Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105121/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset sinulle 007, mulla ainakin oli yöllä hauskaa ja jännää raportti-postauksia seuratessa. Sanoit, että sulla jäi vielä jotain kerrottavaa, et kertonut niitä ettei paikka paljastu, mutta lupasit kertoa jälkeenpäin. Kerro nyt aamulla ne loputkin, nyt ei enää ole pelkoa stalkkereista.

Vierailija
105122/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Boitsu. Ikävä tulee. 💕🥺

https://twitter.com/kiuruthings/status/1705361986588922213?t=TMZInfOvB7…

Kuinka paljon muruilla tulee ikävä toisiaan 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105124/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas iloinen fiilistely vaihtuu tän yhden kilipään ragettamiseen ja trollaamiseen. Häpeäisit.

Toivottavasti väsyy nopeammin kuin viimeksi. Tais kilahdella täällä melkein viikon putkeen :(

Vierailija
105125/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen gallup:

VIELÄKÖ SHIPPAAT-gallup!

Eli jos shippaat poikia edelleen parhaimpina ystävinä, platonisena bromancena tai mahdollisesti jonain suurempanakin, peukku ylös.

Jos pidät poikia hyvinä kavereina, jotka vetävät fanserviceä ja yhteydenpitokin tulee olemaan vain satunnaista NT:n jälkeen.

ylös 118

alas 3

https://www.vauva.fi/comment/67358645#comment-67358645

Vierailija
105126/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. No olihan se odotettavissa että jonkinlaiset laskut tänään tulee. Nimimerkkijankkari voisit kyllä vetää vähän happea välillä, itse olet nyt väärässä.

Ite luin äskön tuon plussan ketjun läpi ja no olihan käänteitä. 😅

Ja sitten rupesin miettimään että mitä sitte ootetaan? Kärtsän ulkomaankiertuetta? Oliko ne Joksut sillon jossain muualla (millon ne oli siellä Thaimaassa ja oliko se jo varma juttu vai vaan että mennään sinne joskus syksyllä)? Ehtiskö ne (tai edes yks tietty niistä) käymään jollain Kärtsyn keikalla?

Vaikea uskoa, etteivät enää tapaisi, kun tulevat niin hyvin juttuun ja ovat hyviä ystäviä keskenään. Mutta molemmilla oma ura ja elämä eli omaa fanitusta ei voi näiden kahden varaan pelkästään laskea. Itse odotan K:n syksyn kiertuetta, linnan juhlia (!) ja sekä fiilistelyä kaiken mielenkiintoisen ympärillä.

Sama. Olispa hienoa jos K pääsis käymään Sloveniassa, nyt kun B on ollut jo kahdesti Suomessa. Vois vierailla Jokereiden keikalla. Osaisikohan slovenialainen yleisö ccc:n sanat yhtä hyvin kuin me Jokereiden biisit :D

K kyllä siinä keikan jälkeisenä livessä kommentoikin, että aikoo vierailla Sloveniassa. Heitti sitten tapansa mukaan jotain, että sit kun hänellä on rahaa tms, mutta kuulosti kyllä ihan vakavalta vastaukselta se, että on menossa.

Vierailija
105127/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somehiljaisuus alkoi sopivasti saunomisen ja kippistelyjen jälkeen, niin olettaisin että ovat lähteneet klo3 jälkeen helsinki-vantaalle? Se ois looginen aikataulu tohon Ljubljanan koneeseen. En tiiä missä välissä ne olis ehtinyt Tampereen baareihin? Kenelläkään ei oo sisältöä enää sieltä ainakaan ollut, vai onko todisteita?

Ihan samaa mietin. Missä kaikki fanikuvat Tampereen kaduilta ja baarista? Eiks pojat sanoneet olleensa tosi väsyneitä jo Logomon jälkeen? Tuskin on ollut kiinnostusta painaa Tampereen yössä, kun kotiinpaluu odottanut jo aamulla. Rento saunominen on riittänyt B & K:lle, onneks gf ei oo varmaan samaan saunaan sentään tunkenut mukaan.

Lähtivät n. klo yhden jälkeen Olympiasta, joten kyllä siinä pari tuntia ehti baarissakin notkua, vaikka aamukoneella olisivat lähteneet.

Viiteen asti Tampereen yössä päissään? Ehkä ne eivät kuitenkaan lähteneet aamu seiskalta.

Vierailija
105128/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sieltä jossain vaiheessa tule viime öisistä bileistä materiaalia, tai sitten ei ja se ehkä kertoo, että on ollut liian kiire pitää hauskaa, mikä ei kuulosta huonolta jutulta. Näitä ihku havaintoja on muuten tippunut aika paljon.

Missä on ihku-havaintoja? Sun päässäsi, Leila?

Rauhoitu rakas ihminen. Ei ole mitään hätää. Kuuntele tubesta vaikka JO joku keikka tähän väliin.

Vierailija
105129/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kysellä eilen, nähtiinkö pojilta karaokevetoa Ihkussa? Vai keskittyivätkö vain toistensa seuraan ja yhdessäoloon?

Vierailija
105130/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä huvittavaa lukea monta sivua spekulointia omista teksteistä, kun faktaksi olen aamuyöhön asti siellä ollut ja niin hulluksi en ole tullut, että näkisin omiani edes kännissä. Jos keksisin asioita niin kyllä siellä ois kuulkaa pussailtu ja tehty vaikka mitä muuta jännää. Nyt kahvii.

Älä välitä. Täällä on kyllä ihan uskomatonta porukkaa. Kiitos raportista, johon minä ainakin täysin uskon. Ei ollut yhtään epäilyttävä. Teki kyllä todella onnelliseksi kuulla, että enimmäkseen halusivat olla kaksin ja kemiaa on heidän välillään myös vapaa-ajalla.

Miksi 13 peukuttaa tätä!!!! Kun ovat ilmeisesti lähteneet yöllä Helsinkiin koneeseen, eikä mikään tuosta pidä paikkaansa? Miten se, että joku valehtelee, tekee sut onnelliseksi?

Lyö sitten itse todisteita tiskiin, että olisivat lähteneet. Tartte sitte huudella ja vääntää koko aamun 🙄

Vierailija
105131/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Olipa hieno viikkoja ihana nähdä JO ja B&K livenä. Jäi niin hyvä fiilis. Tämän halusin tulla tänne vaan kertomaan :)

Vierailija
105132/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä huvittavaa lukea monta sivua spekulointia omista teksteistä, kun faktaksi olen aamuyöhön asti siellä ollut ja niin hulluksi en ole tullut, että näkisin omiani edes kännissä. Jos keksisin asioita niin kyllä siellä ois kuulkaa pussailtu ja tehty vaikka mitä muuta jännää. Nyt kahvii.

Älä välitä. Täällä on kyllä ihan uskomatonta porukkaa. Kiitos raportista, johon minä ainakin täysin uskon. Ei ollut yhtään epäilyttävä. Teki kyllä todella onnelliseksi kuulla, että enimmäkseen halusivat olla kaksin ja kemiaa on heidän välillään myös vapaa-ajalla.

Miksi 13 peukuttaa tätä!!!! Kun ovat ilmeisesti lähteneet yöllä Helsinkiin koneeseen, eikä mikään tuosta pidä paikkaansa? Miten se, että joku valehtelee, tekee sut onnelliseksi?

Nyt esitä edes joku fakta, että yöllä on lähdetty Helsingin koneeseen tai vaihtoehtoisesti lopeta möykkäys.

Vierailija
105133/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedet, että ovat menneet tämän aamun klo 7 koneella? Kysyitkö asiaa itse B:tä tai crewlta ja jos et niin miksi uskot sokeasti tälläistä väitettä? Voi olla ihan yhtä totta tai tarua kuten aivan kaikki muukin anonyymi kommentointi.

Vierailija
105134/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen gallup:

VIELÄKÖ SHIPPAAT-gallup!

Eli jos shippaat poikia edelleen parhaimpina ystävinä, platonisena bromancena tai mahdollisesti jonain suurempanakin, peukku ylös.

Jos pidät poikia hyvinä kavereina, jotka vetävät fanserviceä ja yhteydenpitokin tulee olemaan vain satunnaista NT:n jälkeen.

ylös 118

alas 3

https://www.vauva.fi/comment/67358645#comment-67358645

Mikään ei ole muuttunut. Shippaan.

Vierailija
105135/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas iloinen fiilistely vaihtuu tän yhden kilipään ragettamiseen ja trollaamiseen. Häpeäisit.

Toivottavasti väsyy nopeammin kuin viimeksi. Tais kilahdella täällä melkein viikon putkeen :(

Olin juuri kysymässä että kuinka kauan viimeksi kesti. Miten mielialat voi vaihdella noin rajusti samalla ihmisellä 🤔

Vierailija
105136/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin läsnä yöketjussa, mutta en ole se agentti. Kyllä siellä oli monta kirjoittajaa paikalla. Älkää aina olko niin kyynisiä ja skeptisiä! Eihän siellä mitään sen kummempaa edes tapahtunut! Mulle riittää että K&B on saaneet viettää kunnolla aikaa keskenään. Ja tykkäävät toisistaan. Se on enemmän kuin tarpeeksi!! 💙💚

No, eivät viettäneet mahdollisesti viime yönä yhtään hetkeä kaksistaan. Vaikka se agentti raportoi, miten ovat sohvalla KAHDEN. Ja juttelevat ja osaavat välillä olla myös hiljaa. Ja Jeren englantikin sujui todella hyvin.

Minusta tuollaisen kirjoittelu, keksien ihan omasta päästään, ja ilmeisesti kirjoittaen myös täysin kritiikittömästi omaa paskaansa uskovien kommentit, kertoo henkisesti aika häiriintyneestä ihmisestä.

Joku keksii stooria ja valehtelee. Jonkinlainen pätemisen tarve, eikä ansaitse olla tässä ketjussa.

Jep, ja se on Tarotar, RR, Leila

Krapulainen kaksvitonen olen. 😂

Ja myös hengenpelastaja ja palstan kunniajäsen.,🙂

Vierailija
105137/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jankkaaja lopeta!! Ei Leilan ja tämän raportoijan tyylissä edes ole mitään samaa.

Vierailija
105138/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit ilmeisesti Leila: *Sinä jumalainen James bondimme ja Sherlock holmesimme olemme sielumme velkaa💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖*

Olin juhlistanut NT päättymistä ja juonut pari lonkeroa, joo.

Nyt tässä kahvikupin ääressä.

Tämä on tietääkseni fiilistelyä. Ollut jo viisi kuukautta. Ei edelleenkään mikään tieteellinen julkaisu, ei ylen virallinen tiedotuskanava.

Ei tarvitse huolehtia musta, mä pärjään kyllä. Maksan veroni, äänestän vaaleissa, huolehdin eläimet ja lapset jne.

Sorry et mun motto ei ole pyykkivuoren viereen lyyhistyneenä "Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat" vaan "its crazy, its party😜." Nautin joka hetkestä💖.

I want to believe👽

Ja joo, todella tiedostan, että mitään todisteita ei ole, tietenkään, mutta antakaa nyt helvetti vanhan sotaratsun laukata ja piehtaroida NT päättymisen kunniaksi. Kyllä sitä surua, murhetta ja faktaa mahtuu elämään ihan tarpeeksi, lupaan sen.

Rakkautta💖

Leila💖

Tai sit oot vaan typerä valepukkiakka. Osa ois ehkä halunnut jo nukkua, eikä seurata sun paskansuoltoa muka pojista.

Rakas, onko sulla känkkäränkkäpäivä?

Pus, pus! Elämä on laiffii, you know!

En ikinä trollaisi tällaisella asialla, pois se minusta!

Tietenkään.

L💖

Trollasit, saatanan paskapää!!!

Aitohan se.

Vierailija
105139/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokerit puhuivat menevänsä Lappiin siinä ylen haastiksessa jos myös k sanonut lupaavana menemään sloveniaan.

Vierailija
105140/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.