Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
B on hehkunut Suomen reissulla niin paljon ja onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä sekopää live xD Missasin pari alkuminuuttia, mitä sieltä tuli?
Mainostivat SSOL:ia. Siinä alussahan B myös roustasi K:ta tämän tavasta sanoa *uusi vuosi*. Ei new year vaan B:n kommenttia lainaten: *you know, when the year change?* Bojan oli ollut että watafak, ilmeisesti, että millälailla vuosi muuttuu??
Mun kiinnostus tähän oli lähinnä se, että milloin ja mitä nämä kaksi ovat puhuneet uudesta vuodesta? 😀
Kiinnostaa todellakin aika lailla
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin naurattaa toi Häärijä napaan asti auki olevassa Boitsun paidassa 😂 ja tukkapehkossa. Ja mikä huumorintaju (se kuvakin Härtsän instassa "Bojan ennen ja jälkeen Nordic Tourin" 🤣). Häärijä näyttää siinä ihan hobitilta. Mainio hahmo jota varsinkin ulkkarit rakastaa.
Suomen oma Hojan :D
En ole kiinnittänyt tähän aiemmin huomiota, mutta ketjussa todellakin on tyyppi, joka poistattaa jokaisen kommentin, joka ei tätä self made modea miellytä 😂 Siis joku, joka on nostanut itsensä muitten yläpuolelle ja "päättää", mitä saa kirjoittaa ja mitä.
IIK se live oli vaan niin ihana! Ljuba-kohdan lisäksi parasta oli se lopun hörötys kun B vastasi asiallisesti kysymykseen ja K otti huikkaa. Älyvapaata, vapautunutta parhautta! 💚💙
Suomen oma Hojan listalle. :)
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnittänyt tähän aiemmin huomiota, mutta ketjussa todellakin on tyyppi, joka poistattaa jokaisen kommentin, joka ei tätä self made modea miellytä 😂 Siis joku, joka on nostanut itsensä muitten yläpuolelle ja "päättää", mitä saa kirjoittaa ja mitä.
Korjaus: mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain FYI, Bojan on takaisin IGssä. 😉
Ei hel-vet-ti!!!!!!!!!!!! Joku meistä ennusti tämänkin, eikö!!? Itse en aivan uskonut, joskin jotenkin aloin miettiä sen Tavastian ja Ccc:n jälkeen, että tulisko Bojan takaisin!? Että oisko se kirous jossa fanit lähestyvät liikaa ja väärällä lailla Kärtsän hellällä avustuksella nyt kumottu!? Vaikka loppuaikoinahan B:n insta ei edes ottanut viestejä, niin jokin siinä esillä olossa kävi hänelle taakaksi. Mutta Suomi, Suomi pelastaa!
Ja Jere! 🧡💖
Onko liveä näkyvissä jo jossakin?
Se live oli kyllä ihana. Lähinnähän se oli heidän kahden live ja muut Jokerit näytti taustalla näteiltä.
Jos Bojan on Boitsu, niin onko Hojan sitten ...Hoitsu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hel-vet-ti!!!!!!!!!!!! Joku meistä ennusti tämänkin, eikö!!? Itse en aivan uskonut, joskin jotenkin aloin miettiä sen Tavastian ja Ccc:n jälkeen, että tulisko Bojan takaisin!? Että oisko se kirous jossa fanit lähestyvät liikaa ja väärällä lailla Kärtsän hellällä avustuksella nyt kumottu!? Vaikka loppuaikoinahan B:n insta ei edes ottanut viestejä, niin jokin siinä esillä olossa kävi hänelle taakaksi. Mutta Suomi, Suomi pelastaa!
Ja Jere! 🧡💖
Ei Kärtsän takia lähestyneet fanit tainneet ne ongelma olla.
Onko Kärtsällä jo uusi vuosi varattu keikalle? Jos on vapaana, oisko B voinut kutsua sen uudeksi vuodeksi kylään?
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan on Boitsu, niin onko Hojan sitten ...Hoitsu?
On, on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jere! 🧡💖
Taisi muut syyt johtaa poistamiseen, siellä on esim. Edelleen noita vanhoja can you comment about the Gregor situation kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Kris todellakin on 10/10 sekä ulkonäön että esiintymisen puolesta! Paljon kiinnostavampaa seurata lavalla Krisiä kuin Jania ja Nacea.
Mä oon ollut alusta alkaen Kris-girl!
Tästä näkee hyvin Logomon väkimäärää eilen, niin iloinen Jokereiden puolesta, että ovat saavuttaneet tällaisen suosion Suomessa. 💚
https://instagram.com/stories/logomoturku/3196909462580864714?igshid=MT…
Vierailija kirjoitti:
Onko Kärtsällä jo uusi vuosi varattu keikalle? Jos on vapaana, oisko B voinut kutsua sen uudeksi vuodeksi kylään?
Klla on keikka, jota ei vielä ole ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Joksuilla taisi olla keikka? Kärtsällä ei kai, koska häntä hiljattain arvuuteltiin Tavalle UV:na, mutta siellä onkin Ville Valo.
B:llä on huumorintajua paljon mutta ehkä se oppii näiden vaikutuksesta vähän pois siitä neuroottisuudesta ja esim. olemaan välittämättä somemyrskyistä niin se on plussaa. Nakkaamaan pskat niin kuin K.