Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kiva että tulee liveä, mutta mahtaakohan nämä livettäjät ehtiä nauttimaan ollenkaan keikasta. Itse valokuvaajana huomannut että nimenomaan keikoilla menee fiilis vähän ohi, kun on kameran takana. Väistämättä keskittyy vähän muuhun. Hienoa kuitenkin päästä nauttimaan kotikatsomossa keikoista.
Huomiseksi kaikille pojille mustat farkut ja löysä valkoinen kauluspaita, joka on muutaman napin auki ylhäältä. Ja loppuillasta hihat irti. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B esiintymässä jossain Kn vaatteessa on kyllä jotain, mitä en ole ymmärtänyt toivoa. Huomiselle kiitos!
Mun toive on yhteinen kietoutuminen lippuun, suomi...slovenia...sateenkaari...mikä vaan.
Kai niin että alasti ja pelkkä lippu verhona, kelpaisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Sellainen live vielä ois kiva, missä kuulis Bojanin, eikä noita teinejä! 😊
Meinasin sanoa että ainakaan k18 keikoilla ei ole teinejä, mutta sitten muistin että myös 18 ja 19 ikäiset on teinejä. :D K20 keikkoja pyytämään!
Plastika on niin hyvä livenä. Paljon parempi kuin levytettynä
No joo, mielummin kuulisin noissa liveissä Bojanin laulua, enkä yleisön "laulantaa" =/
Käärijä aitiossa. Luulin että meidän porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ja Härtsä aitiossa!
https://twitter.com/MagdaleenaMia/status/1704905929391484953
Ehkä ei mee lavalle tänään? Ei haittaisi siis yhtään sekään vaihtoehto, ollaan saatu jo mahan täydeltä kaikkea kivaa. :) Miten lähellä toi on palstanautojen aitiota? :D
B näyttää niin hyvältä! Pitäkääs silmällä kuinka usein silmäilee K:ta aitiossa :)
https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729091967197265920/they-all-…
Bojan keskeytti keikan, kun joku yleisössä tarvitsi apua, ilmeisesti kuumuuden vuoksi. Kun valot laitettiin sen takia päälle, parvella näkyi Käärijä, ja yleisö villiintyi. Keikka jatkuu kuitenkin taas.
Vierailija kirjoitti:
Joku voi huonosti
Aloittivat dopaminin uudestaan mielestäni
Vierailija kirjoitti:
Jatkan, että tähän vinkki, jos on kaksi laitetta: ääni Sirpalta ja kuva Meksikolaisilta
Bojan pyysi järkkäreitä auttamaan fania, jolla ilmeisesti oli liian kuuma?
Mulla on vähän ärsyttäny nää vaatetoiveet, mutta ois ihana nähdä Bojanilla hu se vihreä hihaton.
Toi oli Klta tosi kiva veto viedä huomio itteensä, että ihmiset anto huonosti olevan fanin yleisössä olla rauhassa ja päästä syrjemmälle.
Mikseivät ole nauta-aitiossa, HärtsKärts olisivat sinne varmaan hyvin tervetulleita. :D