Onko risteilylaivalla kiva olla töissä?
Onko risteilylaivalla kiva olla töissä ja onko vaikea saada töitä?
T. Työtön jota kiinnostaa laivaelämä
Kommentit (13)
On ja on mukava heitellä juoppoja mereen!
T: Steven Seagal
Tiskariksi haki melkein 1000 laivalle. Onhan se kivaa kun laivaporukasta tulee tavallaan oma meriperhe.
Eikö Raumalla ole joku merimieskoulu.. oletko käynyt sen?
Palkka on aika huono, mutta se oikea tili tehdään vällyjen välissä perheenisien kanssa silloin kun lapset on pallomeressä ja vaimo taxfreessä.
Silja22
Tax freen kassalle haluisin varmaan
Ap
Risteilylaivoille pitäs löytää työnhaku sivu, poikani kerran laittoi sinne haun.
Vierailija kirjoitti:
Risteilylaivoille pitäs löytää työnhaku sivu, poikani kerran laittoi sinne haun.
Laivayhtiöiden omilta sivuilta voi ainakin hakee
Senkunvaan hakemus
viikkarille
tallinkille
eckerölle
ekaksi saa keikkoja joten voi kokeilla
parhaat chanssit on jos olet kokki tai ravintola-alan ammattilainen tai laivamekaanikko
Olen usein miettinyt vaihtoehtona, olisi vain joku pieni halpa vuokra-asunto/huone jossain kommuunissa tai sukulaisten nurkissa tavaroille, pitkät vapaat mahdollistaisivat matkustelun.
Esim. 10 päivää töissä -> 10 päivää (säästäen eläen) kotona -> 10 päivää töissä -> 10 päivää matkoilla ulkomailla jne. läpi koko vuoden, kesä- ja muut pidemmät lomat kauempana, 'tavalliset' vapaat lähempänä.
Ei ole lapsia tai muuta sitoumuksia, niin onnistuisi hyvin. Tavallinen päivätyö (välillä iltaa ja la. vuoroja) alkanut puuduttamaan, tuntuu että koko ajan vai töissä... :(
Toinen mitä olen pohtinut on kausityöntekijän hommat, mutta ehkä lyhyemmät pätkät toimii paremmin kun välillä haluaa nähdä sukua/kavereita, hankalampaa jos esim. Lapissa putkeen 6kk tmv.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein miettinyt vaihtoehtona, olisi vain joku pieni halpa vuokra-asunto/huone jossain kommuunissa tai sukulaisten nurkissa tavaroille, pitkät vapaat mahdollistaisivat matkustelun.
Esim. 10 päivää töissä -> 10 päivää (säästäen eläen) kotona -> 10 päivää töissä -> 10 päivää matkoilla ulkomailla jne. läpi koko vuoden, kesä- ja muut pidemmät lomat kauempana, 'tavalliset' vapaat lähempänä.
Ei ole lapsia tai muuta sitoumuksia, niin onnistuisi hyvin. Tavallinen päivätyö (välillä iltaa ja la. vuoroja) alkanut puuduttamaan, tuntuu että koko ajan vai töissä... :(
Toinen mitä olen pohtinut on kausityöntekijän hommat, mutta ehkä lyhyemmät pätkät toimii paremmin kun välillä haluaa nähdä sukua/kavereita, hankalampaa jos esim. Lapissa putkeen 6kk tmv.
Lapista muuten pääsee lentokoneella aika helposti pääkaupunkiseudulle. Ja esim. tammikuun lopussa on suvantovaihe turisteista.
Onko laivalla töissä olleita?