä mahtava kokemus tämä on ollut! <3
Tämä palsta ei ole ainoa, jossa ihku on mainittu. Niin myös jodelissa ja Discordissa useampaan kertaan. Pilkkuun asti on kuulemma oltu suunnilleen. Härtsä kyllä sopivasti päivitti instaansa muutama minuutti sen jälkeen, kun palstalainen oli kertonut näiden lähteneen ihkusta.
Ihanasti kirjoitettu 😊
2h48minuuttia elää ja voi hyvin! Nämä positiiviset muruset tulee jossain kohtaa taas yllätämään touhuillaan ja toivottavasti Baby Koalakin vielä jossain vaiheessa nähdään omassa Boitsussa roikkumassa 😊