Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Oliko Janilla poikkeuksellisen seksikkäät pikkutuhmat yläosat suomen keikoilla?🥵
Vierailija kirjoitti:
Huh, Logomo koettu. Olin niin fiiliksissä, että tanssin ja "lauloin" koko keikan, että en edes muistanut välillä katsoa lavalle. Olin takana, niin näkyvyys lavalle ei ollut niin hyvä. Ei juurikaan nähnyt, jos siellä tapahtui jotain extraa. En juuri nyt osaa sanoa mistään mitään muuta kuin, että hauskaa oli ja todellakin fiilistelin sydämeni kyllyydestä, teidän kaikkien edestä, jotka ette sinne päässeet! Ihanaa oli! Lopuksi muistan vaan, kun B ja muut meni CD:n aikana matalaksi, niin koko sali meni pikku hiljaa matalaksi (ilmeisesti he jtn näyttivät), ja ajattelin vaan, että täällä ollaan! Maassa ollaan, ihanaa olla elossa!
Kiitos tuosta valottamisesta miten lavalle näki! Nyt ei harmita yhtään, etten lähtenyt! Koska minusta ei olisi enää ollut jonottamaan tunteja hyvää paikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Oliko Janilla poikkeuksellisen seksikkäät pikkutuhmat yläosat suomen keikoilla?🥵
Veit ajatukseni 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tavastia-aiheisia ficcejä muuten tullut eilisen jälkeen jo pino, :) (Tosin yhdessä Bojan päätyykin Krisin kanssa yhteen, ööh.)
B ja Kris ovat kyllä myös kuumia yhdessä, joten huonomminkin voisi päättyä 🔥😉
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan livekeikat on parasta huumetta. :) Oli ehkä jopa parempi meno kuin eilisellä myöhemmällä keikalla. Ja kuuma. Pojat ihania, Chachacha meni kokonaisuudessaan paremmin kuin eilen, näki hyvin jne. Ja mä oon selkeästi löytänyt uuden lempibändin, kuka lähtee mun kanssa eurooppaa kiertämään Joksujen perässä? :D Ehkei sentään, se tästä nyt vielä puuttuisi.
Mäkin oon sitå mieltä että melkein parempi meno kuin eilisellä myöhemmällä keikalla, sopiva sekoitus teineja ja aikuisia yleisössä, ja hitto että meistä lähti ääntä🤩😍. Oli niiiin kivaa ja olin melko edessä sivulla ja Jan ja Nace 🥵🥵🥵 oli siinä lähellä. Hitto sentää. Miks pitää olla näin vanha. Vai saako silti kuolata😎?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit ajatukseni 🤭
Oli varsinkin tänään erityisen kuuma yläosa!
Täällä taas se yksi Logomo-nauta raportoi.
Aaaaaaeeeeiiihelvetti oli kyllä hieno keikka! 🔥🔥🔥Tuntui, että Joksut oli vieläkin enemmän liekeissä kuin eilen Tavastialla, ja yleisö oli ihan liekeissä myös Ehkä Joksut tosiaan tykkää eniten isoista areenoista.
En kyllä olis etukäteen uskonut, et Logomossa ois tunnelma noin korkealla. Olin yllättynyt, et itsekin jaksoin hyvin., kun eiliseltä oli sekä univajetta että nestehukkaa. Nyt olinkin kyllä varautunut kuumuuteen vesipullolla.
Vinkki Tampereen keikalle menijöille: nestehukka uhkaa, jos ei juo vettä keikan aikana. Logomossakin oli helvetin kuuma, vaikka oli ilmastointia ja halli korkea kuin mikä.
En voi pyytää enempää vaatejumalilta, kun näin livenä B:n yllä eilen kostopitsin ja tänään sen pinkin hihattoman 🥵🥵🥵 B on tosiaan pakannut parhaat kuteet mukaan tänne raukoille rajoille 🤩 Ei hemmetti se on kuuma 🥵
B tosiaan puuttui siihen yleisössä huonosti voineen tilanteeseen ja taisi siinä sanoakin, että katsokaa, Häärijä ja Käärijä on tuolla ylhäällä. Tosiaan näppärä tapa saada yleisön huomio toisaalle. Sit me vilkutettiin Kärtsälle. Niiden aitio oli siis vastapäätä nautojen aitiota (ja oliko siellä joku sonnikin mukana).
Olin siellä nuorisoalueella, ja se ero täysi-ikäisiin oli, että nää alaikäiset kuvaa tosi paljon. Onneksi kuitenkin malttoivat myös laskea luurit alas ja bilettää.
Mun mielestä biisijärjestys oli nyt eri kuin eilen, ja se toimi mulle näin paremmin. Jotenkin oli pitempi putki vauhdikkaita biisejä. Demonihuutoja en osaa laittaa järjestykseen, ne tuottaa näköjään kylmät väreet etenkin livenä kuultuna.
CCC vaikutti siveämmältä kuin eilen mutta en tänäänkään nähnyt kunnolla, mitä pojat puuhasivat. K:n ja B:n halaus oli selvästi tiiviimpi kuin halit muiden kanssa, mutta se tuskin yllättää ketään 😄
Erityismaininta Janille, joka oli jotenkin erityisen nätti ja hymyilevä tänään. Olkapäitä paljastava paita näyttää sen yllä tosi hyvältä. 🥵
Siinä päällimmäiset. Nyt on aika tyhjä takki dopamiinimyrskyn jäljiltä 🤪
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset tai muuten Turkua tuntevat, suositelkaa jotain kivaa yökerhoa/baaria lasilliselle tai jatkobiletykselle? Muutama yökerho näköjään 4.30 asti auki, mutta millaisia paikkoja esim Forte, Marilyn, Vegas?
Marilynissa usein tosi nuorta porukkaa (noin 18-22-vuotiaita), Forte oli ennen kiva paikka, mutta nykyään siellä ei paljoa enää ns. kanta suomalaisia näy. Vegas on näistä eniten aikuiseen makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistuiko se gallup missä kyseltiin aikooko keikoille menijät jäädä Janin vai Krisin puolelle lavaa? Janin puoli oli johdossa selvin lukemin.
Tulee vähän paha mieli Krisin puolesta :'(
Mä voin mennä Krisin puolelle.
No, menin kun tuli luvattua, ja nyt olen rakastunut Krisiin(kin). Katsekontaktinsa sai pasmat sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastia-aiheisia ficcejä muuten tullut eilisen jälkeen jo pino, :) (Tosin yhdessä Bojan päätyykin Krisin kanssa yhteen, ööh.)
B ja Kris ovat kyllä myös kuumia yhdessä, joten huonomminkin voisi päättyä 🔥😉
No kai se sen ennen Tavastiaa tajuaisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästi pukenut ne minua varten.😉
Veikkauksia Bojanin huomisesta paidasta! Mitäs niitä hyviä asuja on enää jäljellä? Oisko se tää?
Missä aitionautojen rapsat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistuiko se gallup missä kyseltiin aikooko keikoille menijät jäädä Janin vai Krisin puolelle lavaa? Janin puoli oli johdossa selvin lukemin.
Tulee vähän paha mieli Krisin puolesta :'(
Mä voin mennä Krisin puolelle.
No, menin kun tuli luvattua, ja nyt olen rakastunut Krisiin(kin). Katsekontaktinsa sai pasmat sekaisin.
Siis ne on kaikki niin ihania😍🥵. Ihan varmasti kierrän jokaisen keikan jos sellaisia ensi vuonna Suomeen luvassa. Ihan mahtava bändi! Kiitos kai Käärijällekin tästä mutta mun mielestä tänäänkin vaikka CCC sai hypeä aikaan oli jokerit silti parasta ja taisi olla monen muunkin mielestä, sen verran oli meteliä🤩
Itse olen katsonut vain joitakin livejä kesältä ja syksyltä ja tuntuu kuin näissä Suomen keikoissa olisi ihan erilainen fiilis. Voi tietysti olla että kotimaansa ulkopuolella ilmeisesti suomalaiset ovat kaikista eniten bändiä kuuntelevia ja senkin takia liekeissä koska yleisö on liekeissä. Vieläkö Tampere pistää paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia Bojanin huomisesta paidasta! Mitäs niitä hyviä asuja on enää jäljellä? Oisko se tää?
Veikkaan tätä tai vihreää hihatonta.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä on vielä Treellä mukana, niin Bojanilta tulee ennennäkemätön kostoasu.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastuin tänään Häärijään ja Jureen.😍 En siis parina, vaan yksilöinä.😂
Jure is best. Sen insta on pojista mun suosikki
Jos live tulee tietää että se on täynnä Kärdeä ja Boitsua, vaikka biisin tulisi olla pääasia.
Siitäkin huolimatta olisi jännä nähdä B ilme jos joku kysyisi siitä okt jutusta. Boitsu olisi varmaan ei hele mitä tuo yksi on taas mennyt sanomaan 🤭 toinen elintärkeä tieto naudoille milloin pojat takas Sloveniaan ja milloin se Kärden nahka ahteri sinne myös.
Kyllä vaan livekeikat on parasta huumetta. :) Oli ehkä jopa parempi meno kuin eilisellä myöhemmällä keikalla. Ja kuuma. Pojat ihania, Chachacha meni kokonaisuudessaan paremmin kuin eilen, näki hyvin jne. Ja mä oon selkeästi löytänyt uuden lempibändin, kuka lähtee mun kanssa eurooppaa kiertämään Joksujen perässä? :D Ehkei sentään, se tästä nyt vielä puuttuisi.