Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Watashi mo siellä Kärppä huutaa aitiosta.
Ihana Kärppä! <3
Eilisessä livessä mitä itse katsoin taisi olla jopa 800 paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on muuten nyt huomioinut jokaisella keikalla noita synttäreitä, paitsi Tavastian K18, jolla Sampitar oli 😂😂😅
Ikärajattomalla onnitteli, samoin Tukholmassa ja nytkin ihmiset ainakin saivat huutaa että on syntymäpäivä 😂
Wonder why 😄
Kärtsäkään ei huomioi sitä enää. On tainnut huomata sen fanaattisuuden..
Kärtsä on minusta ignoorannut rasittavan superfanin tyrkkyilyn niin kauan kuin vain muistan. On tainnut tulla sen verran yksäriä ja muuta tungettelua, että tiukat rajat. Ilmeisesti ei ole mennyt vieläkään perille fanille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on muuten nyt huomioinut jokaisella keikalla noita synttäreitä, paitsi Tavastian K18, jolla Sampitar oli 😂😂😅
Ikärajattomalla onnitteli, samoin Tukholmassa ja nytkin ihmiset ainakin saivat huutaa että on syntymäpäivä 😂
Wonder why 😄
Kärtsäkään ei huomioi sitä enää. On tainnut huomata sen fanaattisuuden..
Kärtsä on minusta ignoorannut rasittavan superfanin tyrkkyilyn niin kauan kuin vain muistan. On tainnut tulla sen verran yksäriä ja muuta tungettelua, että tiukat rajat. Ilmeisesti ei ole mennyt vieläkään perille fanille itselleen.
Joo. Sehän oli tainnut unohtaa missä varajerekin on kun sf kysyi
Mitä tapahtuu? Ei ig:tä vieläkään
Jere muisti sanatkin tänään :D.
Voi helv...! Nyt se meni nappiiin! Ja saatiin veljellinen ihana halaus!
Näin se pitää vetää! How to Cha cha cha in Turku! 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Logomon yleisömäärä ilmoitetaan. Saataisiin sekin asia selvitettyä.😂
Eikö joku siellä oleva palstalainen sanonut että 2600.
toi on se mitä on ilmotettu mahtuvan suureen saliin logomon puolelta. Itse veikkan 2000.
Missähän Turun hotellissa ne jakaa huoneen tänään? Enkä tarkoita mitään muuta kuin et jakavat huoneen ja pitävät hauskaa, viettävät yhdessä aikaa.
Se oli tällä kertaa kiltti versio. 😇537
Kiitos vielä IG nickien jakajalle myös tässä keskellä lähetystä! Sain liven toimimaan ilman appia, ekaa kertaa katsomassa ns suorana!
Mitä kommentteja CCC verrattuna eiliseen tai yleisesti?
Alaikäisten ccc, huomista odotellessa ;)
chachacha oli ja meno ei ollut yhtä läheistä kuin eilen. Ikärajoton kun on. Nyt se on se huutokonsertii
450 etänautaa nyt mexicolla seuraamassa