Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa, kun plussalla yöllä jotkut voivotteli, että Bojan on niin väsynyt ja Kärtsän energiat on sille liikaa. Siellä on yhdessä koko remmi painanut aamuneljään.
Mistä tämä tieto?
Discordissa on nähty (ulkona), + K päivittänyt aamuyöstä hotellilta kuvan ku menee nukkumaan + Häärijä näkyy Kikin videoiden taustalla.
En kyllä näe Häärijää baarivideolla, jolla Jure pelaa.
Istuu siellä taustalla, taitaa olla ccc huppari päällä. Sama, kun seuraavassa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Turusta! Vielä keikkaraporttia: olin aika edessä Janin kohdalla, ympärillä kuvankauniita teinejä. Ei häviä suomitytöt sloveeneiile yhtään! Huikea keikka, ihanat Boitsut, ja vielä K ja Bojan-Häärijä 🧡
Joksut kävi itse hakemassa lahjoja tai näyttivät, että heitä tänne. Bulbasaur-hattu oli Nacelle :D Jan kävi antamassa monta plektraa :) Jan on niin kuuma! Melkein pyörryin katsekontakteista :D ja Bojan, en edes kestä! Hän on jumalolento 🧡
Kaikki biisit kuulosti livenä miljoona kertaa paremmilta kuin "levyllä", jopa Plastika.
CD:n aikana joksut menivät itse pikkuhiljaa kyykkyyn, ja yleisö seurasi perässä ilman "käskyä". Ihan mahtavaa!
Kiitos JO, kiitos yleisö, kiitos universumi. Rakastan tänään kaikkia ja kaikkea! Ja vielä Tampereelle illalla 🔥
Terkuin "EN"Tuo on totta että teinit on ihan joka puolella siinä nuoruudessaan ja teiniydessään kauniita. Ihanaa että nuoretkin pääsi kokemaan näitä keikkoja!
Keikoilla käynti ei ole nykynuorille mikään erikoinen "kerran elämässä" -tapahtuma. Keikkoja ja bändejä riittää jopa tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä harkitsen nyt vakavasti liittymistä instaan. Mutta mä en halua orjuuttautua siihen. Mutta en myöskään haluaisi jäädä tällaisista asioista paitsi. Ihan hullua. Ja tiedän että tämä on hetken huumaa, kohta palaamme arkeen, maan pinnalle. Mitä kaikkea spesiaalia olemmekaan saaneet kokea tällä viikolla, voi elämä.
Oon 51 ja alkanut seurata instaa kesäkuussa. En kyllä todellakaan ole orjuuntunut siihen. Katson tasan tähän shippiin liittyviä tyyppejä, ja on siellä pari hauskaa vitsitiliä, jotka ovat tarttuneet matkaan. (mm. Motivoitunut hoitsu).
En tiedä onko tämä ikäpolvikysymys, vai mikä. Itseäni ei noin pääsääntöisesti julkkisten elämät kiinnosta, eikä varsinkaan sellaisten, jotka tekevät jollainlailla somea fan servicenä, eli sellaista kiiltokuvaposeerausta tai mietittyä, että mikä olisi seuraajille visuaalisesti kaunista. Pläääh. Korkeintaan se voi kiinnostaa, jos joku on siellä ihan luonnollinen ja oma itsensä, mutta en tosiaan ole sellaisiakaan alkanut seuraamaan. Insta on minusta ideana suht typerä. Toimii tässä bändihommassa, mutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Nea09321828/status/1705027556225802526
Yöketjusta poimittua
En ole unohtanut tätä kesäkuista pusulupausta ja siksi tarvitsen liven illan keikasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä harkitsen nyt vakavasti liittymistä instaan. Mutta mä en halua orjuuttautua siihen. Mutta en myöskään haluaisi jäädä tällaisista asioista paitsi. Ihan hullua. Ja tiedän että tämä on hetken huumaa, kohta palaamme arkeen, maan pinnalle. Mitä kaikkea spesiaalia olemmekaan saaneet kokea tällä viikolla, voi elämä.
Mitä insta voisi orjuuttaa? Enemmän tällaiset höpinäpalstat orjuuttaa. Instassa riittää, kun hankkii tunnukset ja kirjautuu, ei sinne tarvitse jakaa yhtään mitään, ellei halua.
Vierailija kirjoitti:
Yöketjusta poimittua
Onks toi Nea laittanut sen postauksensa takaisin!!!???? Toi on just se kuva, mistä mä otin silloin kesällä kuvakaappauksen!
Mä toivon, ettei Kärtsä pussaisi Bojania. Se rikkoisi taian. Eli että se ei pussaa sitä, koska niillä ois muuten suhde, mut kun sitä ei saa, ei voi edes aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako joku missä Joksut oli?
https://instagram.com/stories/razpizdjan_drkulj/3197084913025172226?igs…Rabalderissa pojat näköjään olleet. Yliopistonkadulla Rennon vieressä!
Lempinimeltään Mummon olohuone 😆
Heitä nämä pitsihommat kiinnostaa :D
Vierailija kirjoitti:
Yöketjusta poimittua
Ja siis mitä hittoa!?? *Kai nukut edes Bojanin viekussa? Niin klo 4: *tottakai*
!
En asu Suomessa ja minulla on ollut nyt jonkin aikaa kiinteä netti rikki ja käytän puhelimen nettiä, jossa maksetaan käytön mukaan (ei kyllä paljoa, mutta kuitenkin). Mahdollisimman huono ajankohta kyllä nyt juuri tällä viikolla. En ole käyttänyt nettiä käytännössä lainkaan paitsi palstat ja keikkavideot yms ja niitä sitäkin enemmän. Normaalisti luen uutisia jne, mutta nyt on fiilis että blaah, miksi maksaisin penniäkään jostain Ylen sivuista tai Iltsikasta, kun parempi käyttää megatavut Joksuihin. :)
No, tuosta Vauvan uusimmista näkee kuitenkin jos jotain on tapahtunut, ainakin jos joku julkkis kuolee tai eroaa tai Sanna Marinilla ollut ruma paita. :P Bojanin paidoista sen sijaan olen hyvin kärryillä. :)
Elämäni päivä tulossa. Aamun pimeydessä sydän heitti voltin, ku Bojanin stoori odotti instassa Unta takana vajaa viisi tuntia ja nyt junassa tulossa kohti Tamperetta. Mahanpohjassa perhoset lepattelevat. En voi käsittää, että pääsen näkemään kuninkaalliset livenä. Tää on parempaa kuin joulu.
Aitiosta oli tosiaan ihan loistava näkyvyys lavalle. Ja saatiinhan me Bojanin vilkutuskin sinne. Kaikki naudat käyttäytyivät asiallisesti🙂. Rauhallista oli ja pimeää. Kannatti lähteä mukaan hulluun ideaan. Tunnelmaltaan mulla itsellä menee Tavastia vähän edelle, mutta siihen varmaan vaikuttaa se, että näin jokerit siellä ensimmäistä kertaa livenä ja no Tavastia on Tavastia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöketjusta poimittua
!
Valitettavasti lienee vain huumoria. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa, kun plussalla yöllä jotkut voivotteli, että Bojan on niin väsynyt ja Kärtsän energiat on sille liikaa. Siellä on yhdessä koko remmi painanut aamuneljään.
Mistä tämä tieto?
Discordissa on nähty (ulkona), + K päivittänyt aamuyöstä hotellilta kuvan ku menee nukkumaan + Häärijä näkyy Kikin videoiden taustalla.
Missä tää video on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöketjusta poimittua
!Valitettavasti lienee vain huumoria. :)
No niinpä. Kuten toivottavasti tuo pusu-kommenttikin :)
Vaikea uskoa, että Joker Outista tulisi joku kulttibändi Suomessa. Heidän musiikkinsa ei vaan nappaa. Kiinnostus on selkeästi bändin jätkissä ja Käärijä-Bojan-kuviossa.
Fanikunta heillä on, mutta aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto?
Missä tää video on?
Kikin insta. Razpizdjan_ jotain
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että Joker Outista tulisi joku kulttibändi Suomessa. Heidän musiikkinsa ei vaan nappaa. Kiinnostus on selkeästi bändin jätkissä ja Käärijä-Bojan-kuviossa.
Fanikunta heillä on, mutta aika pieni.
No näinhän se on, mutta mitä sitten?
On se siellä! Lopussa, istuu vähän kauempana.