Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jännää. Luulin, että tuskailisin tällä hetkellä karmean FOMO:n kourissa, mutta ei: ilolla seurasin eilen Tavastian tapahtumia täältä kotoa käsin ja aamukin oli pelkkää hymyilyä, kun selailin matskua ja päivityksiä keikalta. Tumpussakaan en oo likettänyt niin monia postauksia kuin tänään 😅
Mutta kyllä tää fiilistely syö myös voimia. Töissä myötähäpeilin itselleni, kun niin kuumotti K:n ja B:n jälleennäkeminen (ja ihan B itse, oon niin järkyttynyt tästä mun yhtäkkisestä ihastumisesta). Jossain vaiheessa päivää tajusin kuitenkin, ettei tää mitään normi-kuumotusta oo, vaan minähän oon hitto vie tulossa kipeeksi. Silti minä hullu aloin piirtää kotona, mutta onneksi tajusin lopettaa ajoissa.
Nyt on vähän houreinen ja tukkoinen olo, mutta kyllä se on perhana tämänkin illan tapahtumat päivystettävä. Eli ei muuta kuin mahtavaa Logomon iltaa itse jokaiselle naudalle, sonnille ynnä muille 🧡💙💚
- Jossu
Mitkä ne livet on? Sorry tulin just. Ketkä pitää?
Vierailija kirjoitti:
sirpapera tai joker_out_mexico saattavat pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän K ja B pystyy hillitsemään itsensä tänään? 😂
Palstapirkoilla taitaa olla enemmän vaikeuksia hillitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Huomasinkin just.
Vierailija kirjoitti:
Sirpapera tai Joker_out_mexico ehkä
Onkohan tämä vaan kohteliaisuutta vai onko ne oikeasti kiinnostuneet Suomesta niin paljon, että haluaisivat kokea nämä asiat just täällä. Pitääkö tässä alkaa manifestoimaan, että saa kuvan pojista joulupukin polvella ja pororeessä?
"Suomesta on tullut bändille erityinen Käärijän kautta. Yhtye haaveilee matkasta Lappiin, missä voisi päästä pilkkimään ja katsomaan revontulia."
Puoli tuntia sitten postattu fan art ja Kärsy heti tykännyt.
https://www.instagram.com/p/Cxdd7DdNEi6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
https://instagram.com/stories/lvdbyjen/3196851322757816824?utm_source=i…
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/zuczylla/status/1704809913694728321
Oliko tää täällä jo? Kärden sukat fanilahja.
Ihana pikku kuormalava, minkä päällä ne on😁
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Luulin, että tuskailisin tällä hetkellä karmean FOMO:n kourissa, mutta ei: ilolla seurasin eilen Tavastian tapahtumia täältä kotoa käsin ja aamukin oli pelkkää hymyilyä, kun selailin matskua ja päivityksiä keikalta. Tumpussakaan en oo likettänyt niin monia postauksia kuin tänään 😅
Mutta kyllä tää fiilistely syö myös voimia. Töissä myötähäpeilin itselleni, kun niin kuumotti K:n ja B:n jälleennäkeminen (ja ihan B itse, oon niin järkyttynyt tästä mun yhtäkkisestä ihastumisesta). Jossain vaiheessa päivää tajusin kuitenkin, ettei tää mitään normi-kuumotusta oo, vaan minähän oon hitto vie tulossa kipeeksi. Silti minä hullu aloin piirtää kotona, mutta onneksi tajusin lopettaa ajoissa.
Nyt on vähän houreinen ja tukkoinen olo, mutta kyllä se on perhana tämänkin illan tapahtumat päivystettävä. Eli ei muuta kuin mahtavaa Logomon iltaa itse jokaiselle naudalle, sonnille ynnä muille 🧡💙💚
- Jossu
Siis mulla sattui työssä tänään kerrankin olemaan lyhyt hetki vauva-palstailla ja tietysti tulin katsomaan tänne eilisen juttuja. Myöhemmin iltapäivällä ilmeni it-ongelma ja oli pakko ottaa tukeen yhteys. No saakeli, niin vaan joutuivat ottamaan etäyhteyden koneelleni. Siinä vaiheessa kun alkoivat käsitellä siinä mun sivuhistoriaa niin meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. Onneksi vaan tyhjensivät sitä eikä siinä päällimmäisellä sivulla enää näkynyt, että missä oli tullut aikaa vietettyä 😂!!!
Vierailija kirjoitti:
Puoli tuntia sitten postattu fan art ja Kärsy heti tykännyt.
https://www.instagram.com/p/Cxdd7DdNEi6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
https://instagram.com/stories/lvdbyjen/3196851322757816824?utm_source=i…
Onkohan ne yhdessä B:n kanssa katsellut fanitaidetta 😉
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä vaan kohteliaisuutta vai onko ne oikeasti kiinnostuneet Suomesta niin paljon, että haluaisivat kokea nämä asiat just täällä. Pitääkö tässä alkaa manifestoimaan, että saa kuvan pojista joulupukin polvella ja pororeessä?
"Suomesta on tullut bändille erityinen Käärijän kautta. Yhtye haaveilee matkasta Lappiin, missä voisi päästä pilkkimään ja katsomaan revontulia."
Jos johonkin tyyppiin tykästyy, niin yleensä helposti alkaa tykkäämään asioista jotka liittyvät siihen tyyppiin. Musiikki-asioissa varsinkin kun musiikin kautta välittyy niin paljon tunteita ja mielikuvia. Useinhan vaika tyypit jotka ihastuu johonkin vaikkapa Korealaiseen bändiin rupeaa tyyliin katsomaan Korealaisia saippuasarjoja ja opettelemaan kieltä ihan vaan sivu-innostuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä menossa hu Treelle? Miten siellä toimitaan? Narikka yms.? Voiko jonosta käydä vessassa? Saako olla käsilaukkua? Omia vichyjä?
Ei omia juomia saa viedä.
Miten jonotus? Jos ei tähtää eturiviin, milloin suosittelette?
Olen menossa enkä aio ruveta jonottelemaan. En liioin tavoittele paikkaa eturivistä.
Keikkaseura tulee vasta kuuden junalla, majoittuu ja ajateltiin käydä vielä syömässäkin ennen kun lompsitaan keikkapaikalle. Hotelli on tosin vain muutaman sadan metrin päässä.
Sinne ne pojat tulivat taas lavalle! 💗
Pinkki hihaton Bojanilla!!
Tänään ilmeisesti K ja B saavat olla rauhassa kahdestaan?
Kuka täältä on vuotanut meidän vaatetoiveet pojille? 😄
Apua! Mun vaatetoiveet toteutui taas!!! Joku lukee tätä palstaa...
Mukavaa iltaa taas kaikille! 💛💙💚