Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kärtsä viha senkun leviää täällä taas. Ei anneta sen pysäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilisellä JO keikalla ja oli hieman random hetki kun yhtäkkiä n. Muutaman metrin päässä seisoi Etel ja Jeren gf.
Tää oli siis toisella keikalla. Näkikö kukaan muu niitä?
Se olet sä yksi ja sama, joka käy jankkaamassa näistä. Kukaan muu ei ole siellä sanonut heitä nähneensä, ja kuvien mukaan Ethel ja Sonny on tyyliin käynyt saattamassa Kn ja samalla moikkaamassa tuttuja (Jokrut).
Anna sinä ihmisille rauha kirjoittaa mitä haluavat.
Minä olen se joka kommentin laittoi ja pakko sanoa että juuri vasta tulin palstalle, laitoin ton viestin ja vasta sitten aloin selaamaan viestejä taaksepäin enkä nähnyt vastaavia kommentteja paljoakaan.
Minä ne siellä näin ja infosin tästä tänne kerran, se ketä se hiertää, koittakoot kestää
Et ole nähnyt kun joku poistattaa niitä. Aamulla oli keskustelua asiasta enemmänkin. Ei paljon uskalla sivua välillä päivitellä kun taas lähti varmaan 2-3 sivua taivaan tuuliin. Se poistatus kun käy niin moneen suuntaan.
Stella se blondi oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misää nuo Bojanin googlaukset näkyy?
Jeren viimeinen stoori, pysäytä kun hänen kännykännäyttö näkyy.
Mä en oikein saa niistä selvää
Kannattaa tarkentaa esim kuvanmuokkaus ohjelmalla.
Tåmän tarkemmaksi ei pääse....ei kyllä oikein selvää saa 😏
Mut eiköhän tässä oo tyyliin Turun ruokaravintolat.https://www.instagram.com/p/Cxc33VWN7eC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Sori jopa mä sain kuvan tarkemmaks. . .
Musta tuntuu että noi gf jankkaajat ja hänen läsnäoloaan haukkuvat on niitä samoja jotka myös syyttää K:ta kaikesta. Jos B:lla olisi kumppani niin kiellettäisiinkö hänenkin olemassaolo kun se mahdu luotuun fantasiaan? Miksi tämä ainutlaatuinen ja hurmaava ystävyys k&b:n välillä ei riitä? Ystävyys on usein paljon kestävämpää kuin romanttiset suhteet, jolloin saamme seurata heidän ystävyyttään paljon pidempään. Nuorempien ajatusmaailmassa ei ehkä riitä, mutta olen halunnut uskoa että tällä palstalla suurin osa olisi aikuisia ihmisiä, joilla on jo vähän elämänkokemuksen myötä perspektiiviä. Ehkä olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilisellä JO keikalla ja oli hieman random hetki kun yhtäkkiä n. Muutaman metrin päässä seisoi Etel ja Jeren gf.
Se olet sä yksi ja sama, joka käy jankkaamassa näistä. Kukaan muu ei ole siellä sanonut heitä nähneensä, ja kuvien mukaan Ethel ja Sonny on tyyliin käynyt saattamassa Kn ja samalla moikkaamassa tuttuja (Jokrut).
Minä olen se joka kommentin laittoi ja pakko sanoa että juuri vasta tulin palstalle, laitoin ton viestin ja vasta sitten aloin selaamaan viestejä taaksepäin enkä nähnyt vastaavia kommentteja paljoakaan.
Minä ne siellä näin ja infosin tästä tänne kerran, se ketä se hiertää, koittakoot kestää
Et ole nähnyt kun joku poistattaa niitä. Aamulla oli keskustelua asiasta enemmänkin. Ei paljon uskalla sivua välillä päivitellä kun taas lähti varmaan 2-3 sivua taivaan tuuliin. Se poistatus kun käy niin moneen suuntaan.
Stella se blondi oli.
Jestas tätä väkimäärää... kuka tää Stella nyt sit on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misää nuo Bojanin googlaukset näkyy?
Jeren viimeinen stoori, pysäytä kun hänen kännykännäyttö näkyy.
Mä en oikein saa niistä selvää
Kannattaa tarkentaa esim kuvanmuokkaus ohjelmalla.
Tåmän tarkemmaksi ei pääse....ei kyllä oikein selvää saa 😏
Mut eiköhän tässä oo tyyliin Turun ruokaravintolat.https://www.instagram.com/p/Cxc33VWN7eC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Näköjään katsovat vähäpukeisten naisten kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomaa eron muiden kuvaamalla stoorilla. Jere siellä istuskelee heidän kanssa, eikä Kärtsä.
Mutta sukat teksteineen ovat hyvät. Hyvä valinta Jereltä. Vastahan me palstalla opimme sukattomuuden merkityksen.
Ai tostako muka voi huomata, että Jerenä istuskelee, missä B kuvaa sen "take off before sex" sukkia. No ei kyllä voi.
Mä vähän kyllä protestoin sen liittyvän gayseksiin. Siis ainahan on moitittu, että sukat jalassa seksissä on hirveä turn off. Meinaan että hyvin sama idea kuin se täällä puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan hehkuttaa vielä sitä, miten K myös yleisölle puhui eilen englanniksi huolimatta siitä, että paikalla 99% oli suomalaisia. Kunnioitti bändiä kaikin mahdollisin tavoin.
Yes! I agree and forgot to mention this! This was very special and nice of K!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stella se blondi oli.
Jestas tätä väkimäärää... kuka tää Stella nyt sit on?
Sonnyn sisko. Löytyy omalla nimellään instasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomaa eron muiden kuvaamalla stoorilla. Jere siellä istuskelee heidän kanssa, eikä Kärtsä.
Mutta sukat teksteineen ovat hyvät. Hyvä valinta Jereltä. Vastahan me palstalla opimme sukattomuuden merkityksen.
Ai tostako muka voi huomata, että Jerenä istuskelee, missä B kuvaa sen "take off before sex" sukkia. No ei kyllä voi.
Mä vähän kyllä protestoin sen liittyvän gayseksiin. Siis ainahan on moitittu, että sukat jalassa seksissä on hirveä turn off. Meinaan että hyvin sama idea kuin se täällä puhuttu.
No et sä nyt sitä oikein voi protestoida, kun on ihan yleinen sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä viha senkun leviää täällä taas. Ei anneta sen pysäyttää.
Kärppä on ihana. 💚 Ja kuuma. Jere kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä nyt sitä oikein voi protestoida, kun on ihan yleinen sanonta.
Mikä sanonta? Eihän toi lause itsessään sinänsä määrittele, mikä on sukattoman seksin merkitys. Sitä protestoin, en tuota lausetta. . .
Klla on selkeästi mukana nyt vain Häärijä, ja silti täällä pitää tapella.
Tommylla stoorissa hieno musta-valko mainosvideo jostain hajuvedestäkö se on?
Urban dictionary:
"When you have 'socks on' your feet any h*m*s*x*al actions or statements being made holds a status of being undeniably 'not g*y'. This rule applies to past, present, and future events that socks are worn at the time of."
Tämä on siis täyttä huumoria: voisiko tämän tulkita Kn seuraavaksi ulostuloksi?;D
Vierailija kirjoitti:
Tommylla stoorissa hieno musta-valko mainosvideo jostain hajuvedestäkö se on?
Ei varmaan tiedä kuin T itse mistä kyse 😂 mutta veikkaisin että tää on taidepläjäys, ei mainos.
Vierailija kirjoitti:
Urban dictionary:
"When you have 'socks on' your feet any h*m*s*x*al actions or statements being made holds a status of being undeniably 'not g*y'. This rule applies to past, present, and future events that socks are worn at the time of."
Tämä on siis täyttä huumoria: voisiko tämän tulkita Kn seuraavaksi ulostuloksi?;D
Se teki tämän jo Tommyn kanssa.
Mistäs seuraavaksi voidaan seota tai pillastua? :)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs seuraavaksi voidaan seota tai pillastua? :)
Mä pillastun, jos k menee vielä Treen keikalle.