Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105141/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen keikalla mutta takana ja katoin nyt vasta pätkiä demonihuudosta. Tämän nähtyäni ymmärrän, mitä siellä lavan edessä kiljuttiin, kun Bojan katosi näkyvistä ja Jan asteli keskemmälle:

https://twitter.com/siitviis/status/1705327935798776175/mediaViewer?cur…

Onko toi mies todellinen 🥵🥵🥵

Toi "huutohan" siis tulee nauhalta.

Vierailija
105142/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta en usko että JO ja crew halusi Jeren tyttiksen heidän bileisiin. Ihan sama kuin jos joku raahaa miehensä mukaan tyttöjeniltaan. Kyllä siitä tunnelma ja jutut kärsii.

Ei varmasti ole mitään sitä vastaan heillä että K:n gf oli siellä. Miksi ihmeessä olisi. Ja se voi K:lle olla tosi tärkeää. Olihan JO ja K jo kaksi päivää yhdessä keskenään.

Nämä gf läsnäolosta närkästyneet on kyllä toksista sakkia. Hyväksykää tosiasiat ja nauttikaa tästä platonisesta bromancesta, jota meille tarjoillaan! Uskokaa pois että on paljon mukavampaa ja henkisesti terveempää fiilistellä kun hyväksyy ja arvostaa tosielämän olosuhteet.

100% näin! Itselle ei ole tullut yhtäkään pettymystä NT:n Suomen osuuden aikana! (Paitsi kun K ei ollut ekalla keikalla xD ) Ja näillä mennään! 💚💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105143/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin läsnä yöketjussa, mutta en ole se agentti. Kyllä siellä oli monta kirjoittajaa paikalla. Älkää aina olko niin kyynisiä ja skeptisiä! Eihän siellä mitään sen kummempaa edes tapahtunut! Mulle riittää että K&B on saaneet viettää kunnolla aikaa keskenään. Ja tykkäävät toisistaan. Se on enemmän kuin tarpeeksi!! 💙💚

No, eivät viettäneet mahdollisesti viime yönä yhtään hetkeä kaksistaan. Vaikka se agentti raportoi, miten ovat sohvalla KAHDEN. Ja juttelevat ja osaavat välillä olla myös hiljaa. Ja Jeren englantikin sujui todella hyvin.

Minusta tuollaisen kirjoittelu, keksien ihan omasta päästään, ja ilmeisesti kirjoittaen myös täysin kritiikittömästi omaa paskaansa uskovien kommentit, kertoo henkisesti aika häiriintyneestä ihmisestä.

Joku keksii stooria ja valehtelee. Jonkinlainen pätemisen tarve, eikä ansaitse olla tässä ketjussa.

Jep, ja se on Tarotar, RR, Leila

Krapulainen kaksvitonen olen. 😂

Ja myös hengenpelastaja ja palstan kunniajäsen.,🙂

??

Vierailija
105144/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetus-jankkaaja on liekeissä.. mees kuule vaikka lenkille oikeaan maailmaan. Lupaan että elämä jatkuu ja kaikki on hyvin.

Vierailija
105145/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO:n Suomen-kiertue vei voimat eikä tänaamunen tunnelma ketjussa ainakaan helpota asiaa, mut olipahan keikat. Kiitollinen siunattu onnellinen. Ehkä jotain rapsaakin tulee vielä vaikka ei mulla ole mitään erityisen kiinnostavaa kerrottavaa. Te olitte siellä kans, livenä tai livessä.

Vierailija
105146/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä Leila pelastaa sun nahkaa. Kolme kertaa sama kaava; kyseessä on yksi ja sama valehtelija.

Näin satunnaisena palstan lukijana kovasti ihmettelen, miten voi anonyymi keskustelupalsta mennä näin tunteisiin. 🙄

Ei palsta, vaan poikien välit! Mitä niissä on jne. Sitä kuitenkin toivoisi, että jokainen fiilistelisi rehellisesti. eli jos vain fiilistelet, et tuo esille, että tämä on faktaa tai uskon tähän tosissani. Ja et varsinkaan raportoi, että näet heidät ja että se tapahtuu oikeasti.

Tämän ymmärrän ja näin varmaan kaikki toivoo. Pitää myös ymmärtää, että tällainen nimettömänä keskustelu sisältää riskin, ettei näin tapahdu. Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on. Tämä NT oli hieno kokemus B ja K/J ystävyys + something more, on aivan ihanaa seurattavaa jopa minulle ehkä epäromattisemmalle ihmiselle ikinä.

Vierailija
105147/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas iloinen fiilistely vaihtuu tän yhden kilipään ragettamiseen ja trollaamiseen. Häpeäisit.

Toivottavasti väsyy nopeammin kuin viimeksi. Tais kilahdella täällä melkein viikon putkeen :(

Olin juuri kysymässä että kuinka kauan viimeksi kesti. Miten mielialat voi vaihdella noin rajusti samalla ihmisellä 🤔

Koska hänellä on selvästi mt-ongelmia. Bipolaarinen on mun veikkaus ja nyt maaninen vaihe taas menossa.

Vierailija
105148/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi mokäennätys Tampereella.

https://twitter.com/kiuruthings/status/1705376486356812060?t=IvFL63uRgo…

Paljonko katsojia oli Tukholmassa ja Oslossa? Oltiinko me pienin, mutta kovaäänisin porukka?

Vierailija
105149/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas, tulin iloisena fiilistelemään mahtavan tourin päätöstä ja täällä on näköjään Aidolla taas psykoosi päällä. Hetken ehdin jo tuntea myötätuntoa kyseistä henkilöä kohtaan, mutta taas on näköjään hänellä nimimerkkien vainoaminen käynnissä. Jos olet pettynyt johonkin asiaan, opettele hyvä ihminen käsittelemään se jotenkin muuten kuin kohdistamalla raivosi muita palstailijoita kohtaan. Tuo ei ole millään tavalla tervettä.

No, syytä Leilaa, joka valehteli yöllä. Tärkeässä asiassa kuitenkin. Eli että pojat vielä muka Suomessa, rauhassa, keskenään, ei mitään kiirettä lentokentälle, eivätkä sinne kuulemma ehtisikään.

!!!!

Tämä on aivan sairaalloista tämä sun touhusi. Olen se sivustaseuraaja joka tunnisti sut toisella palstalla Tarottaren kimpussa riehuneeksi kriitikoksi. Sitten samalla kaavalla RR:n kimppuun ja tänään on taas kerran löytynyt uusi uhri. Harmittaa todella että tulet tällä mekastamisellasi nyt pilaamaan tunnelmaa täällä päiväkausiksi, jos vanhat merkit paikkaansa pitää. Kun juuri on tullut päätökseen ihan mahtava keikkaputki, jota kaikki odottaneet kuin kuuta nousevaa. Mutta ei nyt iloita siitä kun nyt keskitytään räksyttämään Leilalle, olen niin kyllästynyt tuohon sun toimintaan.

Vierailija
105150/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä huvittavaa lukea monta sivua spekulointia omista teksteistä, kun faktaksi olen aamuyöhön asti siellä ollut ja niin hulluksi en ole tullut, että näkisin omiani edes kännissä. Jos keksisin asioita niin kyllä siellä ois kuulkaa pussailtu ja tehty vaikka mitä muuta jännää. Nyt kahvii.

Älä välitä. Täällä on kyllä ihan uskomatonta porukkaa. Kiitos raportista, johon minä ainakin täysin uskon. Ei ollut yhtään epäilyttävä. Teki kyllä todella onnelliseksi kuulla, että enimmäkseen halusivat olla kaksin ja kemiaa on heidän välillään myös vapaa-ajalla.

Miksi 13 peukuttaa tätä!!!! Kun ovat ilmeisesti lähteneet yöllä Helsinkiin koneeseen, eikä mikään tuosta pidä paikkaansa? Miten se, että joku valehtelee, tekee sut onnelliseksi?

Mistä sinä tiedet, että ovat menneet tämän aamun klo 7 koneella? Kysyitkö asiaa itse B:tä tai crewlta ja jos et niin miksi uskot sokeasti tälläistä väitettä? Voi olla ihan yhtä totta tai tarua kuten aivan kaikki muukin anonyymi kommentointi.

Mikä ongelma tässä nyt on? Selvää kai on, että Joker Out + crew lähtee Suomesta ennemmin tai sitten myöhemmin.

Vierailija
105151/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä huvittavaa lukea monta sivua spekulointia omista teksteistä, kun faktaksi olen aamuyöhön asti siellä ollut ja niin hulluksi en ole tullut, että näkisin omiani edes kännissä. Jos keksisin asioita niin kyllä siellä ois kuulkaa pussailtu ja tehty vaikka mitä muuta jännää. Nyt kahvii.

Älä välitä. Täällä on kyllä ihan uskomatonta porukkaa. Kiitos raportista, johon minä ainakin täysin uskon. Ei ollut yhtään epäilyttävä. Teki kyllä todella onnelliseksi kuulla, että enimmäkseen halusivat olla kaksin ja kemiaa on heidän välillään myös vapaa-ajalla.

Miksi 13 peukuttaa tätä!!!! Kun ovat ilmeisesti lähteneet yöllä Helsinkiin koneeseen, eikä mikään tuosta pidä paikkaansa? Miten se, että joku valehtelee, tekee sut onnelliseksi?

Mistä sinä tiedet, että ovat menneet tämän aamun klo 7 koneella? Kysyitkö asiaa itse B:tä tai crewlta ja jos et niin miksi uskot sokeasti tälläistä väitettä? Voi olla ihan yhtä totta tai tarua kuten aivan kaikki muukin anonyymi kommentointi.

Joku heistä olis taatusti päivittäny jotain yöllä jos eivät olis lähteneet aamukoneella kotiin. Sano mun sanoneen.

Vierailija
105152/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen keikalla mutta takana ja katoin nyt vasta pätkiä demonihuudosta. Tämän nähtyäni ymmärrän, mitä siellä lavan edessä kiljuttiin, kun Bojan katosi näkyvistä ja Jan asteli keskemmälle:

Tuleeko? Se on erilainen joka kerta.

Vierailija
105153/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh tää eilinen Demoni ja Janin astuminen B:n selän päälle 🥵

https://twitter.com/ootanund/status/1705368019726430320?t=i-2o8UAcKzwt-…

Vierailija
105154/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Leilan kimppuun hyökkääjä se sama joka hyökkäsi RR:n kimppuun?

Vierailija
105155/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä Leila pelastaa sun nahkaa. Kolme kertaa sama kaava; kyseessä on yksi ja sama valehtelija.

Näin satunnaisena palstan lukijana kovasti ihmettelen, miten voi anonyymi keskustelupalsta mennä näin tunteisiin. 🙄

Ei palsta, vaan poikien välit! Mitä niissä on jne. Sitä kuitenkin toivoisi, että jokainen fiilistelisi rehellisesti. eli jos vain fiilistelet, et tuo esille, että tämä on faktaa tai uskon tähän tosissani. Ja et varsinkaan raportoi, että näet heidät ja että se tapahtuu oikeasti.

Tämän ymmärrän ja näin varmaan kaikki toivoo. Pitää myös ymmärtää, että tällainen nimettömänä keskustelu sisältää riskin, ettei näin tapahdu. Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on. Tämä NT oli hieno kokemus B ja K/J ystävyys + something more, on aivan ihanaa seurattavaa jopa minulle ehkä epäromattisemmalle ihmiselle ikinä.

enpä vaan ole tottunut, että näin ihanassa asiassa joku haluaa valehdella ketjuissa toisille noin kurjalla tavalla, kuin yöllä se baarista raportoinut teki.  Olisin halunnut jo nukkumaan, niin hän piti sitten myös valveilla siinä itsekkäistä syistään joitakin.

Vierailija
105156/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO:n Suomen-kiertue vei voimat eikä tänaamunen tunnelma ketjussa ainakaan helpota asiaa, mut olipahan keikat. Kiitollinen siunattu onnellinen. Ehkä jotain rapsaakin tulee vielä vaikka ei mulla ole mitään erityisen kiinnostavaa kerrottavaa. Te olitte siellä kans, livenä tai livessä.

Se live on kyllä aika lokkeilua 😂 Sinänsä kyllä jonkinlainen saavutus tältä ketjulta.

Vierailija
105157/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä väitellä, eiköhän muutaman tunnin päästä ihan itse päivittävät jotakin ajankohtaista. Ainakin tourin alussa, oli jo todella aikaisin aamulla lentokonepäivitystä jne, joten todennäköisesti myös kiertueen lopuksi jotakin vastaavaa (oli heillä tapana myös UK-tourin yhteydessä).

Vierailija
105158/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko? Se on erilainen joka kerta.

Jokaisella keikalla oli dblmittaus. Turussa huudettiin kovempaa kuin Helsingissä. Tampereen tulos ei ole tiedossa.

Vierailija
105159/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Leilan kimppuun hyökkääjä se sama joka hyökkäsi RR:n kimppuun?

Moi Leila!

Vierailija
105160/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken lukemassa plussan ketjua. Ihana ja hauska tunnelma ollut siellä aamuyöstä. Kiitos paljon raportoijalle. Fiilis on tällä hetkellä uskomaton, vaikka en edes päässyt yhteenkään konserttiin. Seuraavalla kerralla sitten. Nyt sitten analysoidaan täällä mikroilmeitä, liikkeitä, vaatteita jne. seuraavaan keikkaan asti.😂😅

Ketju on lukittu.