Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Myös joker_out_mexico katselemassa Sirpan lähetystä :)
Onko elåmää enää sen jälkeen kun noi lähtee Suomesta 😞
Jos Turkuun tuli noin paljon katsojia to iltana, niin eiköhän Tamperekin olisi myynyt täyteen jonkun isomman paikan. Pe ilta vielä kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liveraportoinnin perusteella kuulostaa kuin välispiikkejä olisi normaalia vähemmän, mutta kuvittelenko vain kun en pysty oikeasti seuraamaan?
Ihan kuin olisi vähemmän. Jos niillä on sitten vähän kiire kuitenkin. Ei kai.
Saunaan on, yes yes.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nopeasti menee spiikit. Säästelläänkö aikaa johonkin?
Ai,kun musta tuntuu et enemmän spiikkejä kuin eilen (olin paikanpäällä) Logomossa..? Tai sit on kiire sinne saunaan🤪
Mä vaan ulisen täällä ja koirakin meni sängyn alle ihmeissään. Ääää mä haluan tätä joka päivä. Ihan parasta.
Sitä mietin kun kyselin vähäisistä välispiikeistä, että onko tulossa ylläriä. Ei niillä voi muuta syytä kai olla kiirehtiä?
Eilen tuli ccc Tokion jälkeen
Nyt vem da grešin taputukset :D Ja kiirettä pitää!
Mua alko just jännittämään ihan sairaasti. Eilen tähän mennessä oli mennyt useampi minuutti enemmän.
Kertokaas joku hyvä keikkapaikka Lapista, minne Joksut voisivat mennä esiintymään?
Vierialija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Hey everyone!
I just logged on. Are we watching sliver? Do we have a backup in case she has issues?
Yes, Sirpa, or arendellepeach
!
Kiitos!
Ei ne keikkaa lyhennä, vaikka olisi kiire syystä x. Joten älkää huoliko, ei ne saunan takia hosu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin kun kyselin vähäisistä välispiikeistä, että onko tulossa ylläriä. Ei niillä voi muuta syytä kai olla kiirehtiä?
En mitenkään usko, että kiirehtisivät pois. Ei Bojan olisi niin epäkohtelias ja epäammattilainen ikinä yleisöään kohtaan.
Veikkaan siis yllätystä :)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään toisella fiilis, että nyt edetään suht haipakkaa keikka-aikataulussa? Mietin, että tarkoittaako se jotain ekstraa biisi-yllätystä?
Kiire saunaan?
Hyppiikö muilla Sirpan live?
Miettikää, ilman euroviisuja ei oltais kuultukaan näistä timanteista. Samoin Ksta!
Välispiikkien lyhyys voi johtua myös vaan keikkaputkesta. Samat asiat tulee tiiviisti jo ulkomuistista.