Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
104561/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne laita mitään kuvaaaa....

Voi ei onks niillä välirikko?

No ei. Kyllä se on niin, että tänään räjähtää.

Vierailija
104562/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa rakastamme ja palvomme sinua ikuisesti jos striimaat. 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104563/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista Gay varmaan pistänyt hanskat tiskiin jo aikaa sitten.

Vierailija
104564/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Sirpa, olet mahtava!!

Ja mun mielestä meidät pitäis saada kyllä ihan oikea JO + Käärijä (ja ehkä Tommykin) faniristeiöy joku päivä järkättyä, seilaajia kun ollaan!!

Miettikää nyt, laivalla eristyksissä muista: naudat, sonnit, K ja B ja muu JO !! Vähänkö olisi eeppistä!

Jos mä voitan lotossa, niin järkkään estronaudoille K:n ja Jokereiden yksityiskeikan talvella Lappiin. 🥰 Ja yöpymiset tietysti niissä lasi-igluissa revontulia katsellen. 🥰

Tai pistetään keräys pystyyn?

Miten tän sais kohtaamaan, Jokerit haluavat nähdä Suomen talven eksotiikkaa ja me taas heidät? Ideoita? Eihän niiden tarvis fanien kanssa olla kuin yks ilta. . .

Pitäiskö jonkun kysellä paljon yksityiskeikka maksaa, ja kuinka monen hengen matkat ja majoitus pitäisi maksaa Joksujen lisäksi? Eli siis crew. Ja tietty soittimien ja äänentoistolaitteiden vuokra. Vai olisiko joku pieni, intiimi akustinen keikka sittenkin parempi?

Kyllä pitäisi! Tosin veikkaan, että tulis aika kallis paukku.

Vierailija
104565/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan jankata vielä vähän Bn ulkonäöstä. Se on just niin kuin muut valaistuneet ovat täällä jo todistaneet: ei hän ole absoluuttisesti komein JO. Mutta hän vain säteilee sitä jotain selittämätöntä taitoa, karismaa, söpöyttä, hyvyyttä jne. minkä vuoksi hän on eräänlainen taruolento. Ei sitä oikein voi muuten selittää ja ymmärtää.

Lisäksi ehkä meihin mammoihin ainakin vetoaa hänen jonkinlainen aseeton herkkyytensä ja haavoittuvuutensa. Hän on todella auki ja näyttää tunteensa ihanalla tavalla. Kyllä mä ainakin edelleen uskon, että JOLLAIN tasolla saimme viisujen aikana todistaa kahden sukulaissielun ihastumista toisiinsa (eikä tarvi nyt määrittää sitä ihastumisen tarkempaa luonnetta ja astetta) ja se on jotain niin harvinaista nähtävää tosielämässä ja kahden mahtavan tyypin toimesta tarjoiltuna, että väkisin siihen koukuttuu. En mä ainakaan muuta voisi toivoa, kuin elämääni ihmisen joka katsoo mua siten kun B katsoo Jereä.

Ja tähän väliin soimaan Coldplayn My universe, tai mikä sen nimi onkaan mutta kyllä te tiedätte 💙💚

Laitoin 💙💚

Vierailija
104566/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa rakastamme ja palvomme sinua ikuisesti jos striimaat. 🥰

Kun striimaat. 🥺😁

Vierailija
104567/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyyköhän Tavastian myöhäisemmän keikan ja Logomon keikan livestriimejä kokonaisena enää mistään? Itse olin noilla keikoilla niin olisi kiva saada talteen 🙂

joker_out_mexico ainakin

Loppuu kai kesken? Kaipaisin just keikan loppuosaa eli Novi valia ja Carpe Diemiä. Jos joku löytää ne kummaltakaan keikalta niin vinkatkaa 🙏

Vierailija
104568/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Sirpa, olet mahtava!!

Ja mun mielestä meidät pitäis saada kyllä ihan oikea JO + Käärijä (ja ehkä Tommykin) faniristeiöy joku päivä järkättyä, seilaajia kun ollaan!!

Miettikää nyt, laivalla eristyksissä muista: naudat, sonnit, K ja B ja muu JO !! Vähänkö olisi eeppistä!

Ja Häärijä!!!!

Best guy ever.

Sit voi tulla myös Hommy. Hommy Hash. Tommyn menneisyyden haamu.

Ou Jes! Todellakin.

Kuolen!!! 🤣🤣🤣🤣 Hommy Hash Listalle!!!! Listagay ei kyllä ikinä tule selviämään tästä tehtävästä

Onko Listagay vielä elossa Tavan (eikö sanonut menevänsä sinne?) keikan jäljiltä? Tarvitaanko uusi listan pitäjä?😂

Vierailija
104569/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, huomenna ylittyy ICIP:llä miljoonan kuuntelun raja Spotifyssa 🥳

t. striimimääräjankkaaja

Oh, niin ylittyykin, 948t nyt, eli viikossa. Ja musavideolla on 559t kaselukertaa. 

Vertailun kohteeksi jotta saa vähän osviittaa missä numeroissa Suomalaiset musavideot liikkuu, niin tänä vuonna julkaistuista katsotuin, CCCn jälkeen tietty, on Kuumaan Ylivoimainen-UMK-musavideo, jolla on 1,6 katselukertaa. Harva Suomalaistuotettu mv saa yli 2m katselua vuodessa.

Vierailija
104570/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*manifestoidaan*

Vierailija
104571/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Sirpa, olet mahtava!!

Ja Häärijä!!!!

Best guy ever.

Ou Jes! Todellakin.

Kuolen!!! 🤣🤣🤣🤣 Hommy Hash Listalle!!!! Listagay ei kyllä ikinä tule selviämään tästä tehtävästä

Mitäs läksi. 😀 Nyt se on listiksrn kohtalo päivittää listaa ikuisesti. 🤣

Vierailija
104572/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyyköhän Tavastian myöhäisemmän keikan ja Logomon keikan livestriimejä kokonaisena enää mistään? Itse olin noilla keikoilla niin olisi kiva saada talteen 🙂

joker_out_mexico ainakin

Loppuu kai kesken? Kaipaisin just keikan loppuosaa eli Novi valia ja Carpe Diemiä. Jos joku löytää ne kummaltakaan keikalta niin vinkatkaa 🙏

Sillä oli ongelmia lopussa. Thinkoffinlandilla saattaa olla.

Vierailija
104573/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Sirpa, olet mahtava!!

Ja Häärijä!!!!

Best guy ever.

Ou Jes! Todellakin.

Sir Listagay tarttee kohta assarin!

Vierailija
104574/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

But am I wrong or, when Remo wrote, did K. say: "Remo Amore"? Because in Italian it means "Remo love". Since when does K. know how to say love in Italian? Did B. teach you that? Because B. surely knows.

Almoust every finnish dude knows the word "amore". Even Jere. Dear, dearest Remo. I think he knew what he said.

Mikä toi remo on?

Remo Forrer. Sveitsin edustaja muistaakseni.

Vierailija
104575/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne laita mitään kuvaaaa....

Voi ei onks niillä välirikko?

No ei. Kyllä se on niin, että tänään räjähtää.

No sepä se!!! Siks just, alkaa olla hätä.

Vierailija
104576/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

But am I wrong or, when Remo wrote, did K. say: "Remo Amore"? Because in Italian it means "Remo love". Since when does K. know how to say love in Italian? Did B. teach you that? Because B. surely knows.

Almoust every finnish dude knows the word "amore". Even Jere. Dear, dearest Remo. I think he knew what he said.

Mikä toi remo on?

Remo Forrer Eurovision contestant of Switzerland.

Vierailija
104577/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ovat päättäneet pitäytyä somemateriaalista nyt Tampereen päässä? Itse tamperelaisena kovasti sitä odottanut. 😅 ovatkohan vaan väsähtäneitä? Tuntuu, että yhdessä sopineet, etteivät kukaan laita mitään. Jos tämä enteilee, että suunnittelleet jotain eeppistä.

Vierailija
104578/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat, rauhalliset touhutonttu samikset mustissaan soundcheckissä 💙💚 mielenkiintoista kyllä mitä harjoittelevat.

https://www.tumblr.com/hunters-angel/729186949020172288/johanna-pelttar…

Vierailija
104579/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksujen yksityiskeikka Lapissa.🥰😍 Voi voi, nyt naudat lotto vetämään.

Vierailija
104580/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Sirpa, olet mahtava!!

Jos mä voitan lotossa, niin järkkään estronaudoille K:n ja Jokereiden yksityiskeikan talvella Lappiin. 🥰 Ja yöpymiset tietysti niissä lasi-igluissa revontulia katsellen. 🥰

Tai pistetään keräys pystyyn?

Miten tän sais kohtaamaan, Jokerit haluavat nähdä Suomen talven eksotiikkaa ja me taas heidät? Ideoita? Eihän niiden tarvis fanien kanssa olla kuin yks ilta. . .

Huomatkaa, että Bojanin instassa ON toi booking.jokerout gmail-osoite. . . huomasin sen jo kesällä, mutta enpä ole halunnut väärinkäyttää sitä. (siis ottanut jossain muissa merkeissä yhteyttä)

Ketju on lukittu.