Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eiköhän muut Jokerit ole aika fiiliksissä siitä, että B on niin hangonkeksinä, varmasti mieluummin katselee ystäväänsä rasittavana ja onnellisena kuin esim. siinä jamassa missä oli pari kuukautta sitten. Ihmiset saavat jo ruudunkin läpi niin paljon kiksejä tuosta ilosta.
Meidän on pakko saada K:n ja B:n oma matkashow, tämä on vaan niin hulvatonta! Nyt Yle, antakaahan niille Yle-veroille vastinetta!
Vierailija kirjoitti:
"Perillä" on tuolla edessämme jossain
Mennään, mutta ajetaan pliis nopeempaa
Toivon, ettei matka jatkuisi enää ollenkaan
Tämä voi olla koko elämämme kamalin päivä
Ajetaan kovempaa
Toivon, että matka loppuu, loppuu vaan
Koko elämämme kamalin päivä 😂👌
Vierailija kirjoitti:
Mä niin rakastan tätä kahjoa meininkiä, vaikka iältäni voisin olla poikien äiti. 😂
No sama täällä! 😂🤭
-yks melki 50v. jolta teini just uhkas takavarikoida puhelimen 🤭
Nyt se tapahtuu, mä perustan instatilin. Voisko joku valaista tyhmää ennen kuin sössin koko homman, eli kahta samanlaista käyttäjää ei voi olla? Haluaisin käyttää yhtä tiettyä nimeä, mutta se on varattu.
Siis onko H tässä autossa mukana? Kai on tosiaan pakko olla, mutta en vain ymmärrä, missä. Häntä ei ole kertaakaan näkynyt mun mielestä missään autossa istumassa, vaikka on kuvattu myös edestä (jossa kai Mark ja Kiki). Siis missä H on?
Vierailija kirjoitti:
Meidän on pakko saada K:n ja B:n oma matkashow, tämä on vaan niin hulvatonta! Nyt Yle, antakaahan niille Yle-veroille vastinetta!
Voi ei, ei ne ainakaan pariin vuoteen tuollaista ehtisi tehdä. Kuinka pitkää tällä loputtomalla risteilyllä on oikein roikuttava?
Tämä jokerit feat k suomi tour on parasta komediaaa
Nacen ja muiden ilmeet on kyllä niin priceless, ja yks vaan kiekuu iloisena 🤩Muut Jokerit tuskin malttaa odottaa lentoa Ljubljanaan 🤣🤣🤣
Oma veikkaukseni on, et Jokerit lentää heti aamukoneella kotiin. Siellä varmaan odottaa uuden sinkun promoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vain Jokereiden tilille toivomaan! Tili on aktiivisenakin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko H tässä autossa mukana? Kai on tosiaan pakko olla, mutta en vain ymmärrä, missä. Häntä ei ole kertaakaan näkynyt mun mielestä missään autossa istumassa, vaikka on kuvattu myös edestä (jossa kai Mark ja Kiki). Siis missä H on?
Jollain minillä varmaan viilettää perässä.
Oikeasti en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt aivan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin rakastan tätä kahjoa meininkiä, vaikka iältäni voisin olla poikien äiti. 😂
No sama täällä! 😂🤭
-yks melki 50v. jolta teini just uhkas takavarikoida puhelimen 🤭
Meillä ei teinit onneksi tiedä mitä kattelen puhelimella. 😅
Vierailija kirjoitti:
Nyt se tapahtuu, mä perustan instatilin. Voisko joku valaista tyhmää ennen kuin sössin koko homman, eli kahta samanlaista käyttäjää ei voi olla? Haluaisin käyttää yhtä tiettyä nimeä, mutta se on varattu.
Jotain numeroa käyttäjänimen perään.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappaus vielä Nacen ilmeestä:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729156780139200512?source=share
Tuota, mitä tuossa alempana on?! Tai ainakin minulle Tumblr näyttää tuon kuvan alla kuvia, joissa Boitsu näyttää kuristavan Krisiä lavalla. "#more like choke 'er out"
Keskiviikko, torstai, perjantai... Day 3 it is.
K on kuuma tossa stoorissa missä se seisoo autossa (hyi hyi ei saa seistä liikkuvassa autossa).
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappaus vielä Nacen ilmeestä:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729156780139200512?source=share
Ja samassa kuvassa myös Bojanin ilme 💚💙
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun sanoit.
Tietääkö kukaan kuinka nähdä kuinka monta kertaa SSOL on suoratoistettu?