Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Uskon että Jokerit on tulossa uudelleen viimeistään ensi syksynä. Saa nähdä jos keväällä julkaisevat uutta musiikkia niin ehkä sen tiimoilta saattaa olla yksittäisiä keikkoja myös Euroopassa.
Seiska: sekavalla videolla bändi ja Käärijä huutavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hiljaista eiliseen verrattuna. Veikö Tava kaikkien mehut vai onko porukka oikeasti Logomossa?
Suurin osa on Logomossa.
Toivottavasti paljon pitkiä ja mehukkaita raportteja luvassa! 😀
Bojan otti yleisöstä pride-lipun.
En kestä, mä haluan Nacen.🥵😍
Mikä oli meksiko IG? Ekaa kertaa nyt vasta IG liveä seuraisin, tähän on tultu. T. Instagramiton
Ei tässä nyt ehdi paljon kommentoida, kun pitää ihailla Bojania pinkissä paidassa :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli meksiko IG? Ekaa kertaa nyt vasta IG liveä seuraisin, tähän on tultu. T. Instagramiton
joker_out_mexico
Vauva-hylje kopattu kiinni.
Mihin aikaan CCC eilen tuli? Mulla olisi kauhea kiire suihkuun ja muutenkin kaikkea, mutta yritän vähintään koittaa siihen astiin katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
En kestä, mä haluan Nacen.🥵😍
Niin minäkin. 🥰
Voisko nää käyttää kameraa aition suunnalla taas niin näkisi, onko K ja H vielä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Jokerit on tulossa uudelleen viimeistään ensi syksynä. Saa nähdä jos keväällä julkaisevat uutta musiikkia niin ehkä sen tiimoilta saattaa olla yksittäisiä keikkoja myös Euroopassa.
Mä pidän peukkuja, että heidät nähtäisiin Suomessa jo ensi kesänä festareilla esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hiljaista eiliseen verrattuna. Veikö Tava kaikkien mehut vai onko porukka oikeasti Logomossa?
Nautojahan oli menossa aitioon semmoinen karjavaunullinen ainakin
Ja pari palstasonnia lisäksi
Naurattaa että Kärtsä ja Boitsu ovat Seiskassa eikä ole edes mitään törkeää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joker_out_mexico
Kiitos!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se komeana aitiossa Kärppyli!
Kärppy eläytyy ihan kuin Pretty Womanissa se Julia Robertsin hahmo, kun näki eka kertaa oopperaa 😍😄
Ai jai tästä pitäs tehdä edit....harmi kun kasvot tossa aitiokuvassa vähän blurred
Bojan on kyllä liekeissä tänään! Jotenkin vapautunut, antaa kaikkensa laulaessaan, ihana!!
Yli 400 ihmistä tällä hetkellä joker_out_mexicon livessä.
Ei ole nyt samanlaista jännitysmomenttiakaan.