Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
CAN WE? But... hoetaan chatissa koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Joo, nopeasti menee spiikit. Säästelläänkö aikaa johonkin?
Niillä on kiire sinne saunaan😄
Mä hämmästelen miten Bojanin ääni kestää noin hyvin, ei tällainen täti ymmärrä nuoren miehen energiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Hyppiikö muilla Sirpan live?
Ei.
Mulla on ihan rakastunut olo tällä hetkellä, vaikka en olekaan rakastunut. Dopamiinit hyrrää tästä kaikesta<3 Onneksi tää materiaali tästä viikosta säilyy.
Ei kai kukaan tosissaan luule, että keikkaa hosutaan, jotta nopeammin pääsee saunaan? Siis tosissaan?
alussa kysyi että moniko on käynyt muilla keikoilla, melkein puolet nostivat käden ja sanoi että hänen tarinansa voivat sitten olla vähän tylsiä xD en tiedä jättääkö se puheita sen vuoksi pois?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tosissaan luule, että keikkaa hosutaan, jotta nopeammin pääsee saunaan? Siis tosissaan?
Joka sana on edelleen totisinta totta tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
No ei😅.
Joku toivoi itseään katsottavan kuten Jan katsoo Nacea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin kun kyselin vähäisistä välispiikeistä, että onko tulossa ylläriä. Ei niillä voi muuta syytä kai olla kiirehtiä?
En mitenkään usko, että kiirehtisivät pois. Ei Bojan olisi niin epäkohtelias ja epäammattilainen ikinä yleisöään kohtaan.
Veikkaan siis yllätystä :)
Joo ei todellakaan! Jotain on selkeesti tekeillä :D
Mikä on seuraava setti listan mukaan?
Sirpalla kohta 600 katsojaa messissä.
Jurelle lyhyt rumpusoolo ja sitten alkaa Ne bi smel
Pätkä Demonia ja kaunis Bocji!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seuraava setti listan mukaan?
Ona?
Vierailija kirjoitti:
No ei me mitään luulla vaan me tiedetään, että asia on noin.
T: kyseisen sauna paikan virallinen öljyäjä ja vihdalla lyöjä
Niin ja siis ei olisi mitään järkeä vetää 5 min vähemmän spiikkejä päästäkseen 5 min ennen saunaan. :) Eli joko ylläri tai sitten jotenkin vahingossa hoppuilee.