Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
102821/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mexicon live uhkaa kokajan katkasta jos jatkavat siellä chatissa venäjäksi tai ukrainaksi kirjoittelua. Typerykset eivät usko.

Trolleja.

Miksi ihmiset eivät saa mehikaanon mukaan kirjoittaa omalla äidinkielellään??? 

Useimmissa ukrainalaisperheissä ukraina on ollut sellaisen vähän nolon kotikielen, kyökkikielen, asemassa. Kodin ulkopuolella on aina käytetty venäjää, korkeamman statuksen kieltä. Venäjänkielisiähän ne Ukrainan päättäjät ja tieteentekijätkin edelleen ovat.

Mietin samaa, vai eivätkö halua kieltä siksi etteivät tiedä mistä puhutaan. Eivät haluaa mitään sota puhetta.

Vierailija
102822/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli meksiko IG? Ekaa kertaa nyt vasta IG liveä seuraisin, tähän on tultu. T. Instagramiton

joker_out_mexico

Kiitos!!!

Olepa hyvä <3 Kiva fiilistellä porukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102823/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijällä aitiossa edelleen Bn treffipaita päällä. Oisko ne kuitenkin tulossa lavalle ja Härtsä vähän vaihtanut kuteita? En tiedä, miksi se muuten hengaisi tossa paidassa.

Mä kyllä hengaisin Bojtsun paidassa koska vaan vaikka komerossa.

Vierailija
102824/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli menoa tuossa Onassa!

Vierailija
102825/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kyllä liekeissä tänään! Jotenkin vapautunut, antaa kaikkensa laulaessaan, ihana!!

Laulaa Kärtsykälle, joka katselee aitiosta ihastuneena <3

Vierailija
102826/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kieltä se sanoi, että nyt illalla tulee!?

Vierailija
102827/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoi ennen Onaa että kun on surullinen ja katsoo ikkunasta ja sieltä ei katsokaan se takaisin jonka haluaisi tai jotain sinne päin ja samalla katsoi ylös aitioon.

Vai sekosinko?

Vierailija
102828/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän jälkeen tais eilen tulla CCC.

Vierailija
102829/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Jokerit on tulossa uudelleen viimeistään ensi syksynä. Saa nähdä jos keväällä julkaisevat uutta musiikkia niin ehkä sen tiimoilta saattaa olla yksittäisiä keikkoja myös Euroopassa.

Mä pidän peukkuja, että heidät nähtäisiin Suomessa jo ensi kesänä festareilla esiintymässä.

Olen jo lähettänyt Provinssin järjestäjille toiveen, että olisivat ajoissa asialla. Blind Channelin jo julkistivat.

Vierailija
102830/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO ja K eivät tainneet pahemmin tänään ehtiä Turussa pyöriä? 

Vierailija
102831/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mexicon live uhkaa kokajan katkasta jos jatkavat siellä chatissa venäjäksi tai ukrainaksi kirjoittelua. Typerykset eivät usko.

Trolleja.

Useimmissa ukrainalaisperheissä ukraina on ollut sellaisen vähän nolon kotikielen, kyökkikielen, asemassa. Kodin ulkopuolella on aina käytetty venäjää, korkeamman statuksen kieltä. Venäjänkielisiähän ne Ukrainan päättäjät ja tieteentekijätkin edelleen ovat.

Toisen chattiin ei kuuluisi yleisen striimaus-etiketin mukaan mennä kirjoittelemaan liikaa kielillä joita striimaaja ei ymmärrä, koska striimaja ei voi tietää onko viestit asiaan liittyvää vai jotain törkeää vihaviestejen huutelua trollauksena. Striimaajan pyyntöä kuuluu silloin kunnioittaa ja kirjoittaa viestinsä vaiika google translaten kautta.

Vierailija
102832/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolleja.

Puhukoot missä vaan mutta meksikolainen päättää mitä sen omassa livessä puhutaan. Ja se tuskin ymmärtää muuta kuin engalntia ja espanjaa ja siksi ne on sallittuja.

Vierailija
102833/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että Logomon yleisömäärä ilmoitetaan. Saataisiin sekin asia selvitettyä.😂

Vierailija
102834/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä vaan kohteliaisuutta vai onko ne oikeasti kiinnostuneet Suomesta niin paljon, että haluaisivat kokea nämä asiat just täällä. Pitääkö tässä alkaa manifestoimaan, että saa kuvan pojista joulupukin polvella ja pororeessä?

"Suomesta on tullut bändille erityinen Käärijän kautta. Yhtye haaveilee matkasta Lappiin, missä voisi päästä pilkkimään ja katsomaan revontulia."

Jos johonkin tyyppiin tykästyy, niin yleensä helposti alkaa tykkäämään asioista jotka liittyvät siihen tyyppiin. Musiikki-asioissa varsinkin kun musiikin kautta välittyy niin paljon tunteita ja mielikuvia. Useinhan vaika tyypit jotka ihastuu johonkin vaikkapa Korealaiseen bändiin rupeaa tyyliin katsomaan Korealaisia saippuasarjoja ja opettelemaan kieltä ihan vaan sivu-innostuksena. 

Kuulostaa tutulta.😉 Eiköhän tämänkin ketjun kirjoittajista hyvin moni haaveile Slovenian matkasta ja jopa kielen opiskelusta. Itse perehdyin kesällä hieman slovenialaiseen ruokakulttuuriin ja tulipahan kerrattua historiaakin. Täytyy myöntää, että hävettävän vähän tiesin Sloveniasta ennen viisuja. Jokereiden kautta minulle on avautunut uusi satumainen maa, jota ennen pidin vain läpikulkureittinä muihin Euroopan maihin. Ensi kesänä on tarkoitus matkustaa Sloveniaan.

Minä tiesin aiemmin vaan Slovenian lentopalloilijat ja korisjoukkueen 😀. Nyt piti seurata poikkeuksellisen tarkasti lentopallon EM-kisoja just Slovenian takia. Onneksi olivat samassa alkulohkossa Suomen kanssa.

Tadej Pogačar on slovenialainen pyöräilijä joka kans kannattaa ottaa seurantaan. Ranskan ympäriajoissa kesällä seurasin.

Vierailija
102835/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Logomon yleisömäärä ilmoitetaan. Saataisiin sekin asia selvitettyä.😂

Eikö joku siellä oleva palstalainen sanonut että 2600.

Vierailija
102836/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watashi mo siellä Kärppä huutaa aitiosta.

Vierailija
102837/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne laittaa yleisökuvan instaanniin siitä vaan laskemaan päitä. :D

Vierailija
102838/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat laskea meidät etänaudat mukaan keikkayleisöön :D 

Vierailija
102839/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska niiiiin romanttisena ja Bojcin tittelinä  Euroviisu-tähti: https://www.seiska.fi/kotimaa/oho-kaarija-hengailee-paidattomana-suomes…

"Käärijän videolla hän ja Bojan kikkailevat paidattomina backstagella. Sekavalla videolla bändi ja Käärijä huutavat ja tunnelmoivat keskenään."

Loool

Vierailija
102840/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO ja K eivät tainneet pahemmin tänään ehtiä Turussa pyöriä? 

En ainakaan Hansassa nähnyt heitä. T: yksi työntekijä

Ketju on lukittu.