Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729148161430536192/interesting-how-…
Tää on niin ihanaa
Eiköhän B oo jo päättäny ajat sitte tulevansa takasin Ssolin ilmestyessä. Joku crewn jäsen tästä jo vihjas aiemmin, ku oli tägännyt Bn instan kuvaan.
Joku on ollut jo ainakin 10 minuuttia "aktiivinen nyt" Jokereiden instassa :) Siellä taidetaan lukea kovasti kommentteja 💚💚💚
Joidenkin fanien käytös ollut ehkä vähän yli-innokasta täällä. Stalkataan hotellilla, piiritetään pojat keikan jälkeen, juostaan auton perässä jne.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos LadySLO olisikin oikeasti Bojan? 😂😂😂
Oh no, now my cover is blown!!! 😅
Äsken soitti turkulainen asiakas, ja ihan melkein väkisin meinasin alkaa intoilemaan, että kai hän tietää keitä siellä kaupungissa juuri nyt vierailee. Mutta ehkä 60+ mies ei olisi tiennyt. Mitenkään ajattelematta etteikö 60+ mies voisi olla hyvinkin fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.
Mistä tiedät missä hotellissa he olivat? Missä ne muuten Hesassa olivat?
En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.
Ehkä olette samassa hotellissa. Helsingissä taisivat olla Presidentissä.
Eikö ne ollu scandic simonkentässä?
Niin minäkin luulin aluksi, mutta sitten tuli jonkun bändiläisen (en muista kenen) ig-tarinakuva, josta pystyi päättelemään, että olivat Presidentissä.
Turussa taitavat olla Scandic Plazassa.
Siis että mitä! Täällä missä minä nyt olen.
No nyt olet kyllä vähän liian innokas. Lopeta stalkkaaminen ja vaihda hotellia. Ei vaan äkkiä parveilemaan aulaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos LadySLO olisikin oikeasti Bojan? 😂😂😂
Eikö sen pitänyt olla Gregsu. :)
Voi itku kun ei ole enää Gregoria suosittelemassa paidan kokoa 😢
Ostin M- koon paidan ja hukun tähän! (M on yleensä mun vaatekoko)
Onneksi joksujen nettikaupassa oli vielä sinisiä S kokoa 🧡
Eilen keikalla Jania ihastellessani tuli mieleen hänestä täällä ollut kuvaus raukea ihmissusi ja sellainen hän kyllä on 🔥
Oliko muuten Viisugay eilen keikalla mustassa kostopitsipaidassa viuhkan kanssa? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.
Mistä tiedät missä hotellissa he olivat? Missä ne muuten Hesassa olivat?
En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.
Ehkä olette samassa hotellissa. Helsingissä taisivat olla Presidentissä.
Eikö ne ollu scandic simonkentässä?
Niin minäkin luulin aluksi, mutta sitten tuli jonkun bändiläisen (en muista kenen) ig-tarinakuva, josta pystyi päättelemään, että olivat Presidentissä.
Hähh, mikä!???
Kuva, jossa näkyi teksti: In Finland we pick up mushrooms and wild berries.
Aaaa, jooo! Oliko se Presidentistä??? Hitto kun en tiennyt, on meninaan tullut oltua koulutuksissa kyseisessä hotlassa, mutta oon selkeästi eksynyt väärään vessaan siellä! (Vai oliko se wc:stä!?)
Vessasta/kylpyhuoneesta oli. En ole itse käynyt Presidentissä remontin jälkeen, mutta jostain luin, että Paola Suhosen suunnittelema Suomi-teema näkyy sen sisustuksessa vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin fanien käytös ollut ehkä vähän yli-innokasta täällä. Stalkataan hotellilla, piiritetään pojat keikan jälkeen, juostaan auton perässä jne.
Häh, ihan normaalia. Hyvä, että kokevat Jokeritkin vähän fanihysteriaa :))
Vierailija kirjoitti:
Äsken soitti turkulainen asiakas, ja ihan melkein väkisin meinasin alkaa intoilemaan, että kai hän tietää keitä siellä kaupungissa juuri nyt vierailee. Mutta ehkä 60+ mies ei olisi tiennyt. Mitenkään ajattelematta etteikö 60+ mies voisi olla hyvinkin fani.
Heh! 😅
Ainakin se Krisin postaama kuva Presidentistä oli hissiaulasta, siellä on joka kerroksissa tuollaisia mietelauseita hissien lähettyvillä.
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän on suuren maailman tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha ainakaan enää haaveilla mistään meet&greeteistä, kun teinit ei osaa käyttäytyä.
Ihan normaalia nuorten fanitoimintaa kaikki tuo yllämainittu 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha ainakaan enää haaveilla mistään meet&greeteistä, kun teinit ei osaa käyttäytyä.
No en suoraan sanoen haaveilekaan. Teennäisiä tilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cxc4OTiN8zP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
💔
Outo toimittaja, sama joka oli Liverpoolissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cxc4OTiN8zP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
💔
Outo toimittaja, sama joka oli Liverpoolissa
Ja mitä outoa hänessä nyt on? Hän on euroviisu journalisti.
Saattaa olla joo 😅
Nyt mä huomaan katsoessani tätä videolta, että Kris vilkaisee takaovelle juuri siinä kohdassa, missä Kärtsän pitäisi tulla mukaan lavalle :) Siis sekuntia ennen 😊