Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomassa oli myös enemmän lavatilaa antaa huomiota bändille. Tavastialla Jere väkisin nousee keskiöön.
Lavalla se on Käärijä, kunnioitetaan nyt artistin toiveita eikä mennä parasosialisuudessa asetettujen rajojen yli.
Tähän liittyvä hauska fakta, että Jesse on pari kertaa sanonut Kta vahingossa Jereksi lavalla ja K on korjannut, että mä olen Käärijä.
Ei se ole Btä ikinä korjannut.
Kunpa JO pistäisi vielä ennen puolta yötä Jeren kanssa livet tulille ennen kuin uusi biisi julkaistaan.
Laittakaa linkkiä jos tulee vastaan hyvää yleiskuvaa yleisöstä että voisi päätellä paljonko siellä nyt sitten ylesöä oikein oli.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa JO pistäisi vielä ennen puolta yötä Jeren kanssa livet tulille ennen kuin uusi biisi julkaistaan.
Manifestoidaan!
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi keikalla ollut, en tiedä CcC:stä, se oli selkeästi selvien esittäkien biisi tänään😅, mutta muuten, aivan ihana JO ja Bojan ja kaikki muut, mun mielestä yleisö oli liekeissä ja he oli liekeissä ja ihanaa oli! Jopa ihanampaa kun eilen k-18 keikall Tavalla. Mä niin oon fanityttö nyt ja menen joka ikiselle keikalla ensi vuonna jos niitå on kuten B taas lupasi
Millaiselle paikalle pääsit ja näkikö siellä mahdollisesti yhtään taaempaa?
Vierailija kirjoitti:
Kärtsy/Boitsu lähikuva halivideo 😍
Ihana tömpsähdys kun osuvat yhteen.
Arvostus Jereä kohtaan vaan nousee, kun aidosti käyttäytyy siten ettei yritä viedä huomiota pojilta.
Okei hitsi toivottavasti pysyy kartalla itse jos pojat pitää liveä. Ettei mee ohi.
K on Bojanin nuorennushoito.
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1704823772153332038?t=X-sG5wLbU…
Vierailija kirjoitti:
Arvostus Jereä kohtaan vaan nousee, kun aidosti käyttäytyy siten ettei yritä viedä huomiota pojilta.
Samaa mietin jo eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomassa oli myös enemmän lavatilaa antaa huomiota bändille. Tavastialla Jere väkisin nousee keskiöön.
Lavalla se on Käärijä, kunnioitetaan nyt artistin toiveita eikä mennä parasosialisuudessa asetettujen rajojen yli.
Tähän liittyvä hauska fakta, että Jesse on pari kertaa sanonut Kta vahingossa Jereksi lavalla ja K on korjannut, että mä olen Käärijä.
Ei se ole Btä ikinä korjannut.
B on suhteellisen tuore ystävä ja eri kulttuurista joten K ei varmaan näe sopivana korjata tuollaista lipsahdusta kaikkien edessä, varsinkin kun he ovat lavalla hyvin harvoin, se tuntuisi varmaan K:n mielestä B:n nolaamiselta (ja niin monet B:n fanitkin sen ottaisivat). Jesse taas on lapsuuden ystävä ja vakiofiittaaja, joten sen "kuuluu" tietää että K on Käärijä lavalla, niin toverillinen korjaaminen K:n puolelta on paikallaan kun lipsahdus tulee, eikä se näytä kenellekään nolaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole Btä ikinä korjannut.B on suhteellisen tuore ystävä ja eri kulttuurista joten K ei varmaan näe sopivana korjata tuollaista lipsahdusta kaikkien edessä, varsinkin kun he ovat lavalla hyvin harvoin, se tuntuisi varmaan K:n mielestä B:n nolaamiselta (ja niin monet B:n fanitkin sen ottaisivat). Jesse taas on lapsuuden ystävä ja vakiofiittaaja, joten sen "kuuluu" tietää että K on Käärijä lavalla, niin toverillinen korjaaminen K:n puolelta on paikallaan kun lipsahdus tulee, eikä se näytä kenellekään nolaamiselta.
Kyllä se uskaltaa Blle sanoa, johan ne roastasi toisiaan eilen menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei herra isä tää on hauska🤣
https://x.com/nouroblem/status/1704933093163827456?s=20
Tiku ja Taku tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole Btä ikinä korjannut.B on suhteellisen tuore ystävä ja eri kulttuurista joten K ei varmaan näe sopivana korjata tuollaista lipsahdusta kaikkien edessä, varsinkin kun he ovat lavalla hyvin harvoin, se tuntuisi varmaan K:n mielestä B:n nolaamiselta (ja niin monet B:n fanitkin sen ottaisivat). Jesse taas on lapsuuden ystävä ja vakiofiittaaja, joten sen "kuuluu" tietää että K on Käärijä lavalla, niin toverillinen korjaaminen K:n puolelta on paikallaan kun lipsahdus tulee, eikä se näytä kenellekään nolaamiselta.
Kärtsä: "Fuck you Bojan!" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi keikalla ollut, en tiedä CcC:stä, se oli selkeästi selvien esittäkien biisi tänään😅, mutta muuten, aivan ihana JO ja Bojan ja kaikki muut, mun mielestä yleisö oli liekeissä ja he oli liekeissä ja ihanaa oli! Jopa ihanampaa kun eilen k-18 keikall Tavalla. Mä niin oon fanityttö nyt ja menen joka ikiselle keikalla ensi vuonna jos niitå on kuten B taas lupasi
Millaiselle paikalle pääsit ja näkikö siellä mahdollisesti yhtään taaempaa?
Näki joka suunnasta, oli mahtava keikka ja tilaa oli!
https://www.tumblr.com/pitchefkes/729096123204108288/btw-the-noa-kirel-…
Noa siellä nuolee näppejään parasta aikaa, kun oli nämä *aikatauluhaasteet*
Kärtsy/Boitsu lähikuva halivideo 😍
https://twitter.com/koppitules/status/1704931758733410737