Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
103241/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kärtsällä jo uusi vuosi varattu keikalle? Jos on vapaana, oisko B voinut kutsua sen uudeksi vuodeksi kylään?

Joksuilla taisi olla keikka? Kärtsällä ei kai, koska häntä hiljattain arvuuteltiin Tavalle UV:na, mutta siellä onkin Ville Valo.

On Kn kalenterissa TBA keikka.

Vierailija
103242/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kärtsällä jo uusi vuosi varattu keikalle? Jos on vapaana, oisko B voinut kutsua sen uudeksi vuodeksi kylään?

Klla on keikka, jota ei vielä ole ilmoitettu.

Entä jos se onkin Sloveniassa, nyt spekulaatiot tulille. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103243/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko eilen striimiä Logomosta?

Oli! Joker out mexico ja sirpapera (jälkimmäinen ajoittain). Tosin ennen Novi valia katkesi, enkä enää itse nähnyt mitään. Mutta se ei haitannut.

Vierailija
103244/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tälle illalle tarvitsee keikasta kyllä liven.

Vierailija
103245/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän sais liput illan keikalle Tampereelle? Ei haluu lopettaa keikkaputkea vielä!

Vierailija
103246/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kyllä jos spekuloisimme täällä taas viikkoja joskus joulukuussa, onko Kärtsän TBA-keikka Joksujen kanssa Sloveniassa ja sitten se olisikin taas joku Ahvenanmaan Anders. :D

Vierailija
103247/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa, kun plussalla yöllä jotkut voivotteli, että Bojan on niin väsynyt ja Kärtsän energiat on sille liikaa. Siellä on yhdessä koko remmi painanut aamuneljään.

Vierailija
103248/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain FYI, Bojan on takaisin IGssä. 😉

En löytänyt, vaikka hain. Ei taida olla takaisin.

En mäkään löydä enää. Se välähti hetken mainostamassa uutta sinkkua ja katosi taas. Plussalla tosin sanotaan että installa kestää päivittää hetken käyttäjä näkyviin mutta en tiedä.

Kyllä se tulee siihen hakuun mutta pitää kirjoittaa täysin oikein se nicci ja piti muistaakseni painaa vielä siitä näytä lisää -kohdasta. Oli hiukan hankalaa aamuaivoilla sitä sukunimeä tavata. 😂 Näin siis yöllä sen päivityksen siitä uudesta biisistä ja aamulla olin ihan varma että olin nähnyt unta mutta tuli se tosiaan lopulta sen haun kauttakin.

Ja jos ei haku onnistu, onhan se profiili jo tännekin linkattu ainakin pariin kertaan muutama sivu taaksepäin.

Onpa teillä ollut vaikeaa, mä etsin sitä tuossa kasin jälkeen luettuani täältä, että B on takaisin instassa ja siellä se pallo oli rivissä ylhäällä muiden vieressä 💋

Vierailija
103249/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Turusta! Vielä keikkaraporttia: olin aika edessä Janin kohdalla, ympärillä kuvankauniita teinejä. Ei häviä suomitytöt sloveeneiile yhtään! Huikea keikka, ihanat Boitsut, ja vielä K ja Bojan-Häärijä 🧡

Joksut kävi itse hakemassa lahjoja tai näyttivät, että heitä tänne. Bulbasaur-hattu oli Nacelle :D Jan kävi antamassa monta plektraa :) Jan on niin kuuma! Melkein pyörryin katsekontakteista :D ja Bojan, en edes kestä! Hän on jumalolento 🧡

Kaikki biisit kuulosti livenä miljoona kertaa paremmilta kuin "levyllä", jopa Plastika.

CD:n aikana joksut menivät itse pikkuhiljaa kyykkyyn, ja yleisö seurasi perässä ilman "käskyä". Ihan mahtavaa!

Kiitos JO, kiitos yleisö, kiitos universumi. Rakastan tänään kaikkia ja kaikkea! Ja vielä Tampereelle illalla 🔥

Terkuin "EN"

Vierailija
103250/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä näkee hyvin Logomon väkimäärää eilen, niin iloinen Jokereiden puolesta, että ovat saavuttaneet tällaisen suosion Suomessa. 💚

https://instagram.com/stories/logomoturku/3196909462580864714?igshid=MT…

Sieltä edempää ei tajunnut miten täyteen sali tuli! Nuo Logomon pätkät salista takaa kuvattuna on hienoja. Vaikka ajattelin että JO tykkäisi pienemmistä klubikeikoista niin tuli jo kaikista crewn klipeistä päivältä mieleen että he todella ihasteli salia ja tekniikkaa. Siisti, iso sali, tekniikka ja valot (!) viimeisen päälle. Stocize (en muista miten kirjoitetaan enkä saa hattuja kirjaimiin :)) tulee olemaan huippu heille kun se on niin valtava keikka.

Vierailija
103251/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako joku missä Joksut oli?

https://instagram.com/stories/razpizdjan_drkulj/3197084913025172226?igs…

Rabalderissa pojat näköjään olleet. Yliopistonkadulla Rennon vieressä!

Lempinimeltään Mummon olohuone 😆

Vierailija
103252/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko k samassa hotellissa muiden jokereiden kanssa

Vierailija
103253/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa, kun plussalla yöllä jotkut voivotteli, että Bojan on niin väsynyt ja Kärtsän energiat on sille liikaa. Siellä on yhdessä koko remmi painanut aamuneljään.

Mistä tämä tieto?

Vierailija
103254/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, ettei ICIP ole saanut menestystä oikeastaan missään muualla kuin Suomessa ja Virossa.

Kyllä se varmaan sitte alkaa nouseen ku tulee se Euroopan kiertue. Mutta onhan sitä nyt jo kuunneltu tosi paljon, varmasti iso osa myös Suomen ja Viron ulkopuolelta. En kyllä muista miten se CCC lähti alkuun, mutta ei sekään heti niitä miljoonia toistokertoja vetäny. ICIP melkein miljoona toistokertaa Spotifyssä viikossa on aika hyvä kyllä.

Sekä T:llä että K:lla alkaa keikkaputki. Molemmat varmasti esittävät sen kaikilla keikoillaan. Varmasti auttaa

Vierailija
103255/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän. Viihteellä ne oli ainakin yhdessä, en tiedä, miksi menisi eri hotlaan.

Vierailija
103256/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto?

Discordissa on nähty (ulkona), + K päivittänyt aamuyöstä hotellilta kuvan ku menee nukkumaan + Häärijä näkyy Kikin videoiden taustalla.

Vierailija
103257/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt kuudes Jokeri (seitsemäs?) on samassa hotellissa muiden Jokereiden kanssa. :)

Vierailija
103258/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harkitsen nyt vakavasti liittymistä instaan. Mutta mä en halua orjuuttautua siihen. Mutta en myöskään haluaisi jäädä tällaisista asioista paitsi. Ihan hullua. Ja tiedän että tämä on hetken huumaa, kohta palaamme arkeen, maan pinnalle. Mitä kaikkea spesiaalia olemmekaan saaneet kokea tällä viikolla, voi elämä.

Vierailija
103259/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Turusta! Vielä keikkaraporttia: olin aika edessä Janin kohdalla, ympärillä kuvankauniita teinejä. Ei häviä suomitytöt sloveeneiile yhtään! Huikea keikka, ihanat Boitsut, ja vielä K ja Bojan-Häärijä 🧡

Joksut kävi itse hakemassa lahjoja tai näyttivät, että heitä tänne. Bulbasaur-hattu oli Nacelle :D Jan kävi antamassa monta plektraa :) Jan on niin kuuma! Melkein pyörryin katsekontakteista :D ja Bojan, en edes kestä! Hän on jumalolento 🧡

Kaikki biisit kuulosti livenä miljoona kertaa paremmilta kuin "levyllä", jopa Plastika.

CD:n aikana joksut menivät itse pikkuhiljaa kyykkyyn, ja yleisö seurasi perässä ilman "käskyä". Ihan mahtavaa!

Kiitos JO, kiitos yleisö, kiitos universumi. Rakastan tänään kaikkia ja kaikkea! Ja vielä Tampereelle illalla 🔥

Terkuin "EN"

Tuo on totta että teinit on ihan joka puolella siinä nuoruudessaan ja teiniydessään kauniita. Ihanaa että nuoretkin pääsi kokemaan näitä keikkoja!

Vierailija
103260/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto?

Discordissa on nähty (ulkona), + K päivittänyt aamuyöstä hotellilta kuvan ku menee nukkumaan + Häärijä näkyy Kikin videoiden taustalla.

En kyllä näe Häärijää baarivideolla, jolla Jure pelaa.

Ketju on lukittu.