Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
102641/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa iltaa kaikille keikkanaudoille ja myös meille kotisohvien kyytöille ja kantturoille! Herkkua on vielä luvassa ja nyt nautitaan koko sydämen kyllyydestä ja tallennetaan näitä muistoja voimavaroiksi niihin mustiin hetkiin, jotka meinaavat laittaa polvilleen ja imaista maailmasta mukaansa kaiken ilon.

Näiden touhut höystettynä muilla joksuilla on mulle kuin kevätaurinko joka tulee pilvipeitteen välistä esiin, lämmittää säteillään poskipäitä ja sulattaa lumen yhä harveneviksi laikuiksi, tuulessa on kevään tuoksu, linnut alkavat laulaa puissa ja talven pimeys taittua väkisin. Tarvitsisin näiden tapaamisen ehdottomasti keskelle marraskuun sateisia pimeitä jaksoja tuomaan kasvoille hymyä, kun täällä tallotaan kengät litimärkinä vastatuuleen räntä naamalle vihmoen, sekä keskelle pimeintä talvea lämmittämään sydäntä, kun ulkona paukkuu tulipalopakkanen, oot myöhässä töistä ja auto on hautautunut yön aikana loppumattomaan kinokseen.

Ammuuuuuuuuuuu!

Vierailija
102642/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, kaksi mahdollista liveä jo. Ehkä se tästä.

Sirpapera on huonolla paikalla, ei ainakaan koko keikkaa livetä.

Tota, paikalla ei ole liven kannalta kyllä mitään merkitystä. Enkä sanoisi hänen paikkaansa edes huonoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102643/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole gf-jankkaaja mutta lavapersoona tai ei, mua kyllä hieman häiritsisi nää Bojanin persikan sun muun hivelyt ja puristelut, jos olisin Jerpun kanssa parisuhteessa.

No, sä et ole.

En ole en 😂. Tai siis ei mua häiritsisi jos pääsisin osallistumaan tai lähietäisyydeltä katselemaan 😉

Vierailija
102644/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä menossa hu Treelle? Miten siellä toimitaan? Narikka yms.? Voiko jonosta käydä vessassa? Saako olla käsilaukkua? Omia vichyjä?

Vierailija
102645/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole gf-jankkaaja mutta lavapersoona tai ei, mua kyllä hieman häiritsisi nää Bojanin persikan sun muun hivelyt ja puristelut, jos olisin Jerpun kanssa parisuhteessa.

No, sä et ole.

En ole en 😂. Tai siis ei mua häiritsisi jos pääsisin osallistumaan tai lähietäisyydeltä katselemaan 😉

Mutta nyt ei häiritse ollenkaan, vaan ihan päinvastoin.

Vierailija
102646/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartin päästäkö se alkaa?

Vierailija
102647/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään sitten kunnon nylkytystä ja possujunaa ja Nacen tissiä tiskiin. Ei haittaa ketään 😛

Vierailija
102648/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä menossa hu Treelle? Miten siellä toimitaan? Narikka yms.? Voiko jonosta käydä vessassa? Saako olla käsilaukkua? Omia vichyjä?

Ei omia juomia saa viedä.

Vierailija
102649/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ymmärtäisin täysin. Jos B antaisi persikkaansa hivellä, niin harva kai siitä pystyisi kieltäytymäänkään. Ei voi mitään 🤷😅

Vierailija
102650/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään sitten kunnon nylkytystä ja possujunaa ja Nacen tissiä tiskiin. Ei haittaa ketään 😛

Muistakaa: ikärajaton.

Vierailija
102651/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vain sitten odotan jännityksellä, tulenko näkemään pojilla kutomiani sukkia ikinä! Tein intarsia-tekniikalla sukkiin Suomen ja Slovenian liput sekä Bojanille että Jurelle. Muille en ikävä kyllä ehtinyt, on aika hidas tuo kyseinen tekniikka.  Kiitos sille, joka heitti tuon lippu-idean täällä palstalla! Jurella ne ovat kantapäissä, Bojanilla siinä sukkien päällä :) Ettei pääse ystävyys Suomeen ja suomalais(ee)iin unohtumaan 🤗

t. Aito

Siis ihanaa Aito! Ainakin minä puhuin lipuista, että neuloisin sellaiset pojille jos osaisin. Voi kiitos että teit sellaiset! 💚

Minäkin ehdotin Suomen lippuja sukkiin. 🥰 Itse en nimestäni huolimatta ole käsityöihmisiä.

T. Ritva-Liisa

Kiitos teille! Se oli todella hyvä idea ja oli myös kiva ja riittävän helppo toteuttaa! (Vaikkakin vähän työläs, mutta mitäpä sitä ei poikien eteen ja niin pois päin) 😊

t. Aito

Vierailija
102652/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy näyttää yllättävän hyvältä tossa storyssa, mut silti jotain siinä on sellasta joka karmii mua.

Jos haluut nähdä ns "normaalin" luonnontilassa olevan Tommyn, niin tässä yks: https://64.media.tumblr.com/9efc3dc8c69a7abba1f3e3fb8df11bf5/b3ba22881c…

Kun tuota kuvaa katsoo, niin on kyllä taas ihan erinäköinen... Ja jotenkin vaikea edes kuvitella samaksi joka on icipissä hullu psyko. :O

Upea geenisekoitus, tanssijan kroppa ja koulutus, joten osaa kantaa itsensä. Lahjakas rapista ja musasta yhteiskuntakritiikkiin ja kuvataiteeseen. Tekee muotikriittisiä vaatekokoelmia...  vähän muuta kuin perusmerch, Arvostetun Temnikova & Kasela -gallerian edustama kuvataiteilija (installaatiot) ja käsitetaiteilija.  Duuneja on ollut viime vuosina näyttelyissä Kumusta Pariisin Internationaleen. Melkoinen tekijä eikä vain kaunispoika. Marraskuussa vasta 32 mittariin. Tältä tyypiltä odotan SUURIA enkä ole ainoa.

Cash uses his platform to confront uncomfortable prejudices and champion inclusivity, sexual freedom, and body positivity

Mietin että toi body positiivisuus on myös K:n olemisessa hyvin mukana, ja seksuaalisen ilmaisun vapaus. Olis joskus kiva kuulla Tommyn mietteitä siitä että mitä kaikkea erityistä näki Käärijässä että halusi yhteistyötä tehdä.

Tuolla pitempi sepustus:

https://temnikova.ee/?c=gallery-artists&l=en&t=Tommy-Cash&id=125

Vierailija
102653/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei omia juomia saa viedä.

Miten jonotus? Jos ei tähtää eturiviin, milloin suosittelette?

Vierailija
102654/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa: ikärajaton.

Muista: Jokereiden keikat yleensä poikkeuksetta on.

Vierailija
102655/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sen verran fiksu, että noissa kohdissa viimeistään tajuaisin, ettei tämä parisuhde ole mua varten eikä mua kaipaa eli olisi aika panna uutta syöttiä koukkuun. 

Vierailija
102656/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi everyone, apologies if this was answered before -do we know if anyone will do a Live today?

Vierailija
102657/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana 🥰

https://www.instagram.com/p/CxdPihGtcXT/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kiitos! (Tilin omistaja taisi olla palstalla jos en väärin muista?)

Kiitos, täällä ollaan :)

Pakkohan nyt oli vähän shippimatskuakin julkaista tässä tilanteessa.

Vierailija
102658/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:n työ on ollut tänään kiertue-vaimo, hypeman ja jokereiden biggest fan

Arvosana A+. Voisi siirtyä somevaikuttajaksi, jos päättää lopettaa musahommat 😅.

Eli nyt ollaan todettu että K voisi lähteä joko stand-up koomikoksi tai somevaikuttajaksi jos räppääminen alkaa tympimään.

Radiojuontaja kävisi myös. Sillä on aivan ihana puheääni ja osaa käyttää sitä hyvin.

Vierailija
102659/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän K ja B pystyy hillitsemään itsensä tänään? 😂

Vierailija
102660/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Hi everyone, apologies if this was answered before -do we know if anyone will do a Live today?

sirpapera or joker_out_mexico might

Ketju on lukittu.