Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen gallup:
VIELÄKÖ SHIPPAAT-gallup!
Eli jos shippaat poikia edelleen parhaimpina ystävinä, platonisena bromancena tai mahdollisesti jonain suurempanakin, peukku ylös.
Jos pidät poikia hyvinä kavereina, jotka vetävät fanserviceä ja yhteydenpitokin tulee olemaan vain satunnaista NT:n jälkeen.
ylös 118
alas 3
Todellakin shippaus jatkuu ja uusia aaltoja kohti!
Shipataan ja seilataan niin stanasti!
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Rakas 007, laita sitä raporttia sitten jossain vaiheessa kun on hyvä hetki! Olin läsnä yöllä ja tiedän ettet ollut Leila! Eikä muutenkaan ole mitään syytä olla uskomatta sua! 💙💚 BS HKI
Sori, kun sä et voi mistään mitenkään tietää, ettei se raportoija ollut Leila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen keikalla mutta takana ja katoin nyt vasta pätkiä demonihuudosta. Tämän nähtyäni ymmärrän, mitä siellä lavan edessä kiljuttiin, kun Bojan katosi näkyvistä ja Jan asteli keskemmälle:
https://twitter.com/siitviis/status/1705327935798776175/mediaViewer?cur…
Onko toi mies todellinen 🥵🥵🥵
Toi "huutohan" siis tulee nauhalta.
Nyt kyllä trollaat! Eihän se koskaan edes kuulosta samalta 🤣
Kuulostaahan. Äänentoistolaitteet vaan eroavat
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh tää eilinen Demoni ja Janin astuminen B:n selän päälle 🥵
https://twitter.com/ootanund/status/1705368019726430320?t=i-2o8UAcKzwt-…
Bllä 100% luotto faneihin. Harvinaista herkkua, rakastan!
Ketjussa on kova meininki, oikein yllätyin, kun tulin sivuille. Jokereitten käynti (vai poistuminen?) sähköisti tunnelman myrskylukemiin.
Ruotsalaiset haukkuu Käärijän uuden kappaleen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen keikalla mutta takana ja katoin nyt vasta pätkiä demonihuudosta. Tämän nähtyäni ymmärrän, mitä siellä lavan edessä kiljuttiin, kun Bojan katosi näkyvistä ja Jan asteli keskemmälle:
Onhan se vaikea uskoa, mutta näin Bojanin eilen läheltä. Todellinen on! Ja olen täällä hehkuttanut koko kevään, että B on jumalainen ja taivaallinen. Eilen totesin, ettei se ollut yhtään liioiteltua! Sanat ei riitä kuvaamaan tuota miestä!💕💖🔥
Lyhyenläntä rumahampainen törösuu , jolla silmät lähekkäin. 😂
Ja suunsa menee hymyillessä vinksin vonksin ja hevosen ikenet.
T.mr finland tuomari
Taitaa olla kateellisten panettelua taas ilmassa heti aamusta.
(Eikä Mr Finland kyllä ole ikinä ollut mikään mieskauneuden huipentuma, naurattaa pelkkä ajatuskin 😅)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä huvittavaa lukea monta sivua spekulointia omista teksteistä, kun faktaksi olen aamuyöhön asti siellä ollut ja niin hulluksi en ole tullut, että näkisin omiani edes kännissä. Jos keksisin asioita niin kyllä siellä ois kuulkaa pussailtu ja tehty vaikka mitä muuta jännää. Nyt kahvii.
Älä välitä. Täällä on kyllä ihan uskomatonta porukkaa. Kiitos raportista, johon minä ainakin täysin uskon. Ei ollut yhtään epäilyttävä. Teki kyllä todella onnelliseksi kuulla, että enimmäkseen halusivat olla kaksin ja kemiaa on heidän välillään myös vapaa-ajalla.
Miksi 13 peukuttaa tätä!!!! Kun ovat ilmeisesti lähteneet yöllä Helsinkiin koneeseen, eikä mikään tuosta pidä paikkaansa? Miten se, että joku valehtelee, tekee sut onnelliseksi?
Mistä sinä tiedet, että ovat menneet tämän aamun klo 7 koneella? Kysyitkö asiaa itse B:tä tai crewlta ja jos et niin miksi uskot sokeasti tälläistä väitettä? Voi olla ihan yhtä totta tai tarua kuten aivan kaikki muukin anonyymi kommentointi.
Joku heistä olis taatusti päivittäny jotain yöllä jos eivät olis lähteneet aamukoneella kotiin. Sano mun sanoneen.
Minä voisin kyllä täysin uskoa, että eivät menneet sillä aamukoneella. Kiire siinä tulee, jos edes vähän halusi juhlistaa kiertueen loppumista. Ja joku ihmetteli miksi kiertäisivät Zagrebin kautta, no sieltähän he lähtivät matkaankin, ehkä tulivat sinne autolla ja jättivät sinne auton odottamaan. Eihän sieltä ole sen kummoisempi ajomatka kuin Hki-Tre, vai onko jopa lyhyempi.
Jodelissa joku väittää että ovat olleet Tampereen Ihkussa keikan jälkeen juomassa J ja B kanssa 8-palloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh tää eilinen Demoni ja Janin astuminen B:n selän päälle 🥵
https://twitter.com/ootanund/status/1705368019726430320?t=i-2o8UAcKzwt-…
Bllä 100% luotto faneihin. Harvinaista herkkua, rakastan!
Ja laulaminen sujuu kuin vettä vaan vaikka olisi selällään tai mahallaan. Ei ihan helppoa sekään.
En ymmärrä, mikä järki tossa valehtelussa olisi ja olisihan sellainen myös riski. Joo täällä ne on kuulkaa nyt ja sitten Jokerit laittaisikin jonkun videon keikkabussista, sellaisesta jäisi heti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi "huutohan" siis tulee nauhalta.
Tuleeko? Se on erilainen joka kerta.
Jokaisella keikalla oli dblmittaus. Turussa huudettiin kovempaa kuin Helsingissä. Tampereen tulos ei ole tiedossa.
Onhan se tiedossa ja Tampere voitti.
Ai voitti,huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somehiljaisuus alkoi sopivasti saunomisen ja kippistelyjen jälkeen, niin olettaisin että ovat lähteneet klo3 jälkeen helsinki-vantaalle? Se ois looginen aikataulu tohon Ljubljanan koneeseen. En tiiä missä välissä ne olis ehtinyt Tampereen baareihin? Kenelläkään ei oo sisältöä enää sieltä ainakaan ollut, vai onko todisteita?
Ihan samaa mietin. Missä kaikki fanikuvat Tampereen kaduilta ja baarista? Eiks pojat sanoneet olleensa tosi väsyneitä jo Logomon jälkeen? Tuskin on ollut kiinnostusta painaa Tampereen yössä, kun kotiinpaluu odottanut jo aamulla. Rento saunominen on riittänyt B & K:lle, onneks gf ei oo varmaan samaan saunaan sentään tunkenut mukaan.
Lähtivät n. klo yhden jälkeen Olympiasta, joten kyllä siinä pari tuntia ehti baarissakin notkua, vaikka aamukoneella olisivat lähteneet.
Tääkään ei ihan täsmää, sen raportoijan piti mennä klo 24 kotiin, niin miksi sitten hengasi baarissa klo 1:een? Tosin en tietenkään usko, että hän missään baarissa olikaan, muuten vain valehteli meille ketjulaisille yöllä.
Kuinka kännissä itse olit yöllä, koska hän kyllä kertoi lähtevänsä vasta neljän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset haukkuu Käärijän uuden kappaleen täysin.
Niin... Yksi! 😂 siinä onkin laatujournalismia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somehiljaisuus alkoi sopivasti saunomisen ja kippistelyjen jälkeen, niin olettaisin että ovat lähteneet klo3 jälkeen helsinki-vantaalle? Se ois looginen aikataulu tohon Ljubljanan koneeseen. En tiiä missä välissä ne olis ehtinyt Tampereen baareihin? Kenelläkään ei oo sisältöä enää sieltä ainakaan ollut, vai onko todisteita?
Ihan samaa mietin. Missä kaikki fanikuvat Tampereen kaduilta ja baarista? Eiks pojat sanoneet olleensa tosi väsyneitä jo Logomon jälkeen? Tuskin on ollut kiinnostusta painaa Tampereen yössä, kun kotiinpaluu odottanut jo aamulla. Rento saunominen on riittänyt B & K:lle, onneks gf ei oo varmaan samaan saunaan sentään tunkenut mukaan.
Lähtivät n. klo yhden jälkeen Olympiasta, joten kyllä siinä pari tuntia ehti baarissakin notkua, vaikka aamukoneella olisivat lähteneet.
Tääkään ei ihan täsmää, sen raportoijan piti mennä klo 24 kotiin, niin miksi sitten hengasi baarissa klo 1:een? Tosin en tietenkään usko, että hän missään baarissa olikaan, muuten vain valehteli meille ketjulaisille yöllä.
Kuinka kännissä itse olit yöllä, koska hän kyllä kertoi lähtevänsä vasta neljän jälkeen?
Niin ja raportin kirjoittajahan oli kai saapunut paikalle vasta silloin 2-3 aikaan? Tää on nyt vähän erikoista maalittamista 😅
Vierailija kirjoitti:
Nace on herännyt!
Kapteeni kannella!
https://twitter.com/ootanund/status/1705325585193439274
Aitoa kuvamateriaalia ihkusta aamuneljältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä huvittavaa lukea monta sivua spekulointia omista teksteistä, kun faktaksi olen aamuyöhön asti siellä ollut ja niin hulluksi en ole tullut, että näkisin omiani edes kännissä. Jos keksisin asioita niin kyllä siellä ois kuulkaa pussailtu ja tehty vaikka mitä muuta jännää. Nyt kahvii.
Älä välitä. Täällä on kyllä ihan uskomatonta porukkaa. Kiitos raportista, johon minä ainakin täysin uskon. Ei ollut yhtään epäilyttävä. Teki kyllä todella onnelliseksi kuulla, että enimmäkseen halusivat olla kaksin ja kemiaa on heidän välillään myös vapaa-ajalla.
Miksi 13 peukuttaa tätä!!!! Kun ovat ilmeisesti lähteneet yöllä Helsinkiin koneeseen, eikä mikään tuosta pidä paikkaansa? Miten se, että joku valehtelee, tekee sut onnelliseksi?
Mistä sinä tiedet, että ovat menneet tämän aamun klo 7 koneella? Kysyitkö asiaa itse B:tä tai crewlta ja jos et niin miksi uskot sokeasti tälläistä väitettä? Voi olla ihan yhtä totta tai tarua kuten aivan kaikki muukin anonyymi kommentointi.
Joku heistä olis taatusti päivittäny jotain yöllä jos eivät olis lähteneet aamukoneella kotiin. Sano mun sanoneen.
Minä voisin kyllä täysin uskoa, että eivät menneet sillä aamukoneella. Kiire siinä tulee, jos edes vähän halusi juhlistaa kiertueen loppumista. Ja joku ihmetteli miksi kiertäisivät Zagrebin kautta, no sieltähän he lähtivät matkaankin, ehkä tulivat sinne autolla ja jättivät sinne auton odottamaan. Eihän sieltä ole sen kummoisempi ajomatka kuin Hki-Tre, vai onko jopa lyhyempi.
Mihin aikaan Zagrebiin menee lentoja?
Voidaanko keskittyä oleelliseen ja fiilistellä tätä viikkoa? Nyt tulee niin ihme viestejä tänne, ilmeisesti lähinnä sama kirjoittaja vastaa itselleen kirjoitustyylistä päätellen, että kaikki oleelliset viestit menee ihan ohi.