Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
102221/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommylla stoorissa hieno musta-valko mainosvideo jostain hajuvedestäkö se on?

Aijai kun tekis mieli vähän editoida.......taidanpa askarrella jotain jännää ja jakaa tänne tägäämättä tietty ketään. Kihii.

🤭

Vierailija
102222/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Logomon edustalta. Turussa on trooppinen sää. Mietin että millekäs sitä tässä alkaisi, useampi tunti siihen että jonottaminen alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102223/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tää yksityishenkilöjankkaus vielä jatkuu? Ei ole kovin kiintoisaa

Vierailija
102224/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Logomon edustalta. Turussa on trooppinen sää. Mietin että millekäs sitä tässä alkaisi, useampi tunti siihen että jonottaminen alkaa.

Hyvä, ehkä Bojankin tarkenee sit siellä ilman untuvatakkia 😂

Vierailija
102225/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kieltämättä kiinnostaisi se, että tän ketjun päähenkilöt on parhaillaan yhdessä reissussa keikkabussilla. Häärijän stooreissa syövät ulkona ruokaa.

Vierailija
102226/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täältä taas koko ajan poistetaan, kun sivut hyppii sinne sun tänne. Ei mukavaa.

Modella oli vissiin pitempi tauko. Muutaman tunnin olin muualla ja mitään ei ollut poistunut. Jonkun ajan kuluttua alkoi poistua jo niitäkin mitä en olisi edes ehtinyt lukea jos en olisi heti avannut kaikkia sivuja. Ilmeisesti ilmiantoja oli paljon ja ne lähtivät nyt kerralla. Modehan ei edes lue niiden sisältöä.

Vierailija
102227/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun saavuttu 😊 Onks Logomoon menijät menossa milloin paikan päälle? Mä en oo mikään jonottelijatyyppi ni tähtään varmaan siihen kuuteen 😄

Vierailija
102228/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkuun saavuttu 😊 Onks Logomoon menijät menossa milloin paikan päälle? Mä en oo mikään jonottelijatyyppi ni tähtään varmaan siihen kuuteen 😄

Hae numero sieltä ja jatka sitten omiasi!

Vierailija
102229/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy hakemassa jononumero jo nyt. Kuudelta pääset sillä sit jonottamaan etkä joudu jonon perälle. Tämä ohjeistus siis tuli ihan Logomon virallisilta kanavilta.

Vierailija
102230/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän tägätyissä jutuissa melkein vahvistus, että mr. lonely on Bojanista biisi 😂 uusin video

Vierailija
102231/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilisellä JO keikalla ja oli hieman random hetki kun yhtäkkiä n. Muutaman metrin päässä seisoi Etel ja Jeren gf.

Tää oli siis toisella keikalla. Näkikö kukaan muu niitä?

Se olet sä yksi ja sama, joka käy jankkaamassa näistä. Kukaan muu ei ole siellä sanonut heitä nähneensä, ja kuvien mukaan Ethel ja Sonny on tyyliin käynyt saattamassa Kn ja samalla moikkaamassa tuttuja (Jokrut).

Anna sinä ihmisille rauha kirjoittaa mitä haluavat.

Minä olen se joka kommentin laittoi ja pakko sanoa että juuri vasta tulin palstalle, laitoin ton viestin ja vasta sitten aloin selaamaan viestejä taaksepäin enkä nähnyt vastaavia kommentteja paljoakaan.

Minä ne siellä näin ja infosin tästä tänne kerran, se ketä se hiertää, koittakoot kestää

Et ole nähnyt kun joku poistattaa niitä. Aamulla oli keskustelua asiasta enemmänkin. Ei paljon uskalla sivua välillä päivitellä kun taas lähti varmaan 2-3 sivua taivaan tuuliin. Se poistatus kun käy niin moneen suuntaan.

Stella se blondi oli.

Jestas tätä väkimäärää... kuka tää Stella nyt sit on?

Sonnyn sisko ja siitä voi halukkaat päätellä sukunimen. Ei kyllä mielestäni kuulu ketjuun vaikka samalla alalla toimiikin.

Vierailija
102232/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kieltämättä kiinnostaisi se, että tän ketjun päähenkilöt on parhaillaan yhdessä reissussa keikkabussilla. Häärijän stooreissa syövät ulkona ruokaa.

Eikös me joskus toivottu poikien yhteistä matkailuohjelmaa? Tässähän sitä nyt ois, tosin pätkissä ja eri lähteistä pitää poimia, mutta sisältöä pukkaa.

Vierailija
102233/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän tägätyissä jutuissa melkein vahvistus, että mr. lonely on Bojanista biisi 😂 uusin video

Nonni. Ja sit on turha yhdenkään enää tulla sanomaan, että näitä kahta shippaus häiritsee.

Vierailija
102234/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulohan Krisille sukat!

Vierailija
102235/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jonotusnumerohomma ei kyllä mahda pelittää satasella. Numerolappusia jaettiin n. 150, eivät aikoneet ainakaan hetki sitten enempää jaella, korjatkaa jos teillä on tuoreempaa tietoa! Olikohan viiden maissa että saa tulla muodostamaan jonoa, ja silloin on lupa näillä lapullisilla tulla jonon kärkeen.

Vierailija
102236/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg mitä paremman tason kiertue-elämää! 😅

Bojanin ihanat eleet ruuan maittavuudesta! 👌 😋

Vierailija
102237/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommylla stoorissa hieno musta-valko mainosvideo jostain hajuvedestäkö se on?

Ei varmaan tiedä kuin T itse mistä kyse 😂 mutta veikkaisin että tää on taidepläjäys, ei mainos.

Tommyn mainoksetkin taitaa olla taidepläjäyksiä.

Vierailija
102238/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa olijat, eli ei tarvii kiirehtiä hakemaan numeroa? Että vaan 150 ekaa sai. Me ollaan vielä Helsingissä. :D

Vierailija
102239/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misää nuo Bojanin googlaukset näkyy?

Jeren viimeinen stoori, pysäytä kun hänen kännykännäyttö näkyy.

Mä en oikein saa niistä selvää

Kannattaa tarkentaa esim kuvanmuokkaus ohjelmalla.

Tåmän tarkemmaksi ei pääse....ei kyllä oikein selvää saa 😏

Mut eiköhän tässä oo tyyliin Turun ruokaravintolat.

Kaiken te huomaattekin. Itse en useammalla katsomisella huomannut edes koko puhelinta. Mutta löytyi se sitten kun tarpeeksi etsi.

Vierailija
102240/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita Tommyn mainoksia katselis enemmänkin. 🤤

Ketju on lukittu.