Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tämä viikko on ollut kyllä jäätävä whiplash jatkuvien (peruttujen) Niuva-kyytien ja maalattujen ja sitten pestyjen pellemeikkien kanssa ja never stop the madness kaiken sloganina. :D
Vierailija kirjoitti:
Olipahan taas melkoista spekulointia eiliseltä, voi ziisus. Hommahan meni oikeasti näin: Käärijä oli ensin ystäviensä PBn jäsenten bileissä Helsingin ihkussa, sieltä ehti hyvin JO keikalle, sieltä takaisin PBn bileisiin ja varma näköhavainto yöllä teerenpelistä. Koko Joker Out, Käärijä ja ainakin PBn Tiina ja Aapo viettivät iltaa yhdessä. Kaveri oli käynyt ottamassa yhteiskuvan Tiinan, Käärijän ja Bojanin kanssa. Näin kuvan joten kyseessä todellakin em.henkilöt. Hauskaa näytti olevan. Läheiset välit kaikilla. JO oli poistunut aiemmin mutta Kärtsäri ja PB vasta kun baari meni kiinni. Oliko vielä jollain jotain lisättävää? Case closed. Kuka menee tänään Turkuun?
Hyvä että saivat kunnon jatkot 💚 JO onneksi meni aiemmin nukkumaan, heillä on kiertue. K kyllä vaikuttaa pärjäävän vähillä unilla 😅
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomaa eron muiden kuvaamalla stoorilla. Jere siellä istuskelee heidän kanssa, eikä Kärtsä.
Ai tostako muka voi huomata, että Jerenä istuskelee, missä B kuvaa sen "take off before sex" sukkia. No ei kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se gf voi tulla vaikka norsulla ratsastaen sinne Turkuun, mut hyvä ettei nyt jätkien keikkabussiin ängennyt. Se oli pointti. SE.
Eihän tonne olisi edes mahtunut muita :D
Eikös noihin minibusseihin mahdu vähintään 8 aikuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K istuu eri paikalla tuossa JO:n stoorissa
Bojanin eilinen villapaita siinä viekussa. 💚
Eli istuu Janin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei varmaan ole mitään kenenkään paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se gf voi tulla vaikka norsulla ratsastaen sinne Turkuun, mut hyvä ettei nyt jätkien keikkabussiin ängennyt. Se oli pointti. SE.
Eihän tonne olisi edes mahtunut muita :D
Eikös noihin minibusseihin mahdu vähintään 8 aikuista?
Luulisi Kikin ja Markin olevan myös mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä se Bojan on aikaansaava, ehtii viemään sekä Kärtsän tyttikseltä ja Etelin Samulta, vaikka keikka-aikataulu on kiireinen ja sää myrskyinen :D
Nyt prkl syötte kaikki kohta niitä sieniä!Tai itkette ja syötte!!
-S
Krisillä oli se mystinen stoori miten kaikki suomalaiset poimivat sieniä ja mustikoita? Jees, we do, mutta miten se liittyi mihinkään!? 😂😂😂
Mä oon nähnyt sen tekstin jossain, onko se jossain seinässä?
Heidän hotellin.
Häh? Eikö siinä ollut kuva seinästä hotellissa, mutta teksti oli lisätty stooriin itse? Vai oonko mä ihan sokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeren paikka on Bojanin sylissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä se Bojan on aikaansaava, ehtii viemään sekä Kärtsän tyttikseltä ja Etelin Samulta, vaikka keikka-aikataulu on kiireinen ja sää myrskyinen :D
-S
Krisillä oli se mystinen stoori miten kaikki suomalaiset poimivat sieniä ja mustikoita? Jees, we do, mutta miten se liittyi mihinkään!? 😂😂😂
Heidän hotellin.
Häh? Eikö siinä ollut kuva seinästä hotellissa, mutta teksti oli lisätty stooriin itse? Vai oonko mä ihan sokea.
Taidat olla 😂 quote on nimittäin hotellin seinässä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Onpas. Ihan nimetyt ovat.
Tai sitten ehkä saatoin viitata istuimeen, jolla Jan istui Kärtsän stoorissa.
Huh ku J näyttää turvahtaneelta kasvoista tossa tennisukkastoorissa. Nyt ne lonkerot pois HETI tai ei hyvää heilu. Ei se elämäntavoista PUHUMINEN joka haastattelun loppukaneetiksi riitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-S
Heidän hotellin.
Eiku se teksti on siinä hotellin seinässä.
Nyt sitten odotellaan ilmeisesti kuvaa tai videota sukattomasta Jerestä? Vai milläs tää päivä täytetään ennen illan keikkaa?
Ig live keikkabussista olis iloinen yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Huh ku J näyttää turvahtaneelta kasvoista tossa tennisukkastoorissa. Nyt ne lonkerot pois HETI tai ei hyvää heilu. Ei se elämäntavoista PUHUMINEN joka haastattelun loppukaneetiksi riitä
V itun hyvältä se näyttää.
Onhan Jere nyt hyvännäköinen tossa stoorissa. Mä vaan tuijotan sen käsiä ja koko olemusta.
Uusi story, joku tais sponssata niille ruuatkin. Turku on Suomen . . . no, se!
Ja seuraava stoori... saiko ne siis noi ruuat ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava stoori... saiko ne siis noi ruuat ilmaiseksi?
Siltä vaikuttaa. Ens kerralla yrittäjän pitää sit maksaa! 😂😂
Heidän hotellin.