Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän on pakko saada K:n ja B:n oma matkashow, tämä on vaan niin hulvatonta! Nyt Yle, antakaahan niille Yle-veroille vastinetta!
Sinne vain Jokereiden tilille toivomaan! Tili on aktiivisenakin nyt.
Mistä te jonkun tilin aktiivisuuden näette?
LadySLO:) kirjoitti:
Tietääkö kukaan kuinka nähdä kuinka monta kertaa SSOL on suoratoistettu?
Spotifyn perjantain numerot tulevat näkyviin lauantai-iltana, joten meidän pitää odottaa huomiseen ennen kuin tiedetään (kuten ICIP:in kanssa piti myös)
Mä koko ajan ajattelin, että tänään tulisi kaikista levottomin show. Ja he juhlistivat täysillä Tampereen yössä. 🙈 Siksi toivon, etteivät ole jo huomenna aamulla lähdössä kotiin.
Ja vielä kahdeksan tuntia keikkaan. Paljonko materiaalia tässä meinaa tippua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappaus vielä Nacen ilmeestä:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729156780139200512?source=share
Tuota, mitä tuossa alempana on?! Tai ainakin minulle Tumblr näyttää tuon kuvan alla kuvia, joissa Boitsu näyttää kuristavan Krisiä lavalla. "#more like choke 'er out"
Lisää hyviä kuvia, mitäs muutakaan. :)
Jep sama! Tälleen perjantaina ois aikaa valvoa kontentin äärelläkin 😉
Vierailija kirjoitti:
Mä koko ajan ajattelin, että tänään tulisi kaikista levottomin show. Ja he juhlistivat täysillä Tampereen yössä. 🙈 Siksi toivon, etteivät ole jo huomenna aamulla lähdössä kotiin.
Häärijä on sullottu jonnekin penkkien väliin, ei se niin paljoa tilaa vie ja on hiljainenkin.
H on kuitenkin vain K:n menneisyyden haamu. Joten ei tarvitse paikkaa autossa.
👻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän on pakko saada K:n ja B:n oma matkashow, tämä on vaan niin hulvatonta! Nyt Yle, antakaahan niille Yle-veroille vastinetta!
Sinne vain Jokereiden tilille toivomaan! Tili on aktiivisenakin nyt.
Mistä te jonkun tilin aktiivisuuden näette?
Instassa mene etusivulle ja paina alareunasta sitä talon kuvaa. sitten oikeassa yläkulmassa on paperilennokin kuvake. Paina siitä, niin näkee yhdellä silmäyksellä, kuka on aktiivisena, ainakin, jos on joskus lähettänyt tilille viestin.
Toinen on, että menee henkilön instaan, painaa "Viesti" painiketta, kuin aikoisi lähettää viestiä. Siitä avautuvasta näkymästä yläreuna näyttää jos on aktiivisena.
Osa käyttäjistä voinee tosin estää sen näkymisen?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko H tässä autossa mukana? Kai on tosiaan pakko olla, mutta en vain ymmärrä, missä. Häntä ei ole kertaakaan näkynyt mun mielestä missään autossa istumassa, vaikka on kuvattu myös edestä (jossa kai Mark ja Kiki). Siis missä H on?
Heillä saattaa olla 2 autoa. Myös Primož (ääniteknikko) puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko H tässä autossa mukana? Kai on tosiaan pakko olla, mutta en vain ymmärrä, missä. Häntä ei ole kertaakaan näkynyt mun mielestä missään autossa istumassa, vaikka on kuvattu myös edestä (jossa kai Mark ja Kiki). Siis missä H on?
Totta, ja Dean. Kiva, että K on tässä autossa, eikä esimerkiksi Hn kanssa toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Muut saattavat seuraavalla pysähdyspaikalla vaatia paikkojen vaihtoa autojen välillä, jos K ja B meno jatkuu :D
Tää on vaan niin ihanaa! Tätä me ollaan odotettu koko kesä ja nyt se on totta! Pojat viettämässä aikaa yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan kuinka nähdä kuinka monta kertaa SSOL on suoratoistettu?
Spotifyn perjantain numerot tulevat näkyviin lauantai-iltana, joten meidän pitää odottaa huomiseen ennen kuin tiedetään (kuten ICIP:in kanssa piti myös)
Kiitos!
Palstasonneilta tuli just viestiä, että olivat bonganneet Kärtsän ja Bojanin viime yön baarireissullaan. Nauraneet kuulemma niin s**tanan kovaa, ettei ollut voinut välttyä huomaamasta :D
Kyllä mua melkein itkettää, että K ja B on löytäneet toisensa. Ne tarvitsee toisiaan aivan selkeästi.
Symppistä kun Kärtsän (ja Häärijän) seurassa meno on tuollaista metsäläistä. 😀 Vähän se taisi olla brittikiertueella myös mutta siellä keskityttiin ryyppäämään bussissa. Ja irlantilaiset onkin vähän suomalaisten sukulaissieluja. Kiva kun tulee pysähdyspaikoilta klippejä niin näkyy vähän perisuomalaista tienvarsimaisemaa. 😅
tai kirjainten korvaamista numeroilla